Gouldfan Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 (endret) SprengeMobil skrev (3 timer siden): Har også den, men har det store boxsettet med 4 fargede LP-er, CD, Blu-Ray, plekter, noteark, plakat og billedbok. Da du sa Deep Purple, kjøpte du den nyeste plata som heter Whoosh!? Den har jeg på både CD og vinyl, hvor det fulgte med en DVD med opptredenen fra Hellfest 2017 og samtale mellom bassist Roger Glover og produsent Bob Ezrin i LP-en. Disse vant jeg på en konkurranse hos Jørn på Radio Rock. Forøvrig har jeg også kjøpt en vinylsingel med Billie Eilish, No Time to Die, tittellåta til den kommende James Bond-filmen. Singelen er kun tilgjengelig på Amazon, dermed isfarget vinyl. Det fantes også en annen variant hos Urban Outfitters. Ja det er nok den Woosh, jeg viste ikke tittelen. Det skulle være det siste albumet, og den med dvd og CD var visstnok veldig fin pris sa Ramje. Har lyst til å kjøpe en Billie skive, hvor mange skiver finnes? Og hvem er best? Endret 21. oktober 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Gouldfan skrev (1 minutt siden): Ja det er nok den Woosh, jeg viste ikke tittelen. Det skulle være det siste albumet, og den med dvd og CD var visstnok veldig fin pris sa Ramje. Har lyst til å kjøpe en Billie skive, hvor mange skiver finnes? Og hvem er best? Hun har utgitt kun ett studioalbum og en EP (to utgivelser). Den som er best er debuten hennes som heter WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 To vinylplater og to kassetter sist uke: Dughpa - III Iætun - Eitrkvikja (Lp + skjorte) Wagner Ödegård - Ursumar Wagner Ödegård - Spöstugan 1 Lenke til kommentar
mjw Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 dette er de to siste vinylene jeg kjøpte har utrolig lyst til å få tak i harry styles self titled i rosa farget skive, men da må jeg ut med rundt 3000kr så skal spare opp til den. har også en kings of leon vinyl på vei 1 Lenke til kommentar
mjw Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 SprengeMobil skrev (På 21.10.2020 den 16.08): Hun har utgitt kun ett studioalbum og en EP (to utgivelser). Den som er best er debuten hennes som heter WHEN WE ALL FALL ASLEEP, WHERE DO WE GO?. hun har i tillegg noen 7" vinyler som er utrolig fine. f. eks. my future og you should see me in a crown / b*tches broken hearts Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 Fikk disse vinylene sist uke: Xenophobic - Evangelium der Vergasung (Dobbel lp) Xenophobic - Holocaust Black 'n' Rac Metal Seigneur Voland - Consumatum Est Blood Libel - Museums of Gas and Mirrors Daimon - Esoteric Hitlerism Holocaust - The Call of Thuringian Woods Absurd - Der fünfzehnjährige Krieg (Dobbel lp) Ulvegr - Vargkult Forbidden Temple - VI Void Prayer - The Grandiose Return to the Void The Royal Blood - Incantation of the Queen (10'' ep) Todesstrafe / Ātesh - Split (10'' ep) Ātesh - Ātesh (7'' ep) 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. november 2020 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) mjw skrev (2 timer siden): dette er de to siste vinylene jeg kjøpte har utrolig lyst til å få tak i harry styles self titled i rosa farget skive, men da må jeg ut med rundt 3000kr så skal spare opp til den. har også en kings of leon vinyl på vei Hvilken butikk så du solodebuten til Harry Styles på rosa vinyl til 3000 kr? Og hvilken Kings of Leon-vinyl kjøpte du? Only by the Night? Da jeg skrev at Billie Eilish bare har to plateutgivelser, så mener jeg jo studioalbum og EP-er. No offence Endret 3. november 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Her er det siste jeg fikk i posten, kjøpt hos Platekompaniet på nett: Pop Smoke - Shoot for the Stars, Aim for the Moon Lindemann - F & M PJ Harvey - Rid of Me 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 (endret) PJ Harvey, nice! Sist uke: Summoning - The Demon Tapes (Triple farget lp) Galdur - Age of Legends (Dobbel lp) Gjendød / Mûspellzheimr (7'' ep) Gjendød - Motstand (7'' ep) Order of the Death's Head - Les Temps Maudits (Dobbel lp) Der Stürmer / Totenburg - Si vis pacem, para bellum Uskonrauha - Tympeyden ylistys Szron - Frost Eternal Rostorchester - Verdorbenheit Vicarivs Filii Dei - Non Cogitant Sed Tamen Sunt Totale Vernichtung - Die Rückkehr des schwarzen Todes Precambrian - Tectonics Flail - Distant Wanderings Linea Aspera - LP II Endret 17. november 2020 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Da er Deep Purple og Billie her... Spørs når jeg får hørt. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Gouldfan skrev (13 minutter siden): Da er Deep Purple og Billie her... Spørs når jeg får hørt. Den DVD-en med Deep Purple fulgte også med LP-en jeg vant hos Radio Rock, og den har jeg også sett! Den utgaven av Billie Eilish-plata som du har kjøpt, er en CD-reutgivelse fra desember 2019, som kom med tre bonusspor, WHEN I WAS OLDER, bitches broken hearts og everything i wanted. Dette vet jeg da den utgaven er Parental Advisory-merket. Jeg har selv den ordinære CD-en. Men uansett toppers at du har kjøpt debuten hennes, og ikke minst tre låter til! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 SprengeMobil skrev (4 timer siden): Den DVD-en med Deep Purple fulgte også med LP-en jeg vant hos Radio Rock, og den har jeg også sett! Den utgaven av Billie Eilish-plata som du har kjøpt, er en CD-reutgivelse fra desember 2019, som kom med tre bonusspor, WHEN I WAS OLDER, bitches broken hearts og everything i wanted. Dette vet jeg da den utgaven er Parental Advisory-merket. Jeg har selv den ordinære CD-en. Men uansett toppers at du har kjøpt debuten hennes, og ikke minst tre låter til! Ja den har tre bonus spor men står ikke navn. Billie er iallefall glad i dyb-bass dette konkurrerer med Skrillex i bruk av bass. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 20. november 2020 Del Skrevet 20. november 2020 Gouldfan skrev (4 minutter siden): Ja den har tre bonus spor men står ikke navn. Billie er iallefall glad i dyb-bass dette konkurrerer med Skrillex i bruk av bass. Jeg bare forklarte hvis noen andre ikke visste om det. Forøvrig venter jeg også signerte vinylplater av Hjelvik (tidligere Kvelertak-vokalist Erlend Hjelvik) og Dagny, samt en CD-boks med Amy Winehouse. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 The Space Lady - The Space Lady's Greatest Hits (Farget lp) Quest Master - Lost Songs of Distant Realms (Complete Collection) (Dobbel cd) Quest Master - The Twelve Castles Grimdor - The Shadow of the Past 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 SprengeMobil skrev (20 timer siden): Jeg bare forklarte hvis noen andre ikke visste om det. Forøvrig venter jeg også signerte vinylplater av Hjelvik (tidligere Kvelertak-vokalist Erlend Hjelvik) og Dagny, samt en CD-boks med Amy Winehouse. Er Hjelvik metall også eller? Jeg har to Kvelertak album... Synes de er rocka og variert i stil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Gouldfan skrev (3 minutter siden): Er Hjelvik metall også eller? Jeg har to Kvelertak album... Synes de er rocka og variert i stil. Jepp, Hjelvik er heavy metal, med noe elementer av svartmetall. Kan også omtales som vikingmetall. Hjelvik er jo forsåvidt et nytt band som frontes av Hjelvik selv. Men hva slags to Kvelertak-plater har du? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 På torsdag ble det den nye plata til Hjelvik, Welcome to Hel, signert av Erlend Hjelvik. Fikk også en liten CD-boks med Amy Winehouse, som inneholdt Frank, Back to Black, samleplata Lioness: Hidden Treasures, konsertplata I Told You I Was Trouble: Live in London, samt en plate med remikser som første gang er på CD. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Fikk sist uke: Ahulabrum - The John Keel Sessions Vrildom - Thus Spoke the Austral Wind… Ravenbanner - ...And Ravens Sing Our Glorious Past Blutorden / Kristallnacht - MCMXCVII A.Y.P.S. Aryan Kampf 88 - Belgian Steel Aryan Kampf 88 - Dernière Salve Aryan Forest - Embrace the Lightning - A Barbaric Manifesto Absurd / Pantheon - Wolfskrieger / Galdur Vikodlaks Arthemesia - Devs - Iratvs Mäleficentt - Night of Eternal Darkness Kaostaroth - Gateways Through the Wounds of Worship Conjuro - Santur Mithras Lucifero Ātesh Abhartach - Reigning in the Sky of Fire Inferno Requiem - Primitive Outburst Angelcunt - Ancient School 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Litt av hvert fra brukthandelen igår. Kassetter: Elton John - The Very Best of Elton John (dobbelkassett) Wham! - Fantastic Flamingokvintetten 11 Halvdan Sivertsen - Hilsen Halvdan Halvdan Sivertsen - Kjærlighetslandet CD-er: Morten Harket - Wild Seed William Kristoffersen (Ole Ivars) - Rett fra hjertet (21 sanger av Ole Ivars som synges av William) Mariah Carey - Emotions Alanis Morissette - Supposed Former Infatuation Junkie Sakarina - Sakarina Joshua Kadison - Painted Desert Serenade Bryan Adams - So Far, So Good George Michael - Faith Mariah Carey - MTV Unplugged EP Vinylplater: Foreigner - Agent Provocateur ZZ Top - El Loco ZZ Top - Fandango! Fleetwood Mac - Tango in the Night Rainbow - Ritchie Blackmore’s Rainbow U2 - The Joshua Tree Eurythmics - Revenge Don Henley - Building the Perfect Beast Endret 13. desember 2020 av SprengeMobil 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Litt lite aktivitet her, så dermed poster jeg det jeg kjøpte før jul: Dagny - Strangers / Lovers (signert vinyl, rosafarget) hos Platekompaniet på nett. Sondre Lerche - Patience (signert vinyl, clear) hos Tiger på nett (indie-platebutikk i Oslo). Disse platene fikk jeg til jul: Deftones - Ohms (vinyl) PJ Harvey - Rid of Me (vinyl-reutgivelse fra ifjor sommer). Fulgte med et "download card" med kode for å kunne laste ned plata i form av lydfiler. Har ikke noe særlig nytte av det, da jeg har den på CD fra før av. I tillegg kjøpte jeg Jahn Teigen-CD-boksen og 2CD/Blu-Ray med Eagles (Live from the Forum) som julegave til moren min. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå