lsven Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 siste skiva var Coldplay X&Y Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Pennywise - Land of the free? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fikk endelig tak i: Circus Maximus - The 1st Chapter SirMaximus; Er det mulig å få den signert om jeg sender den i posten? Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 siste skiva var Coldplay X&Y Forøvrig et utrolig bra album Får frysninger på ryggen når jeg hører "Speed of sound" Det meste fra Coldplay liker jeg veldig godt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 SirMaximus; Er det mulig å få den signert om jeg sender den i posten? Eller om du sender et ferdig signert eksemplar om eg shipper litt cash? KEK! ^^ Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fikk endelig tak i:Circus Maximus - The 1st Chapter SirMaximus; Er det mulig å få den signert om jeg sender den i posten? Det lurer jeg også på Knallbra plate Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Obituary - Frozen in Time. Knallplate. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 1349 - Beyond the Apocalypse Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Turboneger - Party Animal Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Som stor Pennywise fan ble disse kjøpt sist: Pennywise - The Fuse Pennywise - Land of the Free? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Var innom Platekompaniet i Trondheim i dag: Turboneger - Scandinavian Leather Alice Cooper - Love It To Death Rush - Rush Black Sabbath - Black Sabbath Led Zeppelin - Led Zeppelin IV Endret 6. august 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the Infinite Sadness Lenke til kommentar
haarod Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 The OC Mix 1, 2, 3 og 4 Bright Eyes - Digital Ash in a Digital Urn Bright Eyes - Fevers and Mirrors Bright Eyes - I'm Wide Awake, It's Morning The Postal Service - Give Up Lenke til kommentar
FM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 U2 - The Best Of 1980 - 1990 Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Savatage - Edge of Thorns savatage - streets savatage - Dungeons are calling Savatage - The wake of Magellan Opeth - Still life Opeth - Lamentations DVD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Steps ahead - live in tokyo 1986. Den er fet! Kjøpt av Mike stern selv, signert av alle forutenom michael brecker (som ligger innlagt på sykehus med blodkreft eller no sånn) Lenke til kommentar
Bach Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 1349 - Beyond the Apocalypse Ny skive på gang. Nyinnkjøp i dag: SoilWork - Stabbing the drama Hørte en låt på Pyro for noen dager siden, og om dette er mer av det samme blir jeg fornøyd. Har ikke fått snurra igang skiva enda pga nykjøp nr2. Van Halen - The best of both worlds DobbelCD samleskive Litt flaut å innrømme, men det har vært fult ratt på stereo'n og mye brutal luftgitar i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå