Acrid Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nunwhore Commando 666 - Home Sweet Home Haha, er så mye genialt å finne hos Relapse. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Pentagram - Turn to Stone Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Satyricon- Rebel extravaganza Opeth- Ghost Reveries Jimi hendrix- Are you experienced Nirvana-Nevermind Yngwie malmsteen- Rising force godt og blandet Endret 1. september 2005 av Ministry Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Seigmen - Pluto Seigmen - Total The Doors - The Doors The Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead - Source Tags & Codes \o/ Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 En samling av 19 Flaming Lips-musikkvideoer: V.O.I.D. Blir rent delirisk ved tanken. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 The Verve - Urban Hymns Ikke noe å klage på Unntatt, noen sanger blir litt kjedelige etterhvert, men det er bare et par. Så er jo selve "Bittersweet Symphony" lederen i "toget", og det er den fineste bittersøte symfonien jeg har hørt! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Opeth - Ghost Reveries. Kjøpt mandag kl 0901 Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Samme som mange andre her har gjort i det siste: Opeth - Ghost Reveries Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Siste cd'n jeg kjøpte var en Lumsk cd(tok du ann?) Nå har jeg diskuter med The Darkness om Windir, Thyrfing og Dimmu. The Darkness mener att Thyrfing er tyngre enn Dimmu, men jeg mner det motsatte. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nå har jeg diskuter med The Darkness om Windir, Thyrfing og Dimmu. The Darkness mener att Thyrfing er tyngre enn Dimmu, men jeg mner det motsatte. Spørst hva dere mener med tung? For tung er ikke nødvendigvis rått/brutalt/røft. Jeg forbinder ordet med dets opprinlige betydning, seige, tuunge, "tykke" riff. Black Sabbath somer 70 talls hardrock/metal vil jeg si er mye mye tyngre enn Dimmu, selv om Dimmu er "røffere". (Har ikke hørt Thyrfing) Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Nå har jeg diskuter med The Darkness om Windir, Thyrfing og Dimmu. The Darkness mener att Thyrfing er tyngre enn Dimmu, men jeg mner det motsatte. Spørst hva dere mener med tung? For tung er ikke nødvendigvis rått/brutalt/røft. Jeg forbinder ordet med dets opprinlige betydning, seige, tuunge, "tykke" riff. Black Sabbath somer 70 talls hardrock/metal vil jeg si er mye mye tyngre enn Dimmu, selv om Dimmu er "røffere". (Har ikke hørt Thyrfing) Tror egentlig ikke at det er mulig å sammenlingne disse. Dimmu er mer eller mindre satanistisk(eller noe sånt, har ikke hørt ordentlig etter) Thyrfing har vikingene som tema. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Twelfth of Never - Things That Were Kos! Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Opeth - Ghost Reveries Amerie - Touch (Ikke spør...) Endret 3. september 2005 av Ferr Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 The Essential MICHAEL JACKSON Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Madrugada - Grit Death Angel - The Art of Dying Borknagar - Epic Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Idag kjøpte jeg faktisk 4 plater som er rekord for meg. Big bang - Poetic terrorism Big bang - Radio Radio Tv sleep Robert Post Foo Fighters - In your Honor Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Tror egentlig ikke at det er mulig å sammenlingne disse.Dimmu er mer eller mindre satanistisk(eller noe sånt, har ikke hørt ordentlig etter) Thyrfing har vikingene som tema. Hva i all verden har lyrikken med om det kan sammenlignes eller ikke? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Håper dere ikke blir sure dersom jeg ikke har kjøpt den Khold - Krek Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 The Ataris - Anywhere but Here (remastered) Hatt den en stund som .mp3, men bestemte meg for at jeg måtte ha den på CD også Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Tror egentlig ikke at det er mulig å sammenlingne disse.Dimmu er mer eller mindre satanistisk(eller noe sånt, har ikke hørt ordentlig etter) Thyrfing har vikingene som tema. Hva i all verden har lyrikken med om det kan sammenlignes eller ikke? Ville bare fram til att disse bandene er helt forskjellige stiler, derfor kan de ikke sammenlingnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå