Alabaster Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Katatonia-The Black Sessions. 3disc. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Cheesy - beg Fikk i posten i dag Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Krisiun - Conquerors Of Armageddon Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Youth Pictures Of Florence Henderson - Unnoticable In A Tiny Town, Invisible In The City Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Youth Pictures Of Florence Henderson - Unnoticable In A Tiny Town, Invisible In The City Det var jo et kreativt bandnavn, må sjekkes ut. On-topic: Points and Slashes m/Tetuzi Akiyama og Günter Müller bør dumpe ned i postkassa mi om ikke alt for lenge, får håpe innholdet står i stil med omslaget :] Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 On-topic: Points and Slashes m/Tetuzi Akiyama og Günter Müller bør dumpe ned i postkassa mi om ikke alt for lenge, får håpe innholdet står i stil med omslaget :] Hehe...kjøper du musikk basert på omslaget? Nåvel, min siste - The Band - Music From Big Pink T'Weed Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Led Zeppelin - II. Gleder meg til III`ern Lenke til kommentar
obotron Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 New order - Get ready The Soundtrack of our lives - Origin Vol. 1 Tool - Undertow Tool - Ænima Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 New order - Get readyThe Soundtrack of our lives - Origin Vol. 1 Tool - Undertow Tool - Ænima Crystal fra Get Ready må være en av verdens vakreste låter Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Karl Sanders (Nile vokalist) - Saurian Meditation Behemoth - Demigod Nile - Annihilation of the Wicked Mesuggah - Catch 33 Sentenced - The Funeral Album Tool - Lateralus Zyklon - Aeon Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 On-topic: Points and Slashes m/Tetuzi Akiyama og Günter Müller bør dumpe ned i postkassa mi om ikke alt for lenge, får håpe innholdet står i stil med omslaget :] Hehe...kjøper du musikk basert på omslaget? Nåvel, min siste - The Band - Music From Big Pink T'Weed Ikke akkurat. Jeg skulle uansett bestille en bolk fra Erstwhile, og basert på hva jeg har hørt av Tetuzi tidligere satser jeg på at det blir bra (følger magefølelsen). Det er heller ikke så galt at coveret er tiltalende. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Neuschwanstein - Battlement (Herlig tysk symfoprog fra 79) Necromandus - Orexis of death (ny vinyl - materialet er fra 1972, og gruppa er produsert av Iommi som også spiller litt gitar. Gutten kan jo spille jazzrock og!)) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Evergrey - A Night To Remember. Den sugde, hardt! Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 On-topic: Points and Slashes m/Tetuzi Akiyama og Günter Müller bør dumpe ned i postkassa mi om ikke alt for lenge, får håpe innholdet står i stil med omslaget :] Hehe...kjøper du musikk basert på omslaget? Nåvel, min siste - The Band - Music From Big Pink T'Weed Ikke akkurat. Jeg skulle uansett bestille en bolk fra Erstwhile, og basert på hva jeg har hørt av Tetuzi tidligere satser jeg på at det blir bra (følger magefølelsen). Det er heller ikke så galt at coveret er tiltalende. Ja, jeg skjønte da såpass. T'Weed Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jaja, bare ikke la sarkasmen ta overhånd nå da :_p Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jaja, bare ikke la sarkasmen ta overhånd nå da :_p Ingen fare. Jeg får da beskjed så det holder hvis så skjer....! Dessuten har jeg akkurat bestilt This Mortal Coil - Filigree and Shadow i CD-format. Gleder meg! T'Weed Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dream Theater - Octavarium kom i posten i dag. Rask levering fra cdon.no for ein gangs skuld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå