Entern Skrevet 3. juni 2023 Del Skrevet 3. juni 2023 Lake of Tears: Headstone Lake of Tears: Greater Art Dark Funeral: The Secrets of the Black Arts Evoken: Shades of Night Descending 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Denne kom i dag: https://www.platekompaniet.no/dvd/jethro-tull-around-the-world-live2/ Så da blir det gjenhør med Jethro Tull i et par dager her! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 (endret) Denne uken: Drowning the Light - Of Celtic Blood & Satanic Pride (Dobbel lp) Drowning the Light - Through the Noose of Existance Harvest - Bend Thy Knee & Present Thy Throat to a Burning Sword of a Dark Age Varcolaci - Among the Cloud-Graves Ethereal Shroud - They Became the Falling Ash (Dobbel farget lp) Ethereal Shroud - Trisagion (Dobbel farget lp) Lure - Morbid Funeral (Dobbel farget lp) Lure - Memories of Humanity (Dobbel lp) Auld Ridge - Folklore From Further Out Albionic Hermeticism - Nova nativitas mundi Misantropical Painforest - New Compass Point Legacies Unchain - Satan is Strong and Always Near Tírad Dûr - Fell Light in Windy Cloud Dëhks...Ëspërance - Tragedy in the Eternal Empire of Mälëfice... (Farget lp) Primeval Well - Primeval Well (Dobbel lp) Gärgäntuäh / Kastijder - Föltrit / Reinigend vuur Angra Mainyu - Die kalte Dunkelheit Malthusian / Suffering Hour - Time's Withering Shadow Susanne Sundfør - Blómi Cradle of Filth - Existence Is Futile (Dobbel lp) Khemmis - Deceiver Örnatorpet - Evigt främmande, evigt fjärran (Farget lp) Endret 9. juni 2023 av Skogslik 1 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 (endret) Begynner å bli dyrt å handle fra England, men platene herfra har ATMOS lyd og da er jo jeg solgt... Denne kom i dag: https://superdeluxeedition.com/news/the-ten-years-after-sde-exclusive-blu-ray-now-is-now-re-available/ Quad-sporet var også en drøm å høre på! 🙂 Endret 9. juni 2023 av Woff Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. juni 2023 Del Skrevet 10. juni 2023 Candlemass: Dactylis Glomerata 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. juni 2023 Del Skrevet 16. juni 2023 Legion of the Damned: Poison Chalice 1 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 oOF skrev (På 15.4.2023 den 12.02): Fra CDON her forleden: Var dette Vinyl eller spesial utgaver i CD format? Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Noen skiver man har handlet inn fra ulike hold siste månedene: 2 1 Lenke til kommentar
Datata Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Jethro Tull - Stand Up - CD 2023-utgaven av deres klassiker fra 1969, oppusset og flikket på til kr 699,-. Å ja, det var verdt hver krone, låter oppsiktsvekkende bra! 😋 2 Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Datata skrev (4 minutter siden): Jethro Tull - Stand Up - CD 2023-utgaven av deres klassiker fra 1969, oppusset og flikket på til kr 699,-. Å ja, det var verdt hver krone, låter oppsiktsvekkende bra! 😋 Er nok favoritten i hop med Aqualung og Thick as a Brick, men til nesten 700 kroner, da tror jeg nok en sier seg greit fornøyd med CDen man allerede har. Men skjønner jo at for de som har et ekstra godt forhold til bandet eller skiva, vil nok ikke slikt stå i veien for ei fin oppgradering. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Frank.N.Steen skrev (5 minutter siden): Er nok favoritten i hop med Aqualung og Thick as a Brick, men til nesten 700 kroner, da tror jeg nok en sier seg greit fornøyd med CDen man allerede har. Men skjønner jo at for de som har et ekstra godt forhold til bandet eller skiva, vil nok ikke slikt stå i veien for ei fin oppgradering. Jeg har tidligere kjøpt LP-en av samme, som kom først, det er en dobbelt-LP til rundt 1200 kr. 😉 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Frank.N.Steen skrev (1 time siden): Var dette Vinyl eller spesial utgaver i CD format? Vanlig CD, jeg har aldri hatt noe forhold til LP. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 oOF skrev (37 minutter siden): Vanlig CD, jeg har aldri hatt noe forhold til LP. Ah, ble bare litt overraska over prisene (kanskje nyere spesial utgivelser/remastra og lignende), lenge siden jeg har handla musikk hos Cdon, men en del film har det nå blitt, og vanskelig å ikke legge merke til at priser har økt betraktelig siste årene. Nei, har vel ikke noe stort og nært forhold til LP, annet enn at en har ei meget tøff Death Wish 2 (av Jimmy Page) Vinyl hengende innrammet på veggen. Gjør seg bra som film/musikkposter, i likhet med eldre Laserdiscer. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 Det har blitt vanskelig å få tak i CDer etterhvert. Det er jo ikke hipt mer. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 18. juni 2023 Del Skrevet 18. juni 2023 oOF skrev (20 minutter siden): Det har blitt vanskelig å få tak i CDer etterhvert. Det er jo ikke hipt mer. Synes jeg har hørt snakk om "CDens død", "DVDens død" i årevis, men de er her enda, og prisene har definitivt ikke gått ned, enkelte ganger er faktisk DVD utgaven dyrere enn Blu-rayen, selv om de er utgitt av samme selskap, og sistnevnte er den som kommer med bonus features osv. Så har man jo de som mente at CDen/DVDen ville gradvis blitt ubrukelig over så og så lang tid. Kommer nok også an på hvordan de blir oppbevart, romtemperatur og lignende. Ser fortsatt mange holder fast til musikk kassetten og VHSen, til og med Laserdiscen er vel ei der har sine trofaste følgere, men kanskje mer vanlig i bruktbutikker. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. juni 2023 Del Skrevet 20. juni 2023 Frank.N.Steen skrev (På 18.6.2023 den 13.29): Synes jeg har hørt snakk om "CDens død", "DVDens død" i årevis, men de er her enda, og prisene har definitivt ikke gått ned, enkelte ganger er faktisk DVD utgaven dyrere enn Blu-rayen, selv om de er utgitt av samme selskap, og sistnevnte er den som kommer med bonus features osv. Så har man jo de som mente at CDen/DVDen ville gradvis blitt ubrukelig over så og så lang tid. Kommer nok også an på hvordan de blir oppbevart, romtemperatur og lignende. Ser fortsatt mange holder fast til musikk kassetten og VHSen, til og med Laserdiscen er vel ei der har sine trofaste følgere, men kanskje mer vanlig i bruktbutikker. Dvd selger forstatt mest av fysiske format.... Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. juni 2023 Del Skrevet 20. juni 2023 Datata skrev (På 18.6.2023 den 10.45): Jethro Tull - Stand Up - CD 2023-utgaven av deres klassiker fra 1969, oppusset og flikket på til kr 699,-. Å ja, det var verdt hver krone, låter oppsiktsvekkende bra! 😋 Frank.N.Steen skrev (På 18.6.2023 den 10.52): Er nok favoritten i hop med Aqualung og Thick as a Brick, men til nesten 700 kroner, da tror jeg nok en sier seg greit fornøyd med CDen man allerede har. Men skjønner jo at for de som har et ekstra godt forhold til bandet eller skiva, vil nok ikke slikt stå i veien for ei fin oppgradering. Mine egne favoritter er nok Heavy Horses og Songs From The Wood, men det der er også bra plater Jeg liker de fleste av Tull sine plater egentlig (første jeg kjøpte var Broadsword & the Beast😀) 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. juni 2023 Del Skrevet 20. juni 2023 Siste innkjøp: Warning: The Strength to Dream Warning: Watching From a Distance Tyranny: Bleak Vistae Cult of Luna: Vertikal 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå