Gjest bruker-483713 Skrevet 14. mai 2018 Del Skrevet 14. mai 2018 Depeche Mode-Spirit Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Sojourner - The Shadowed Road Kiira - Taottu mustassa tulessa Grudom - Fjølkyngi Dimmu Borgir - Eonian (signert, rød vinyl) Nordvrede - Hammerprofeti Various Artists - Ekstrophë (farget vinyl) Knokkelklang - Jeg begraver (farget vinyl) 13th Moon - The Pale Spectre Over the Worm / Oracle of Death (farget vinyl) Black Majesty & the Temple of the Erythran Current - Aft World Portal (farget vinyl) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 To skiver 10 SEK totalt. Ole Edvard Antonsen-Read mye lips og Vamp-Siste Stikk Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Vril - The Shadow Soul & the Black Sun (picture disc) GGUW - BEHAUPTUNGSANIMALITÄT Orodruin - Unburying an Ancient Evil Gevlerkt - De Grote Sterfte Hexen Holocaust - Heretical Dreadful Orgies Witte Wieven - Silhouettes of an Imprisoned Mind (coloured vinyl) High Spirits - Motivator Hällas - Excerpts From a Future Past Ghost - Prequelle (clear vinyl + 10") Entombed - Left Hand Path (Full Dynamic Range Edition) Reverorum Ib Malacht - Im Ra Distare Summum Soveris Seris Vas innoble (gold vinyl) Black Magick SS - Spectral Ecstasy (CD) Black Magick SS - The Black Abyss (CD) 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Jeg kjøpte Use you illusion I, Use your illusion Ii og Appetite for destruction på vinyl. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Jeg kjøpte Use you illusion I, Use your illusion Ii og Appetite for destruction på vinyl. Kult! Jeg skal ha denne saken, som kommer snart: https://cdon.no/musikk/guns_n%27_roses/appetite_for_destruction_-_limited_super_deluxe_edition_(4cd%2bblu-ray_audio)-44201336 Som inneholder blant annet en hirez surround mix av Elliot Scheiner Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Skal ha den jeg også. Ser ut som Platekompaniet har noen konsert-album på vinyl med GNR. Vil ha etterhvert. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Steven Wilson-To the bone bd Mozart Eine Kleine Nachtmusik cd Ane Brun-Leave me Breathless cd Endret 30. juni 2018 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 8. juli 2018 Del Skrevet 8. juli 2018 Urfaust - The Constellatory Practice (colored vinyl) Acherontas - Faustian Ethos Hetroertzen - Flying Across the Misty Gardens [2002 - 2018 Anniversary Edition] Hëxeris - Färd Genom Andens Mysticism Arkhtinn - Illlll (CD) Arkhtinn - IVVVI (CD) Mûspellzheimr - I & II Nattfog - Yön varjoista... Blut aus Nord - Memoria Vetusta II: Dialogue With the Stars (colored vinyl) Skogen - Skuggorna kallar (white vinyl) Hautakammio - Kukaan ei opasta teitä pimeässä Mylingar - Döda Drömmar Funeral Mist - Hekatomb Panopticon - The Scars of Man on the Once Nameless Wilderness, Part 1 (colored vinyl) Panopticon - The Scars of Man on the Once Nameless Wilderness, Part 2 (colored vinyl) Craft - White Noise and Black Metal (colored vinyl) Panopticon - Roads to the North (blue vinyl) Aiwīgaz Unðergangaz - Forsortnet Eskatologi - Undergangens Kunst Old Tower - Stellary Wisdom Slidhr - The Futile Fires of Man Draug - Their Darker Dreams Musmahhu – Formulas of Rotten Death Mooncitadel - Moon Calls to Wander the Winter's Majesty Blood Stronghold - Vengeance in Sacrificial Blood Blood Stronghold - The Triumph of Wolfish Destiny Marduk - Viktoria Ancient Moon / Prosternatur - Secretum Secretorum Forbidden Temple / Ultima Thule - Forbidden Temple / Ultima Thule Order of the Death's Head - Sous le signe de Thulé Gjendød - Død manns skygge (cassette) Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. juli 2018 Del Skrevet 9. juli 2018 Kult! Jeg skal ha denne saken, som kommer snart: https://cdon.no/musikk/guns_n%27_roses/appetite_for_destruction_-_limited_super_deluxe_edition_(4cd%2bblu-ray_audio)-44201336 Som inneholder blant annet en hirez surround mix av Elliot Scheiner Fikk Appetite for Destruction deluxe boksen i dag. Den remastrede versjone på cd var komprimert med lav DR. Men blu rayen, som har både et 5.1 96/24 og et 96/24 LPCM stereo spor - var veldig bra. Begge med DR godt over 10 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Fikk kjøpt endel på brukten i mint.. 5kr stk Beck Mellow Gold Beck Odelay Portishead Dummy The Libertines-Time for heroes Radiohead-My Iron lung U2 Best of 1980-1990 REM-Automatic for the people The best of Naxos 3 Naxos JS Bach Suites overtures... 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 Fikk kjøpt endel på brukten i mint.. 5kr stk REM-Automatic for the people Jeg har denne utgaven av dette FANTASTISKE albumet: https://www.platekompaniet.no/cd/automatic-for-the-people-limited-25th-anniversary-deluxe-edition/ Atmos surround mix i Hi-rez. Er noe av det råeste jeg har hørt noen gang. Albumet starter opp med den akustiske gitaren på Drive oppe i venstre front takhøytaler - også bare fyller resten av instrumentene på i en totalt omsluttende "boble" som omfavner deg lydmessig. Dybden, størrelsen og klarheten i vokalen er nesten usannsynlig. Skaffer du deg Atmos etterhvert Gouldfan - så skal du handle denne utgaven, jeg vil love deg en fantastisk opplevelse. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. juli 2018 Del Skrevet 14. juli 2018 (endret) Drive er jo helt insane rå lyd uansett, så kan tenke meg det ja... Håper jeg får meg atmos engang... Jeg har REM fra før, samt Portishead skiva, men de er litt slitt, så veldig fint med nytt eks til 5kr.. Var mye mer! og Tidligere eier hadde min smak.. Faktisk til de grader at jeg hadde mange av skivene selv.. Var veldig kul opplevelse, men ble avbrutt for vi måtte tidlig tilbake til visning med huseier... Skal handle mer der, måtte gå langt inn i butikken for å finne skiver i en korridor/bakrom hadde LP, DVDs og CDs fulle plastesker med skiver... Fikk ikke sjangs til å bla igjennom alt. Skal på et tokt til. Endret 14. juli 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Horna - Kuolleiden kuu (farget vinyl) Sielunvihollinen - Syvyydestä (farget vinyl) Sargeist - Satanic Black Devotion (farget vinyl) Crimson Moon - Oneironaut (farget vinyl) Vlad Tepes - A Catharsis for Human Illness (LP box) Nortt - Gudsforladt (farget vinyl) Nortt - Ligfærd (farget vinyl) Nortt - Galgenfrist (farget vinyl) Evilfeast - Mysteries of the Nocturnal Forest (nr. 214/500) Runespell - Order of Vengeance Runespell - Aeons of Ancient Blood Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. juli 2018 Del Skrevet 25. juli 2018 Lana Del Rey- Lust for life 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Pink Floyd-The Endless river CD og dvd Jonathan Johansson- En hand i himlen 2 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Arkona - Nocturnal Arkonian Hordes Raksu - Raksu Goatblood - Defiance & Intolerance Drowning the Light / Vampyric Blood - Drowning in the Vampyric Sacrament of the Immortals Bašmu - Compilation Mørketida - Panphage Mysticism (colored vinyl) Ulvesang - The Hunt Waldgeflüster / Panopticon - Panopticon & Waldgeflüster Ultima Thule - Enthralling Lunar Majesty Goatmoon - Finnish Steel Storm Obskuritatem - U kraljevstvu mrtvih... Candelabrum - Portals Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2018 Del Skrevet 15. august 2018 Fikk det remastrede utgaven av Appetite for destruction på både vinyl og cd. Bestilte Dj Bobo - Celebration på eBay i går. 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Nattverd - Vi vet Gud er en løgner Bilskirnir - Atavismus des Glaubens Grausamkeit - Nostalgia - Okkultes Blut Kalmankantaja - Demonwoods Carved Cross - The Yawning Abyss of Perdition Summum - Invoco Domini Daemonium Monarque - Lys Noir Autarcie - Seqvania Various Artists - Tasmania II Megalith Grave - Reminiscence in Ancient Torments (CD-R) Endret 21. august 2018 av Fjellkriger Lenke til kommentar
voident Skrevet 22. august 2018 Del Skrevet 22. august 2018 (endret) Hatt noe problemer med warping av LPene fra Goatowarex i denne batchen? Endret 22. august 2018 av voident Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå