Skateee Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg stoppet å kjøpe plater da jeg fikk kabel (internett) ... for sikkert 7-8 år siden. haha det er du ikke alene om men jeg kjøper da noen da. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Meshuggah - Catch 33. Var ikke overbegeistret for den til å begynne med, men har begynt å vokse på meg nå. God plate som jeg sikkert bare kommer til å like mer og mer. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Kjøpte disse to nå nylig: Animal Alpha EP'en (Bundy er jo en kickass rockelåt!) The Cumshots Øl/Hooch Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Vinyl: iron maiden - killers iron maiden - the clairvoyant double maxi iron maiden - women in uniform double maxi CD: symphony x - The Divine Wings of Tragedy symphony x - The Odyssey Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Isis - Panopticon Den er så digg! Nødt til å skaffe meg den i nærmeste framtid. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Isis - Panopticon Den er så digg! Nødt til å skaffe meg den i nærmeste framtid. Doit! Doit now! Og alt det andre sjølvsagt. =P Fantastisk konsert dei holdt på Roskilde. Eg er sikker på at et par gledestårer pipla fram undervegs. =D Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Isis - Celestial Bjørk - Debut Bjørk - Homogenic (macgyver ses 1 dvd) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Alice Cooper - Dirty Diamonds Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette kom i posten i dag: Kaada/Patton - Romances Tool - Undertow The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots The Rolling Stones - Exile on Main Street The Clash - London Calling *vente på resten av bestillinga* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kaada/Patton - Romances *Mumle ting om Kaada/Patton på Roskilde og at kaiern ikkje var der* Lenke til kommentar
si_men Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 ACDC - Back in black ( den nye samle-CD'en) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Rufus Wainwright - Poses Meget bra album Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Black Debbath - Welcome to Norway. Stoneguard - Arrows. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ravi Og DJ Løv - Lekr Butik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå