asseroya Skrevet 12. januar 2018 Del Skrevet 12. januar 2018 (endret) Kjøpte "Weezer - Pinkerton" på platekompaniet til ei venninne til jul. (ble sånn rundt 250kr) Hun hadde uvitende kjøpt den til meg også, lol. Endret 12. januar 2018 av asseroya 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Summoning - With Doom We Come (LP + 10" vinyl box) Tchornobog - Tchornobog (farget vinyl) Xasthur - Sigils Made of Flesh and Trees (vinyl) Watain - Trident Wolf Eclipse (vinyl) Gjendød - Dødsrikets Pinsler Saqra's Cult - Forgotten Rites (nr. 14/25 på kassett) Gnipahålan - Vånnalösa Urskepnader Gnipahålan - I stridens era... Panphage - Jord (vinyl) Saiva - Markerna bortom (vinyl) Taake - Kong vinter (hvit vinyl) Eldamar - A Dark Forgotten Past (klar vinyl) Arckanum - Den Förstfödde (vinyl) Evilfeast - Wolves of Hyperborean Frost (10" vinyl) Death Worship - Extermination Mass (vinyl) Kalmankantaja - Viimeinen virsi (vinyl) Kalmankantaja - Waldeinsamkeit (vinyl) Oath - The Dawn of Satanic Might (vinyl) Fuil Na Seanchoille - Hunger (grønn vinyl) Emyn Muil - Túrin Turambar Dagnir Glaurunga (rød vinyl) Emyn Muil - Elenion Ancalima (blå vinyl) Dark Fortress - Ylem (vinyl) Dark Fortress - Eidolon (vinyl) Arfsynd - Hesychia (gull vinyl) Drowning the Light - The Fallen Years Trilogy (3xLP, clothbag edition) Obskuritatem - Vampirska Kakofonija (rød vinyl) Obskuritatem - Vampirska Kakofonija (CD) Obskuritatem - U Kraljevstvu Mrtvih (CD) Mortiis - Født til å herske (grønn vinyl) Horna - Envaatnags Eflos Solf Esgantaavne (grå vinyl) Grand Belial's Key - Goat of a Thousand Young / Triumph of the Hordes (gull vinyl) 1 Lenke til kommentar
asseroya Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 God smak mann Skulla ha spicet opp platesamlinga med ei mortiisplate eller xasthur selv. Dyr haul eller? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Alle burde ha noen Mortiisplater i hylla. Noe av det beste som finnes. Gleder meg jævlig til Trondheims gigen om to uker.Old school Mortiis live. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 God smak mann Skulla ha spicet opp platesamlinga med ei mortiisplate eller xasthur selv. Dyr haul eller? Takk! Haulen er fra rundt starten av desember til dagen jeg postet innlegget, så har jo brukt penger over noen måneder. Xasthur platen ble litt stiv, spesielt med tanke på frakt fra USA. Alle burde ha noen Mortiisplater i hylla. Noe av det beste som finnes. Gleder meg jævlig til Trondheims gigen om to uker.Old school Mortiis live. Skulle gjerne sett den konserten selv! Lenke til kommentar
asseroya Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Alle burde ha noen Mortiisplater i hylla. Noe av det beste som finnes. Gleder meg jævlig til Trondheims gigen om to uker.Old school Mortiis live. Skal Mortiis live i Trondheim? Hvor? Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Good Omens 17. februar. Han skal kjøre en Ånden som gjorde opprør i sin helhet. Så ikke noe band så vidt jeg vet, bare Mortiis. Livevideoene med det opplegget het har virka veldig bra. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Sigh - Desolation Sigh - Tragedies Sigh - Tragedies (andrepress) Har prøvd og få kloa i disse i 10-15 år nå, men har aldri funnet de til en vettug pris. Men kom over en fyr på finn som tilfeldigvis hadde disse (og masse annet snacks) til salgs her i byen, så måtte slå til. I tillegg dro jeg med meg disse: Tape: Abigail - Ultimate Unholy Death Noctiferum - Serenades Of The Empire Urfaust - Verräterischer, Nichtswürdiger Geist Vinyl: Abigail - Eastern Force of Evil: Abigail's Tribute to Sigh Abigail - Intercourse And Lust Sigh / Kawir – Suicidogenic/Sinn Morrigan/Abigail – A Celtic / Japanese Alliance Abigail / Morbid Upheaval split Abigail / Unholy Grave - Tribute to Acid – Acidiehardmaniaxe Far East EP Abigail / Sigh - Evilized Japan 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 17. februar 2018 Del Skrevet 17. februar 2018 Drowning the Light - Varcolaci Rising (rød vinyl) Warloghe - The First Possession Warloghe - Womb of Pestilence Drowning the Light - The Land of the Dead Sun (10" vinyl) Blood Red Fog / Cosmic Church - Blood Red Fog / Cosmic Church Dimmu Borgir - For all tid Nordvrede - Legion Nordvrede Krolok - Flying Above Ancient Ruins Samael - Blood Ritual (vinyl + CD) Forteresse - Thèmes pour la rébellion Lenke til kommentar
Galusha Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 (endret) Linda Ronstadt - Original Album Series Unleash The Archers - Time Stands Still Unleash The Archers - Apex Selah Sue - Reason Selah Sue - Selah Sue Eluveitie - Slania Eluveitie - Origins Cellar Darling - This Is The Sound Bangles - Everything Bangles - Different Light Bangles - All Over The Place Creedence Clearwater Revival - Ultimate: Greatest Hits & All-Time Class joan Baez - The Absolutely Essential 3 CD Collection The Very Best Of Peter, Paul And Mary Moonland (Featuring Lenna Kuurmaa) - Moonland Endret 13. mars 2018 av Feologild 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Kjøpte Dr Dre med 2001. Men så var det "clean" utgave, altså sensurert. Så da er jo halve platen borte, endte med at jeg fikk byttet den i Kent - Rød i stede. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Kjøpte Dr Dre med 2001. Men så var det "clean" utgave, altså sensurert. Så da er jo halve platen borte, endte med at jeg fikk byttet den i Kent - Rød i stede. Aah, Kent, fantastisk band med episke album!! Dessverre ikke en eneste låt som er innspillt ok, komprimert møkk med elendig DR alt sammen. Et av mine favorittband som jeg aldri spiller en eneste låt av.. merkelige greier Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Det har jeg ikke tenkt over. Har bare stått på en gang foreløpig og det var som bakgrunnsmusikk da vi lagde middag en dag. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Rød er rett og slett et fantastisk album! Her er DR tall: Innspilt minst 7-8 dB for høyt, brickwalled og med en DR på rundt 5-6 - halvparten av hva som er ok. Dette er jo skikkelig kul musikk man gjerne vil vri på litt med, men da bare kollapser hele greia. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ouff. Det der så ikke bra ut... Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Nahtrunar - Mysterium Tremendum Lampir - The Alchemy of Cursed Blood Lurker of Chalice - Lurker of Chalice (Beer/Black Marble vinyl) Dughpa - Dughpa Dughpa - Tidsrymd (kassett) Satanic Warmaster - Live in Hekelgem (Official Bootleg) Circle of Ouroborus / Drowning the Light - Moonflares Byyrth - Echoes from the Seven Caves of Blood (farget vinyl) Drudkh - Їм часто сниться капіж (They Often See Dreams About the Spring) (klar vinyl) Drowning the Light - The Blood of the Ancients Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 Oath - Mustan liekin veljeskunta Hautakammio - Pimeyden valtakunta Bekëth Nexëhmü - De svarta riterna Bekëth Nexëhmü - De Forna Sederna (Del II) Mystik - Skalder Från Urskogens Dunkla Mystik (CD) Ancient Records - Demo Compilation Vol. II (CD) Häxenzijrkell - ...Von Glut und Wirbelrauch Abigor - Höllenzwang (Chronicles of Perdition) Dughpa - Dughpa II + Dughpa - <I> (7" ep) Behexen - Rituale Satanum (farget vinyl) Pseudogod - Sepulchral Chants Forlor - Towards the End Enslaved - Hordanes Land (grønn vinyl) Ancient Records - Demo Compilation Vol. II Mystik - Skalder Från Urskogens Dunkla Mystik Demonomantic - Grail of Deformed Evilness Gnipahålan - I stridens era... (7" EP) Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Opeth - Heritage. Handlet du utgaven cd+dvd? Den har en ganske nice 5.1 mix av albumet, mixet av Steven Wilson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå