:utakt Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 (endret) Postmannen hadde med seg Subsignal - La Muerta i dag. Endret 12. september 2022 av :utakt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Dagens post 😎🤘🏻 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 To plater i dag, den viktigste: https://www.platekompaniet.no/cd/holidays-in-eden2/ Men også veldig bra: Denne fra Discogs (Deluxe Edition CD/DVD).. Mye bra både for ører og øyer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Husker ikke fordi det er mange år siden. Spotify holder lenge for meg. Steroanlegget er kastet for lengst og erstattet med lydplanke og woofer Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Inspector skrev (3 timer siden): Husker ikke fordi det er mange år siden. Spotify holder lenge for meg. Steroanlegget er kastet for lengst og erstattet med lydplanke og woofer Bare bra du er fornøyd med Spotify, så sparer du penger på platekjøp. Men jeg håper du har en dame å skylde på mtp lydplanken. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg hadde gledet meg til leveranse i dag, men så har Amazon gitt meg ny leveringsdato om 14 dager. Pakkesporingen sier bare at forsendelsen har forlatt et Amazon-lager i UK for lenge siden. Kjedelig. Det dukker vel opp. Det jeg venter på er hvertfall Be'lakor - Coherence og Daniel Tompkins - Ruins. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 26. september 2022 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Kjøpte akkurat nå: Endret 26. september 2022 av Woff 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. oktober 2022 Del Skrevet 3. oktober 2022 Dagens post. Ble et spontant kjøp når jeg fikk reklame for en platebutikk på Facebook. Fem av seks skiver er "brukt". 👍 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 6. oktober 2022 Del Skrevet 6. oktober 2022 Fikk denne blu ray'en i posten i dag, er kun min andre plate med de så langt: 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 8. oktober 2022 Del Skrevet 8. oktober 2022 OMSIDER kom denne som DeLuxe Edition: https://www.platekompaniet.no/vinyl/animals-2018-remix---limited-deluxe-edition/ Gjør seg i 5.1!! 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Stimann skrev (40 minutter siden): Dagens post 😎 Klag til posten, si at de skulle til MEG! 🙂 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Enkelte ting kjøpes etterhvert.. Denne er vel allerede et par år 'gammel' (ny surround-mix) men nå er den bestilt: Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 Teller LP plater? Jeg venter på Valesa – Chapter I: Velvet Prison av Major Parkinson Bestilt på Bandcamp for 450 (inkludert MP3/FLAC): https://majorparkinson.bandcamp.com/album/valesa-chapter-i-velvet-prison Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. oktober 2022 Del Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Tips til dere som bor i Osloområdet: i morgen (lørdag 15. oktober) er det stor platemesse på Rockefeller i Oslo sentrum. 10-15. https://rockefeller.no/rf151022x.html Endret 14. oktober 2022 av :utakt Lenke til kommentar
Woff Skrevet 22. oktober 2022 Del Skrevet 22. oktober 2022 (endret) Thor. skrev (På 14.10.2022 den 19.28): Teller LP plater? Absolutt! Tråden heter jo "Hvilken plate kjøpte du sist?" og da er vel alle plater like aktuelle. Jeg har faktisk nå hele TO vinylplater; Aqualung av Jethro Tull og Animals (Remix) av Pink Floyd! 🙂 Endret 22. oktober 2022 av Woff 1 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 22. oktober 2022 Del Skrevet 22. oktober 2022 Disse har jeg kjøpt i dag: RPWL: A Show Beyond Man And Time (DVD-V) RPWL: Plays Pink Floyd's ‘The Man And The Journey’ (CD + DVD-V) RPWL: Stock (CD + DVD-V) RPWL: The RPWL Live Experience (DVD) RPWL: Wanted (CD + DVD-V) RPWL: World Through My Eyes (SACD) Har akkurat nå 32 plater som er kjøpt på Discogs underveis hit.. 🙂 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Primal Scream Screamadelica, var veldig bra konsert på Blu-ray. Pluss for bilde og lyd.. Bandet er vel en krysning mellom Rave/house/Club og rock.. Veldig fokus på party-oppturer og nedturer... Er de fra Manchester tro? Husker ikke, the Whip er vel litt i samme gate, nei Skottland er det vist dvs Primal Scream. Veldig variert musikk, men temaet dvs tekster osv er veldig likt. Endret 24. oktober 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Woff Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 Dagens post bestod av hele sju plater og en film! To 'nye' plater først: Brian Eno: Foreverandevermore blu ray. Denne i spesialutgave med Dolby Atmos lyd! HERLIG! Neste: Big Big Train med Summer shall not fade! Blu ray og 2 cd: Så den som spilles akkurat nå: Murder at the Symphony med Danish National Symphony Orchestra: Denne i DTS HD Master 5.1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 24. oktober 2022 Del Skrevet 24. oktober 2022 (endret) Videre kom disse: Styx The Grand Illusion/Pieces of Eight Live: Blu ray, DTS HD 5.1 Så: Mike Oldfield Return to Ommadawn på cd+dvd: Og: Storm Corrosion på cd + blu ray: Og sist men ikke minst: Porcupine Tree - In Absentia på dvd med DTS lyd. Endret 24. oktober 2022 av Woff 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå