kaiern Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots. Herlig plate Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Strapping Young Lad - SYL Strapping Young Lad - Alien Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Carte Blanche - Summer's End Lenke til kommentar
Lemmywinks Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Farmers Market - Musikk Fra Hybridene Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ravi & DJ LØV med Den nye arbeids dagen (signert), utrolig bra Lenke til kommentar
Lemmywinks Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Ravi & DJ LØV med Den nye arbeids dagen (signert), utrolig bra ja det er en fin cd. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp, man kan ikke si noe annet etter hva min erfaringen lyder: Jeg har nå hørt på platen i noen dager i strekk og blir ikke lei, det er vel 40 gang platen repeteres i skivendestund og alle sangene er like gode hver gang. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg stoppet å kjøpe plater da jeg fikk kabel (internett) ... for sikkert 7-8 år siden. Endret 4. juli 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg stoppet å kjøpe plater da jeg fikk kabel (internett) ... for sikkert 7-8 år siden. Banditt. Men for ikke å gå helt off-topic: Den siste platen jeg kjøpte var Welcome Mandrake med Lu:d. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Foo Fighters - In Your Honor Flott CD. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Fear Factory - Archetype Ett ord: Genial. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ravi & Dj Løv - Den Nye Arbæidsdagn. Flott skive. Hører på den hele tiden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Rage Against the Machine - The Battle for Los Angeles kom i posten i dag Endret 6. juli 2005 av kaiern Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Tool - Opiate. Six Feet under - 13. Behemoth - Crush. Fukk. Create. - Requiem for Generation Armageddon. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Pagan´s Mind - Enigmatic: Calling Neste plate jeg skal kjøpe blir The 1st Chapter med Circus Maximus, som kommer ut i morgen edit: den ser ut til å være ute allerede *skynde seg å bestille* Endret 6. juli 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Pagan´s Mind - Enigmatic: Calling Neste plate jeg skal kjøpe blir The 1st Chapter med Circus Maximus, som kommer ut i morgen edit: den ser ut til å være ute allerede *skynde seg å bestille* The 1st Chapter har da vært ute lenge? Circus Maximus er utrolig mye bedre enn Pagans Mind, selvom de heller ikke er min kopp te. Men "Glory of the Empire" er litt artig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Pagan´s Mind - Enigmatic: Calling Neste plate jeg skal kjøpe blir The 1st Chapter med Circus Maximus, som kommer ut i morgen edit: den ser ut til å være ute allerede *skynde seg å bestille* The 1st Chapter har da vært ute lenge? Circus Maximus er utrolig mye bedre enn Pagans Mind, selvom de heller ikke er min kopp te. Men "Glory of the Empire" er litt artig. Jeg trodde albumet skulle komme 7.juli, mulig jeg har lest feil et eller annet sted. Lenke til kommentar
FM Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Bloc Party - Silent alarm Coldplay - X&Y Foo Fighters - In your honor Foo Fighters - The colour and the shape Lenke til kommentar
maradona Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Siste album jeg har kjøpt: Michael Jackson - Thriller Michael Jackson - Bad Michael Jackson - Off the wall Siste album jeg har "kjøpt" Jeff Buckley - Grace John Legend - Get lifted Ravi og Dj Løv - Den nye arbaeidsdagn (eller åssen det skrives) Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 System of a Down - Mezmerize ... Fy flate får en bra plate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå