Gouldfan Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 (endret) Om man liker Jazz og klassisk fusion med meget god lydkvalitet og masse bruk av dypbass, så anbefaler jeg denne dobbelt cdn. The Jacques Loussier Trio plays Bach. My personal Favourites Finnes på Amazon. Endret 11. april 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Dagens Leveranse. Irmelin-Gyldene Freden Lenke til kommentar
Legotardo Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Plukket opp denne i går. Trolig den beste innspillingen jeg har hørt siste året 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Susanne Sundfør - The Brothel Susanne Sundfør - Music for People in Trouble Moonblood - The Evil Rules (Dobbel lp) Moonblood - Domains of Hell (Dobbel lp) Trhä - Nvenlanëg (Dobbel farget lp) Trhä - lhum jolhduc (Farget lp) Maquahuitl - At the Altar of Mictlampa (Farget lp) Maquahuitl - Con su pistola en la mano (Farget lp) Mooncitadel - Onyx Castles and Silver Keys 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Skogslik skrev (13 timer siden): Susanne Sundfør - The Brothel Susanne Sundfør - Music for People in Trouble Moonblood - The Evil Rules (Dobbel lp) Moonblood - Domains of Hell (Dobbel lp) Trhä - Nvenlanëg (Dobbel farget lp) Trhä - lhum jolhduc (Farget lp) Maquahuitl - At the Altar of Mictlampa (Farget lp) Maquahuitl - Con su pistola en la mano (Farget lp) Mooncitadel - Onyx Castles and Silver Keys Sykt spesiell stemning på Brothel skiva til Sundfør, er en favoritt her som konsept album og sykt god lyd også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Gouldfan skrev (33 minutter siden): Sykt spesiell stemning på Brothel skiva til Sundfør, er en favoritt her som konsept album og sykt god lyd også. Snurret den nå, fantastisk....! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Klarte ikke si nei til denne boksen, bare 99kr på Ginza.se og fikk i tillegg fri frakt til alle filmene jeg kjøpte i tillegg til denne boksen. David Gilmour-Rattle That Lock Deluxe cd/bd set. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Gouldfan skrev (1 minutt siden): David Gilmour-Rattle That Lock Deluxe cd/bd set. DEN er absolutt verdt pengene den ja! Håper du har bra surround-lyd, denne fortjener det.. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Mener selv at det er VIKTIG med noe godt å spille på anlegget. Tror jeg har absolutt det meste av Pink Floyd / David Gilmour / Roger Waters på cd, dvd og blu-ray. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Woff skrev (8 minutter siden): Mener selv at det er VIKTIG med noe godt å spille på anlegget. Tror jeg har absolutt det meste av Pink Floyd / David Gilmour / Roger Waters på cd, dvd og blu-ray. Joda takk for det, Yamaha rxv 1900 fungerer fortsatt bra i surround selvom den drar på årene. Jeg spiller sånt i 5.1 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 Porcupine Tree - Fear of A Blank Planet CD til kr 199,- Above & Beyond CD+DVD til kr 449,- Det var vel egentlig i desember i fjor at jeg kjøpte disse platene, men det er fortsatt de siste jeg har kjøpt . 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Porcupine tree er reunited og i Studio og lager plate. Kilde Gene på Audioholics som intervjuet Wilson... Her er de nye Sacds, stikkord mye Trompet og massive Trompet fanfarer... I 5.1... Jeg har ikke horn, men hadde vært artig å prøvd disse i en Klipsch hjemmekino eller Klipsch Cornwall eller Avant Garde.. Må være utrolig fett, lyder veldig bra her også med bånd-diskanter. Endret 20. april 2022 av Gouldfan Lenke til kommentar
Woff Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 (endret) Denne kom med posten i dag (måtte hentes på postkontoret da den ikke gikk i postkassa..): https://elusivedisc.com/paul-mccartney-wings-red-rose-speedway-deluxe-edition-3cd-2dvd-blu-ray-box-set/ Endret 20. april 2022 av Woff Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 Gouldfan skrev (16 timer siden): Porcupine tree er reunited og i Studio og lager plate. Kilde Gene på Audioholics som intervjuet Wilson... To låter er sluppet. Jeg syns ikke dette er blant det beste de har gjort, men uansett, steike! så godt å ha PT tilbake i manesjen igjen. 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. april 2022 Del Skrevet 21. april 2022 (endret) Gikk innom Platekompaniet i kveld, det var lenge siden. Dream Theater - When Dream and Day Reunite Jeg gikk glipp av denne da den opprinnelig ble gitt ut (begrenset opplag, uoffisiell greie), så når den nå er gitt ut på nytt var det bare å raske med seg. Pattern Seeking Animals - Only Passing Through Disse kjenner jeg bare på navnet, men det er bl.a. folk fra Spock's Beard, et progband jeg liker godt. Ser denne får god omtale her og der, jeg gleder meg til å høre. Big Big Train - Grand Tour Et britisk progband som har seilt opp som et av favorittbandene mine de siste årene. Jeg elsker blåserekka deres! Big Big Train - Welcome to the Planet Nyeste utgivelse fra det store toget. Egentlig den jeg håpet på å finne. Endret 21. april 2022 av :utakt 2 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. april 2022 Del Skrevet 22. april 2022 Utred - Citadel ◊ Forest ◊ Sovereign (Dobbel lp) Burgen - Miserere Vertige - Aux solitaires ! J'ai si froid... - Si ça continue il va pleuvoir J'ai si froid... - Loin des hommes Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Er det noen som har brydd seg om å vurdere den nye RHCP plata? Hørte rykter om at den skulle ha omtrent nada kompresjon.... Aka bra lydkvalitet. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. mai 2022 Del Skrevet 14. mai 2022 Gouldfan skrev (21 minutter siden): Er det noen som har brydd seg om å vurdere den nye RHCP plata? Hørte rykter om at den skulle ha omtrent nada kompresjon.... Aka bra lydkvalitet. Ikke hørt den, men ser at vinylutgaven scorer bra på dynamikk osv. CD-utgaven ikke like bra. https://dr.loudness-war.info/album/list?artist=Red Hot CHili Peppers 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. mai 2022 Del Skrevet 18. mai 2022 Dream Theater - The Falling Into Infinity Demos Nå er bandet inne i en fin stim med å gi ut gammelt gull. Da de var i studio for å lage Falling Into Infinity tilbake på nittitallet pushet plateselskapet for en mer kommersiell retning. En del låter ble kuttet fra albumet, de er med på disse demoene. Albumet ble aldri noen favoritt blant fansen, så kanskje noen av disse forkastete poplåtene burde fått sjansen likevel. Jeg liker det hvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå