porcelaiN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hehe, fattern bestilte nettop Uraia Heep ellerno fra Home Entertainment og med i kjøpet fikk han en "overraskelses CD" med i kjøpet. CDen var da «rainbow: rave up!» eller noe sånt. Jeg bare tok CDen jeg. Ikke akkurat noe platekjøp men ihvertfall den nyeste plata i hylla mi Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hehe, fattern bestilte nettop Uraia Heep ellerno fra Home Entertainment og med i kjøpet fikk han en "overraskelses CD" med i kjøpet.CDen var da «rainbow: rave up!» eller noe sånt. Jeg bare tok CDen jeg. Ikke akkurat noe platekjøp men ihvertfall den nyeste plata i hylla mi ..da tror jeg ville ha bedt papsen bytta med meg, slik at han fikk "Rave Up" -skiva og jeg Uriah Heep! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hehe, fattern bestilte nettop Uraia Heep ellerno fra Home Entertainment og med i kjøpet fikk han en "overraskelses CD" med i kjøpet.CDen var da «rainbow: rave up!» eller noe sånt. Jeg bare tok CDen jeg. Ikke akkurat noe platekjøp men ihvertfall den nyeste plata i hylla mi ..da tror jeg ville ha bedt papsen bytta med meg, slik at han fikk "Rave Up" -skiva og jeg Uriah Heep! Haha, tviler på at han vil bytte Uansett, om det er krise får jeg nok låne plata engang. Men jeg tror ikke det blir noe behov for det Lenke til kommentar
minotir Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 kjøpte Satyricon-Rebel Extravaganza og Satyricon-Nemesis Divine i helja Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Dying Fetus - Destroy the Opposition Red Harvest - Internal Punishment Programs Behemoth - Zos Kia Cultus Yyrkon - Occult Medicine (den var på tilbud ) Kjøpte en del death denne gangen, hadde jo bare black fra før. Endret 22. juni 2005 av Endre Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 The Doors - Strange Days The Doors - Morrison Hotel Led Zeppelin - Houses of the Holy Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 savatage - hall of the mountain king (Picture Disc) Black sabbath - Mob rules (vinyl) circus maximus - the 1.st chapter dream theater - octavarium iron maiden - dance of death genser Lenke til kommentar
obotron Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 The white stripes - get behind me satan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) *slettet* Endret 2. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 kjøpt darkthrone-transsylvanian hunger..kanke si jeg like den noe særlig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 kjøpt darkthrone-transsylvanian hunger..kanke si jeg like den noe særlig Darkthrone er veldig oppskrytt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hvorfor kjøpe musikken om du ikke liker den? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 kjøpt darkthrone-transsylvanian hunger..kanke si jeg like den noe særlig Darkthrone er veldig oppskrytt. Darkthrone er True Norwegian Black Metal! Nuff said ^^ Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Kjøpte: !!! - Louden up now Beastie Boys - Ill Communication Heidi Marie Vestrheim - Signs and Fiction Lorraine - The Perfect Cure Matt Sharp - Matt Sharp Jævlig bra plater alle sammen og det kuleste er prisen, som lød, hold dere fast, kr 39,- pr. stk. Platekompaniet er ikke riktig friske. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 kjøpt darkthrone-transsylvanian hunger..kanke si jeg like den noe særlig Så hvorfår kjøpte du den da?? Personlig liker jeg ikke Darkthrone noe særlig, de har et par catchy låter, men de er litt for tøffe og hardbarka for meg Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Kjøpte: !!! - Louden up now Beastie Boys - Ill Communication Heidi Marie Vestrheim - Signs and Fiction Lorraine - The Perfect Cure Matt Sharp - Matt Sharp Jævlig bra plater alle sammen og det kuleste er prisen, som lød, hold dere fast, kr 39,- pr. stk. Platekompaniet er ikke riktig friske. Lorraine støttes! Bra skive Siste plate i øyeblikket er vel Salvatore - Tempo, og Red House Painters - Old Ramon. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Michael Jackson - Thriller Stevie Ray Vaughan - The Sky Is Crying Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Turboneger - Party Animals Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå