Erlendz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har bestilt følgende fra CDON:Winds - Reflection Of The I Liker "The Imaginary Direction Of Time" bedre, men for all del knall plate reflections også.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Kjøpte Opeth - Ghost Reveries på fredag. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Pretenders - Loose Screw Eller faktisk en DVD/CD-kombo der DVD'en var konserten Loose in L.A. og CD'en var Loose Screw-albumet fra 2003. Ekstra moro å ha konserten siden det er fra samme turne som jeg så på Rockefeller i 2003 eller 2004 Bra deal for 199,- Liker at artister gjør slike ting - prakteksempelet i nyere tid er jo Judas Priest sitt siste album på CD der det første opplaget hadde med en DVD med 7 av deres mest kjente 'klassikere' live som bonus, og det til vanlig CD-pris. Endret 28. august 2005 av Shimano Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Har bestilt følgende fra CDON:Winds - Reflection Of The I Liker "The Imaginary Direction Of Time" bedre, men for all del knall plate reflections også.... Tenkte jeg skulle begynne kronologisk... Desssuten var det bare Reflections jeg haddde hørt noe fra, liker ikke å kjøpe ting jeg ikke har kjøpt.. Men akkurat den platen, FY FAEN SÅ JEG GLEDER MEG!! Disc 1 er klart best. Disc 2 er bra den og, men ikke i nærheten av Disc 1. Begge er knallgode. EOD. Endret 28. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Queensryche - Operation Mindcrime Et av de beste albumene noensinne! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 High On Fire - Blessed Black Wings High On Fire - Surrounded By Thieves Roots Manuva - Run Come Save Me Leng Tch'e - The Process Of Elimination Luna Field - Diva Mistress - In Disgust We Trust Anaal Nathrakh - Total Fucking Necro Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kjøpte Opeth - Ghost Reveries på fredag. Hvordan er den? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Opeth - Ghost Reveries Me too. Har ikke kommet lenger enn til åpningskuttet, men fy fader for en låt da.. Kjøp folkens, kjøp! Lenke til kommentar
maradona Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Michael Jackson - Dangerous Kjøpt på Free Record shop i Karl Johan for 89,- Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Opeth - Ghost Reveries Me too. Har ikke kommet lenger enn til åpningskuttet, men fy fader for en låt da.. Kjøp folkens, kjøp! nehhh labre greier. Blir sikkert hat objekt nr1 her inne nå... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Den plata ruger på et av tidenes riff! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bestilte Eric Dolphy - Out to Lunch fra Play, håper den dumper ned i postkassa snart. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nunwhore Commando 666 - Home Sweet Home Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tror det er RHCP - Blood Sugar Sex Magik Lenke til kommentar
havfal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ravi & DJ Løv - Den nye Arbæidsdagen Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Neste album som skal kjøpes er Ghost Reveries. Må si at Opeth har gjort det igjen. (Lasta det ned for 1mnd siden ) Men skal kjøpes innen få dager. -Jar Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Looptroop-Fort Europa er en stund siden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå