JohnMerrick Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ny sending fra Platekompaniet, Januarsalg og BMG-kampanje: Motörhead - Iron Fist - 40th Anniversary edition - Coloured vinyl Hedvig Mollestad Trio - Ding Dong. You’re Dead Motorpsycho - Still Life With Eggplant Roger Waters - The Dark Side of the Moon Redux Motörhead - Ace of Spades - 40th Anniversary edition - 2cd Motörhead - Overkill - 40th Anniversary edition - 3 vinyl LP 3 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Det kom et par plater fra Platekompaniet i dag også. Hadde egentlig ikke forventet disse før neste uke: Ym:stammen - Guden-i-Steinen Motorpsycho - The All Is One 2 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Fikk en pakke fra unborn production i dag. CDen er FERAL HOWL - Worshipper 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Fra Unborn her også Darkthrone - Total Death Departure Chandelier - Satan Soldier of Fortune Circle of Ouroborus - Lumi Vaientaa Kysymykset Xirgan / Till - A Clash of Darkened Sorcery Klanen / Μνήμα [Mnima] / Celestial Sword / The Oracle - Split Brume d'automne - La grande noirceur 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Kevin Gilbert - Thud Spoiler Jason Falkner - I'm OK... You're OK Spoiler Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Siste leveranse fra Januarsalget: David Bowie - The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spider From Mars Motorpsycho - Behind the Sun Anne Marie Almedal - We Dance Alone Radiohead - Hail to the Thief Susanne Sundfør - Ten Love Songs Motörhead - March or Die The Beatles - Abbey Road Coil - Musick to Play in the Dark Radiohead - In Rainbows 2 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Levering fra Platekompaniet i dag 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. februar Del Skrevet 8. februar Lenge siden sist jeg har postet her, og jeg var innom Backbeat i Tromsø igår og kjøpte disse: Olivia Rodrigo - GUTS (indie store exclusive lavender vinyl) (429,-) Japanese Breakfast - Jubilee (399,-) 2 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 9. februar Del Skrevet 9. februar Ny levering fra unborn, albumet fra hersir kommer fra Platekompaniet Kjøpte også noen cder fra en selger på finn til en rimelig penge. 2 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Bestillte borknager fra duplicate records,og ble med noen andre plater fra tilbuds hylla deres også. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Lov meg at du spiller åpningslåta på Big Big Train med volumet helt til høyre. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars :utakt skrev (7 minutter siden): Lov meg at du Lover det ja, men må bli på neste gjennomspilling! Regner med at du liker Big Big Train selv? 🙂 Den lyder aldeles fantastisk i Atmos-mixen de har! Her er det lyd i alle 9.2.4 kanalene! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Woff skrev (1 minutt siden): Lover det ja, men må bli på neste gjennomspilling! Regner med at du liker Big Big Train selv? 🙂 Den lyder aldeles fantastisk i Atmos-mixen de har! Her er det lyd i alle 9.2.4 kanalene! Jess, BBT er med på lista over det jeg kan kalle "favorittband". Jeg har hørt det nye albumet via streaming, men har ikke fått somlet meg til å kjøpe det enda. Det må jeg få gjort noe med snart. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Den MÅ du nok bare kjøpe inn ja! Jeg ble solgt på BBT for noen få år siden, aldeles fantastiske musikere som jeg håper å få opplevd live så snart som mulig? (https://cosmopolite.no/program/cosmopolite/2024/oktober/big-big-train) Er nå noen sekunder til ny start med FULL lyd.. IKKE ille det der, er jo en forsiktig start på 'Light Left In The Day' da så hverken jeg eller hunden min klager! Etter 1 minutt 30 sek så ble det liv i begge subwooferene her også, tipper naboen hører det godt.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå