Woff Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Fikk denne lille boksen i postkassa i dag! Paul McCartney med 5 cd'er og to dvd'er.. Absolutt helt rå! https://www.platekompaniet.no/cd/flaming-pie-remastered/ 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Fikk disse sist uke: Unto Others - Strength (Coloured lp) Saxon - Carpe diem Midnight Force - Dunsinane Midnight Force - Gododdin Opeth - Orchid (Double coloured lp) Opeth - Blackwater Park (Double coloured lp) 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Skogslik skrev (19 minutter siden): Opeth - Orchid (Double coloured lp) Opeth - Blackwater Park (Double coloured lp) Digg! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Fikk mer denne uken: Blood Stronghold - Spectres of Bloodshed (Coloured lp) Furis Ignis - Decapitate the Aging World Leviathan - Portrait in Scars & The Speed of Darkness (Double coloured lp) Hooded Menace - Gloom Immemorial Moonblood - Siegfried: Die Sage vom Helden Moonblood - Under the Cold Fullmoon Moonblood - Unpure Desires of Diabolical Lust (Double lp) Lord Wind - Forgotten Songs (Double lp) Evil - The Evil Past Part III - Revenge of Iron and Thunder/Fuck Peace! Opeth - My Arms, Your Hearse (Double coloured lp) Sol Invictus - King & Queen Sol Invictus - The Killing Tide Old Forest - Tales of the Sussex Weald (Double lp) Savatage - Hall of the Mountain King (Coloured lp + 7'' Ep) Savatage - Gutter Ballet Týr - Hel (Double coloured lp) Grave Digger - Fields of Blood Armored Saint - March of the Saint (Coloured lp) Armored Saint - Delirious Nomad (Coloured lp) Armored Saint - Raising Fear (Coloured lp) Armored Saint - Symbol of Salvation (Coloured lp) Tank - Filth Hounds of Hades (Coloured lp + 10'' ep) Tank - Power of the Hunter (Coloured lp + 7'' Ep) Tank - This Means War (Coloured lp + 7'' Ep) Tank - Honour & Blood (Coloured lp) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juni 2022 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) Sissel, Santana, Silje Nergaard, Bruce Springsteen, Stone Temple Pilots og solisten Frösts nyeste album.. Endret 21. juni 2022 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 Porcupine Tree - Closure Continuation Tretten års ventetid. Så digg å ha disse tilbake igjen! 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 28. juni 2022 Del Skrevet 28. juni 2022 :utakt skrev (På 25.6.2022 den 23.01): Porcupine Tree - Closure Continuation Havnet i kurva her også, gleder meg til å høre Atmos-sporet! I tillegg så måtte jeg kjøpe denne:https://www.amazon.com/McCartney-Archive-Collection-Paul/dp/B004WJRDN2 Da er omsider samlinga av Archive Collection komplett! 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. juni 2022 Del Skrevet 28. juni 2022 The pros and cons of hitchhiking. Roger Waters, kjøpt på Amazon.se 2 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 28. juni 2022 Del Skrevet 28. juni 2022 Absolutt ei du bør ha i samlinga ja.. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 28. juni 2022 Del Skrevet 28. juni 2022 Kjøpte disse platene på Platekompaniet på Oslo City i går formiddag: Metallica - Master of Puppets (LP) Lorde - Pure Heroine (LP) Muse - Absolution (CD) Taylor Swift - 1989 (CD) Eminem - The Eminem Show (CD) 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. juli 2022 Del Skrevet 2. juli 2022 (endret) Hører nyinnkjøpte Unlimited Love fra RHCP. Og digger det. Sykt mange låter og god lyd, og gamle bandet samlet. Endret 3. juli 2022 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 2. juli 2022 Del Skrevet 2. juli 2022 Kanskje verdt å bestille? Sitat https://www.platekompaniet.no/vinyl/animals-2018-remix---limited-deluxe-edition/ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. juli 2022 Del Skrevet 2. juli 2022 Woff skrev (7 timer siden): Kanskje verdt å bestille? Verdt å bestille, ja. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. juli 2022 Del Skrevet 5. juli 2022 Den siste plate jeg ordnet meg er denne. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Da var det min tur, siste skivene kom til Ramjes musik. Röyksopp og Porcupine Tree 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Litt fra de siste ukene: Trolldom - I Nattens Sken (Genom Hemligheternas Dunkel) (Dobbel farget lp) Trolldom - Av Gudars Ätt... (Farget lp) Asenheim - Heimweh Panzerwar - Abhorrent Antediluvian Blessings Arckanum - Sviga Læ (Farget lp) Naked Whipper - Painstreaks Naked Whipper - Moloch: Acid Orgy Forbidden Temple - Step into the Black Pentagram Flail - Dying Embers to Coldening Coals Of The Wand And The Moon - Tunes for a Twilight Tears for a Nighttime Of The Wand And The Moon - Your Love Can't Hold This Wreath of Sorrow Of The Wand And The Moon - Bridges Burned and Hands of Time (Dobbel lp) Tribulation - Down Below Anathema - Eternity (Dobbel lp) Moonlight Sorcery - Piercing Through the Frozen Eternity (Farget lp) Haunt - Triumph (Farget lp) Doomsword - Doomsword Czarnobog - Night of Uralic Storm Moorgeist / Knoeterych - Split Sale freux / Szivilizs - Le Cygne Noir / Wouchäbruch Kalmankantaja - Nostalgia III: Surun syntysija Fief - III (Farget lp) Fief - IV (Farget lp) Fief - V (Farget lp) Huldrefolk - Eeuwenhout Venedae - Siedem Kamiennych Oblicz Hamergilde - Wiking Darkwoods My Betrothed - Witch-Hunts Spectral Lore - II (Dobbel farget lp) Spectral Lore - Sentinel (Dobbel farget lp) 40 Watt Sun - Perfect Light (Trippel lp) Iron Void - Doomsday (Dobbel lp) Paradise Lost - Tragic Idol (Farget lp) Dope Smoker - Zeroin (Farget lp) Solefald - Pills Against the Ageless Ills (Farget lp) Various Artists - Satan in Love: Rare Finnish Synth-Pop & Disco 1979-1992 (Dobbel farget lp) Caligula's Horse - Bloom (Dobbel farget lp) Caligula's Horse - In Contact (Dobbel farget lp) PJ Harvey - To Bring You My Love PJ Harvey - Is This Desire? PJ Harvey - White Chalk Coil - Love's Secret Domain Coil - Musick to Play in the Dark² (Dobbel lp) Current 93 - Aleph at Hallucinatory Mountain (Dobbel lp) Strawberry Switchblade - 1982 4-Piece Demo (Farget 7'' ep) 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 (endret) Fikk 20 års jubileum dobbelt CD av Chemical Brothers Surrender for en billig pris på Ginza.se jeg har original albumet men er fælt slitt i en bilmappe. Husker dette var populært på Roskilde.... Endret 16. juli 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 Kjøpte en aluminiumsplate hos biltema... Ellers kjøpte jeg '76 albumet til Chicago på en bruktbutikk. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 (endret) Da fikk jeg den (foreløpig) siste av Paul McCartney's Archive Collection DeLuxe Edition! 3 kg! med musikk og dokumentasjon samt mye snadder! Da har jeg omsider 13 slike fra Paul! 3cd'er og dvd. https://www.platekompaniet.no/cd/wings-over-america-deluxe-box-set/ I tillegg kom omsider denne her: https://www.platekompaniet.no/cd/closure-continuation-deluxe-edition/ Porcupine Tree med ATMOS lyd-miks! HERLIG! JA, jeg LIKER sånne fine store bokser med god lyd!! Endret 15. juli 2022 av Woff 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå