kaiern Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kaada/Patton - Romances *Mumle ting om Kaada/Patton på Roskilde og at kaiern ikkje var der* Visste det kom. Jævla drittsekk =P Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 The Mars Volta - Frances the Mute (Da hadde man alle TMV CD'ene) ...And You Will Know us by the Trail of Dead - Worlds Apart Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 *mumle noe om at jeg både var på Isis og ...And You Will Know us by the Trail of Dead* Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Mayhem - Chimera Anbefales på det sterkeste. Knall bra cd Endret 17. juli 2005 av stakan Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Stonegard - Arrows (Varmet opp for Slipknot på rockefeller, fant jo ut at her må man kjøpe litt cd og høre litt mer ) Audery Horne - No Hay Banda (Ganske bra konsert på quart, samme grunn som over) Røyksopp - The Understanding (Må jo ha denne etter den første skiva) Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kva plate kjøpte du sist? Og var den noko bra? AC/DC -Back in black!!!! klassiker... måtte jo bare ha den!!! synes den er dritbra!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Borknagar - Quintessence Audioslave - Out of Exile Tori Amos - Little Earthquakes Lenke til kommentar
Ponduss Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 The Doors - Best of (2 disc) til 79 kroner - shitbillig og shitbra! Duran Duran - Astronaut - alltid spennende å lytte til gamle helter som fortsatt duger Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Extol - Blueprint. Kjøpte den på Skjærgårdsgospel, og fikk den signert \m/ (ikke at jeg er Extol/metal generelt-fan, men fett nok fordet ) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 *mumle noe om at jeg både var på Isis og ...And You Will Know us by the Trail of Dead* Uff..slo deg kraftig der.. Så de pluss 422423 til. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Siste kjøp: Salvatore - Luxus Waits Tom - Alice Mars Volta - Tremulant Interpol - Black Ep Mogwai - Rock Action Refused - The Demo Compilation Null$katte$nylterne - Fortar, Hardar, Høgar White Stripes - Get Behind Me Satan Lenke til kommentar
Eysteinfd Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 *mumle noe om at jeg både var på Isis og ...And You Will Know us by the Trail of Dead* Jeg fikk trommestikke av Trail of Dead på quart-konserten! On topic: Siste platen jeg kjøpte var vel Sleater-Kinney- s/t. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Aerosmith - A Little South Of Sanity Iron Maiden - A Real Live Dead One Kjekt med et par bra livealbum i samlingen Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Fantômas - Suspended Animation (spiral bound limited edition ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 In Flames - Subterranean Vel, ikke en plate som jeg kjøpte... Men en plate som broren min kjøpte til meg når han var på ferie. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Gregorian Masters of Chant II Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Kjøpte meg en ny cd på fredag. Gorgoroth - Twilight of the Idols Svart metal på sitt beste. Endret 17. juli 2005 av stakan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå