EskildO Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kjøpte Dream Theater - Octavarium i går. VELDIG BRA Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dark Tranquillity - Character Virker solid dette.. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Stonegard-Arrows Jeg var på konsert. Så jeg kjøpte albumet signert. Jeg må si at Stonegards debut album virkerlig er glimrende. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Minimum-Maximum, Kraftwerk Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Stonegard-Arrows Jeg var på konsert. Så jeg kjøpte albumet signert. Jeg må si at Stonegards debut album virkerlig er glimrende. Foreløbig årets debutalbum. Definitivt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 System of a Down - Toxicity. hadde skiva før, men det var innbrudd i bilen min og den ble stjolet Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Midge Ure & Ultravox. Noe best-of-greier Ikke akkurat av den nyeste typen, men kult å høre på.. Endret 10. juni 2005 av galskapen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Siste platekjøpet var for over et år siden, det var RePlay Dance Mania 3, småangrer! Etter det har det stort sett gått i å låne fra kamerater. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Kjøpte litt over 1k med plater idag! Opeth - Blackwater Park Paal Flaata - Rain Eminem - Encore Leaves' Eyes - Vinland Saga Dream Theater - Images And Words Symphony X - Twilight In Olympus Symphony X - The Divine Wings Of Tragedy Steve Vai - Passion And Warfare ..tilsammen 1054,- kroner.. 30,- kroner unna den "magiske summen" ..på Platekompaniet.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Judas Priest - Angel of retribution Kanonskive! Dro jeg med litt Nick Cave fra "billigveggen" på Platekompaniet. Asian dub foundation - Community Music Helt nye greier for mine ører, men jeg liker det jeg hører. Plukka skiva helt på måfå. Er det noe "pensum" fra dette bandet eller annet i samme stil jeg burde få med meg? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Bestilte nettopp In Flames - Used And Abused...In Live We Trust (2DVD+2CD) og gleder meg voldsomt til den kommer i postkassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 The Clash - London Calling nå har jeg både CD og vinyl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 deLillos - Festen er ikke over... det er kake igjen (Deluxe 3CD utgave med ekstra kake!) Jeg digger deLillos Irriterer meg kraftig på skrivefeil mht. til bandnavnet. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 Har gått en liten stund siden sist jeg kjøpte noe. Det forrige var derimot Papa Roach - Getting Away With Murder Det som skal til anskaffelse nå er Audioslave - Out Of Exile System Of A Down - Mesmerize The Offspring - Greatest Hits Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Play.com får snart inn dobbelalbumet "In your honor" med Foo Fighters, det vil koster under 9 pund.. bestiller det nuh! Edit: Link til albumet her. Endret 13. juni 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
diversity Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Idag ble disse med meg hjem: Turboneger - Ass Cobra Lumsk - Troll Gåte - Jygri Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Metallica - Master of Puppets, 24k gold disc Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Judas Priest - Live in London Metallica - Master of Puppets Led Zeppelin I, II, og III Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 savatage - hall of the mountain king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå