Suppelars2k Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Fikk Santana - Abraxas nå nettopp. Endret 20. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dream Theater - Octavarium Dream Theater - Awake Turboneger - Party Animals (men det lå ingen CD i coveret ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Anaal Nathrakh - The Codex Necro Iniquity - Grime Blood Red Throne - A Taste For Blood MCD Strapping Young Lad - For Those About to Rock DVD Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror dere platekompaniet gir meg riktig CD hvis jeg kommer tilbake i morgen med både kvittering og tomt cover og sier at det ikke lå noen CD inni da jeg kjøpte den? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Return - Return Det beste Return har gitt ut så langt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror dere platekompaniet gir meg riktig CD hvis jeg kommer tilbake i morgen med både kvittering og tomt cover og sier at det ikke lå noen CD inni da jeg kjøpte den? Har de seriøst ikke cder i hylla bakom disken? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tror dere platekompaniet gir meg riktig CD hvis jeg kommer tilbake i morgen med både kvittering og tomt cover og sier at det ikke lå noen CD inni da jeg kjøpte den? Har de seriøst ikke cder i hylla bakom disken? CD'ene og covrene holdes hver for seg (CD'ene i skuffer, og covrene i kasse eller i hyllene rundt om i butikken), men bommerten her er at etter at jeg var ferdig å høre 3 stk, ble to covre med plater i og ett cover uten plate liggende på disken mens jeg ventet på pappa. Og dermed glemte mannen bak disken at den ene CD'en ble liggende i spilleren. Jeg var heller ikke observant nok til å oppdage dette. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dream Theater - Six degrees of inner turbulence Anbefales? På det varmeste! Er på mange måter en mellomting mellom Scenes From a Memory og Train of Thought etter min mening. Hvis du ikke misliker noen av delene kan albumet definitivt anbefales, ja. spesielt disc 2 har utrolig mange godbiter Jepp! Anbefales, særlig disc 2 er konge! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Manowar - Louder Than Hell Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 In Flames - Sountrack to your escape Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Endrebjorsvik: Hvis de har funne ut at de har en cd som mangler cover, så klarer de vel å tenke såpass langt, siden den cd'en tilhører ditt tomme cover? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Den siste Tom Waits CD'en jeg manglet. (Hadde den på LP før.) "On from the heart" - filmmusikken til Coppolas film med samme navn. Og da har jeg min TW samling komplett. En oppdatering av mini-diskografien kommer snart. Geir Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Sigur Rós - Agætis Byrjun kom i posten i dag. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Queen The Platinum Collection Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kaizers Orchestra - Maestro Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Akineton Retard - Akranania Astroturf - In my own yard Civil Defiance - The fishers for soul Event - Electric skies Garden Wall - Chimica Garden Wall - Path of dreams Garden Wall - The seduction of madness Indisciplined Lucy - About the black eyed girl Panzerpappa - Hulemysteriet Philharmonie - Les Éléphants Carillonneurs Pinhas, Richard - Tranzition Ruphus - Let your light shine Snopek III, Sigmund - Nobody to dream Pris inkl. porto & mva. 858,- Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Pussig. Jeg kjøpte Garden Wall - Path of dreams for 2 uker siden. Vent til du ser bandfotoet Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Vent til du ser bandfotoet Hmm.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Tenkte mer på inlay bildet på Path of dreams cd'en. Hold an 2 min så skal jeg finne det *edit* fant det ikke så jeg tok et bilde. Er nok bare jeg som stussa over kombinasjonen "merkelig utseende og NM i harry positur" stilen som brukes Endret 25. august 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå