Gouldfan Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) SprengeMobil skrev (På 21.11.2020 den 12.10): Jepp, Hjelvik er heavy metal, med noe elementer av svartmetall. Kan også omtales som vikingmetall. Hjelvik er jo forsåvidt et nytt band som frontes av Hjelvik selv. Men hva slags to Kvelertak-plater har du? Kvelertak og oppfølgeren Meir. Endret 8. januar 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar 2021 Del Skrevet 21. januar 2021 Noen nye plater jeg fikk i posten imorges, kjøpt på Platekompaniet på nett. Foo Fighters - Wasting Light PJ Harvey - Let England Shake Suzanne Vega - Solitude Standing 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. januar 2021 Del Skrevet 22. januar 2021 (endret) PJ Harvey! Fanatisk album, har vinylen! Siste her: Ichiko Aoba - 剃刀乙女 (Kamisori otome) Ichiko Aoba - 檻髪 (Origami) Endret 22. januar 2021 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. januar 2021 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Disse to herlige platene dukket plutselig opp i postkassen i går etter utallige forsinkelser fra produsentene. Så da var The Midnight LP samlingen komplett Endret 28. januar 2021 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) En stor pakke Progressive Metall.... Dream Theater Distant Memories 3cd 2bluray. Endret 5. februar 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) Artwork er rå.. Endret 5. februar 2021 av Gouldfan Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Sjå den, du! Burde kanskje kjøpe den. De har vel fiksa på LaBrie såpass at det går an å høre. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 :utakt skrev (1 minutt siden): Sjå den, du! Burde kanskje kjøpe den. De har vel fiksa på LaBrie såpass at det går an å høre. Synes forrige album var bra, spent på lyden av denne boksen, bare litt over 339sek kr for hele boksen i butikken. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Gouldfan skrev (2 minutter siden): Synes forrige album var bra, spent på lyden av denne boksen, bare litt over 339sek kr for hele boksen i butikken. Ja, forrige album var bra, absolutt. At jeg er smått skeptisk til denne liveutgivelsen er fordi LaBrie har en tendens til å høres ut som en halvkvalt katt på scenen. Men som sagt, de har vel polert det i studio... Hørte et klipp på YouTube for en tid tilbake og det var ikke så verst. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) Thunderbolt - Black Clouds Over Dark Majesty Symbel - Gyddigg - Possessed by the Fury of Wod Symbel - Hammerwych Endret 6. februar 2021 av Skogslik Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2021 Del Skrevet 10. februar 2021 Dette fikk jeg i posten på tirsdag, kjøpt hos Platekompaniet på nett. Begge platene til Lorde. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. februar 2021 Del Skrevet 11. februar 2021 Skogslik skrev (På 8.12.2020 den 20.12): Aryan Kampf 88 - Belgian Steel Aryan Kampf 88 - Dernière Salve Hvordan er tekstene på dette her? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Anne Sophie Mutter/Karajan, de fire årstider, Vivaldi. Vanskelig å skaffe, men Amazon.se hadde den... Sikkert ikke så vanskelig for de som vet hvor det finnes... Vil skaffe meg Janine Jansen også. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. mars 2021 Del Skrevet 25. mars 2021 Tilbake igjen med mye mer: En vinylplate jeg ønsket meg svært lenge, Goodbye & Good Riddance av Juice WRLD. En av relativt få fysiske pressinger av debutplata hans. Kjøpte også tre CD-er til 250 kr, og det ble disse: Billy Joel - 52nd Street Faith No More - Angel Dust Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf Og den nyeste plata til Lana Del Rey selvfølgelig, Chemtrails Over the Country Club på både CD og vinyl (står på plasten at vinylen er gulfarget, men ser mer beige ut). 1 Lenke til kommentar
SindreM Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 12 hours ago, SprengeMobil said: Tilbake igjen med mye mer: En vinylplate jeg ønsket meg svært lenge, Goodbye & Good Riddance av Juice WRLD. En av relativt få fysiske pressinger av debutplata hans. Kjøpte også tre CD-er til 250 kr, og det ble disse: Billy Joel - 52nd Street Faith No More - Angel Dust Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf Og den nyeste plata til Lana Del Rey selvfølgelig, Chemtrails Over the Country Club på både CD og vinyl (står på plasten at vinylen er gulfarget, men ser mer beige ut). Hvordan er lyden på den gule/beige? Venter på reviews før jeg kjøper, virker som mange av pressingene var veldig dårlig Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Faith No more-angel dust MÅ jeg ha... 1 Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 26. mars 2021 Del Skrevet 26. mars 2021 Når jeg leste headingen så slo det meg at jeg husker faktisk ikke når jeg kjøpte ei plate sist.. er sikkert 10 år siden, men tror noe av det siste jeg kjøpte var Killswitch Engages selvtittulerte album fra 2009, rett før platesamlinga havna på finn. Kommer til å savne den når atomkrigen bryter ut og vi blir fri for internett... 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. mai 2021 Del Skrevet 9. mai 2021 SindreM skrev (På 26.3.2021 den 10.59): Hvordan er lyden på den gule/beige? Venter på reviews før jeg kjøper, virker som mange av pressingene var veldig dårlig Hos meg er lyden brukbar. Men, for all del, her er siste jeg har kjøpt: Ariana Grande - Positions, på CD og kasett i forskjellige utgaver. Fra venstre originalt cover, og alternativ cover #1. Det andre alternative coveret ble utsolgt, men kan fortsatt kjøpes hos Discogs. Den ene kassetten er gjennomsiktig, og den andre er frostfarget. Det kjøpte jeg på den offisielle butikken hennes. Senere fikk jeg tak i alle Guns N’ Roses-platene på CD, kjøpt hos Platekompaniet på nett. Alle CD-ene var en del av tilbudet 3 for 250, så da kostet det 500 kr inkl. frakt. Appetite for Destruction (1987) G’N’R Lies (1988) Use Your Illusion I (1991) Use Your Illusion II (1991) "The Spaghetti Incident?" (1993) Chinese Democracy (2008) 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2021 Del Skrevet 15. mai 2021 Nye plater her også denne uken: Gjendød - Krigsdøger Gjendød - Skygger fra dødsriket Nattverd - Styggdom (Dobbel lp) Nattverd - Vandring Sear Bliss - The Haunting Sear Bliss - Glory and Perdition Darkenhöld - Arcanes & Sortilèges (Dobbel lp) Fuath - II Epheles - Souviens-toi Epheles - L'ombre de la croix Epheles - Je suis autrefois Sorcier des glaces - Snowland Ygg - The Last Scald Sielunvihollinen - Veren äänet Desaster - A Touch of Medieval Darkness (Dobbel lp) Ulfsdalir - Christenhass Ulfsdalir - Jera - Im Weltenkreis Nargaroth - Jahreszeiten (Dobbel lp) Forbidden Site - Sturm Und Drang Forbidden Site - Astralgeist Old Nick - Curse of the Lock Master / Witch of the Northern Vill (Farget lp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå