Woff Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Knøttliten pakke til meg også fra platekompaniet: https://www.platekompaniet.no/musikk/musikkfilm/true-live-crime-blu-ray Denne altså: Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Nå har det kommet litt i postkassa i det siste. Exploring Birdsong - The Thing With Feathers Exploring Birdsong - Dancing in the Face of Danger Big Big Train - The Likes of Us VOLA - Witness White Moth Black Butterfly - Atone White Moth Black Butterfly - The Cost of Dreaming Mullmuzzler - Keep it to Yourself (signert av James Labrie!) Exploring Birdsong får være smaksprøven til denne tråden. Et av de kuleste bandene jeg har kommet over på veldig lenge. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai :utakt skrev (32 minutter siden): Big Big Train - The Likes of Us ¨Gooood! 🙂 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai Woff skrev (18 minutter siden): ¨Gooood! 🙂 Gooooood!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. mai Del Skrevet 16. mai (endret) Må vel være 15 år siden jeg kjøpte en plate, husker heller ikke hva den siste kan ha vært. Tror ikke jeg har noe å spille den på heller lengre Men tok nylig bilde av den bittelille samlingen min: Mesteparten av det gamle musikkbiblioteket mitt har jeg nok rippet fra biblioteket hehe. Endret 16. mai av Enceladus 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Chelsea Wolfe - Ἀποκάλυψις (Fargetd lp) Current 93 - If a City Is Set Upon a Hill (Farget lp) Church of Misery - Born Under a Mad Sign (Dobbel farget lp) Pantheïst - O Solitude (Dobbel lp) 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Handlet med meg noen plater etter konsert i Stavanger i går: Chelsea Wolfe - The Grime and the Glow (Farget lp) Chelsea Wolfe - She Reaches Out to She Reaches Out to She (Farget lp) Kælan Mikla - Undir köldum norðurljósum (Farget lp) 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Alcest - Les Chants de L’Aurore Hellbutcher - Hellbutcher 1 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni (endret) Solus Grief - With a Last Exhale Altertum / Solus Grief - I skyggen mellom liv og død Darkthrone - It Beckons Us All...... Fellmoon - Fellmoon Kvad - Cold & Dark, as Life Kvad - So Old Kvad - Fire & Possession Vorgfang - Viser Fra Ildens Enger Mütiilation - Black Metal Cult Verberis - The Apophatic Wilderness Häxanu / Collier d'Ombre - Seasons in Haxan Dark Order of Nosferat - The Absence of Grace Osculum Infame - I'a Aem'nh S'hat'n Osculum Infame - Sadomatic, Impure Artgoat Osculum Infame / Funeral - Split Tirgûl - Tirgûl Lifvsleda - Evangelii härold Olatom Amespïrïa - Demo 3 Judas Iscariot - Of Great Eternity (Bootleg) Heraldic Blaze - Blazoned Heraldry Candelabrum - Transmutations Moon - The Nine Gates Kêres - Eidolon Abraxas Sotherion - Vermine Hellbutcher - Hellbutcher Thy Darkened Shade - Liber Lvcifer II: Mahapralaya (Dobbel lp) Hauntologist - Hollow Trhä - Lhum'ad'sejja Trhä / Μνήμα - Split Trhä - Im ëmat gan líeshtam namvajno (Farget lp) Kaikkivaltias - Astu Altered Heresy / Spider God - Split Денница - Денница Morgul Blade - Heavy Metal Wraiths Scavenger - Beyond the Bells Dolmen Gate - Gateways of Eternity Achelous - Tower of High Sorcery Tarot - Glimpse of the Dawn Attic - Return of the Witchfinder Stygian Crown - Funeral for a King Vórtize - Desde bajo tierra Black Sabbath - Anno Domini 1989-1995 (4 lp box) А за Солнцем Луна - Поганки Barbarie Medieval - En la oscuridad... un lamento / La barbarie continúa... Lord - Behind the Curtain of Darkness A Different Cloud - Sult A Different Cloud - Vardøger Endret 23. juni av Skogslik 2 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Steven Wilson-The Harmony Codex Lady Gaga/Cooper-A Star is born Kjøpt på Ramjes Musik 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni @SkogslikHvor mange plater har du i samlingen nå? Sånn ca? Ut i fra bildene ser det ut som det er en del. Kul samling! 