Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg bare lurer, hvorfor kjøper dere plater til 169 kr når du kan laste de ned på 10 min? Itunes er jo genialt!

Fordi det er koselig å bruke pengene sine på et fysisk produkt...bedre å høre på en ny CD mens du blar i booklet'en enn å høre på en simpel mp3. Mp3 er upersonlig slett og rett.

 

Og det ser så uendelig mye bedre ut med the real deal i CD-hylla enn brente CDer. ;)

Lenke til kommentar
jeg bare lurer, hvorfor kjøper dere plater til 169 kr når du kan laste de ned på 10 min? Itunes er jo genialt! billigt er det også, ja jeg kan være enig at det er morsomt å ha coveret osv, er litt stil! men bruk Itunes osv, det er fremtiden!

Hvis du snakker om å laste ned uten å betale for musikken så er det litt "feil" spør du meg. (Selv om jeg er sterkt i mot at vi skal ha en moraliserende lov på det område)

 

Hvis du vil ha musikken i digitalt format så er jo iTunes helt greit ja, i hvertfall hvis du vil ha enkelt sanger. Men problemet er at hvis du vil ha noe utenom pop så begrenses utvalget betraktelig. Dessuten så liker jeg personlig å ha koveret på ting.

 

iTunes er kanksje fremtiden, meg jeg tror aldri fysiske plater vil dø helt ut, LP lever jo forsatt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...