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni (endret) :utakt skrev (5 minutter siden): @SkogslikHvor mange plater har du i samlingen nå? Sånn ca? Ut i fra bildene ser det ut som det er en del. Kul samling! Lurer jeg og litt på, @Skogslik du må jo ha Nordens mest imponerende samling av spesielt black metal og dungeon synth? Endret 23. juni av Entern Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Enceladus skrev (På 16.5.2024 den 7:10 PM): Må vel være 15 år siden jeg kjøpte en plate, husker heller ikke hva den siste kan ha vært. Tror ikke jeg har noe å spille den på heller lengre Men tok nylig bilde av den bittelille samlingen min: Mesteparten av det gamle musikkbiblioteket mitt har jeg nok rippet fra biblioteket hehe. Selge? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni 7 minutes ago, Gouldfan said: Selge? Gir det trolig vekk til venner og familie. Samme med filmer, spill og tegneserier og annet skrot jeg har liggende. Fysiske ting har mistet sin mening for meg etter at jeg ble interessert i virtuell virkelighet for 10 år siden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni (endret) Enceladus skrev (3 timer siden): Gir det trolig vekk til venner og familie. Samme med filmer, spill og tegneserier og annet skrot jeg har liggende. Fysiske ting har mistet sin mening for meg etter at jeg ble interessert i virtuell virkelighet for 10 år siden. Ja så en gutt i en kjeller som stod å veivet med en maske og noen sticks.... Litt skremmende, han enset oss ikke. Om det er VR du mener, er sikkert kult, men ennå mer uteslutta fra verden enn vanlige dataspill. VR er jo fysisk det også, fordi obvious maska og datamaskinen er fysiske ting akkurat som en PS5. Endret 23. juni av Gouldfan Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni 1 hour ago, Gouldfan said: Ja så en gutt i en kjeller som stod å veivet med en maske og noen sticks.... Litt skremmende, han enset oss ikke. Om det er VR du mener, er sikkert kult, men ennå mer uteslutta fra verden enn vanlige dataspill. VR er jo fysisk det også, fordi obvious maska og datamaskinen er fysiske ting akkurat som en PS5. Headsettet mitt er VR og AR (Meta Quest 3). Så jeg ser jo også det som skjer rundt meg i den virkelige verden hvis jeg velger det, f.eks. ha en stor skjerm eller flere hengende i lufta forran meg til Netflix, surfing etc. Og jo jeg er jo fortsatt avhengig av duppedittene. Men alle de andre tingene er det ikke behov for lengre når alt ligger på harddisken og skyen. 25fd92d0219b24ca5598855648018483~2.mp4 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Enceladus skrev (18 minutter siden): Og jo jeg er jo fortsatt avhengig av duppedittene. Ser du mangler overvåkingskameraer! Du BURDE jo hatt det sånn at du uten å reise deg kan se hvem som kommer på besøk, se hva slags vær det er der ute osv.. 🙂 Er faktisk noe jeg ser endel på her på min pc! (Har 'oppe' 12 stk akkurat nå, sol og sommer ute og ingen kommer på besøk.. Grillen er nyvasket og klar til party-party ser jeg også.. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni (endret) 2 hours ago, Woff said: Ser du mangler overvåkingskameraer! Du BURDE jo hatt det sånn at du uten å reise deg kan se hvem som kommer på besøk, se hva slags vær det er der ute osv.. 🙂 Er faktisk noe jeg ser endel på her på min pc! (Har 'oppe' 12 stk akkurat nå, sol og sommer ute og ingen kommer på besøk.. Grillen er nyvasket og klar til party-party ser jeg også.. Eller enda bedre; denne overvåkningsdronen: Med den kan jeg også fotografere hele gården på 2700 mål (ikke mye naboer her omkring), lage en fotogrammetri modell. Og så 3d modeller av innsiden på alle husene og 3d modeller av alle tingene jeg ønsker å kvitte meg med, inkludert platesamlingen. Da kan jeg sitte i det virtuelle huset på den virtuelle gården og lytte til den virtuelle platesamlingen min Endret 23. juni av Enceladus Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. juni Del Skrevet 23. juni Entern skrev (11 timer siden): Lurer jeg og litt på, @Skogslik du må jo ha Nordens mest imponerende samling av spesielt black metal og dungeon synth? Hehe, har litt i samlingen nå ja Har bikket 5800 vinyler. 4 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå