Skogslik Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Twin Peaks OST (Farget Lp) Twin Peaks: Fire Walk With Me (Dobbel farget Lp) Castlevania II: Simon's Quest (10'' Ep, farget) Clandestine Blaze - City of Slaughter Bloodhammer - Kuusi Hymniä Syvyyksistä Carved Cross - Carved Cross Nocturnal Depression - Nostalgia Siculicidium - Land Beyond the Forest Addaura - Addaura Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Taake - Kulde (signert av Hoest) Taake - Stridens hus (signert av Hoest) Skogen - Eld (farget vinyl) Endlichkeit / Regnum - Endlichkeit / Regnum (7" vinyl) Rebirth of Nefast - Only Death (kassett) Rebirth of Nefast / Slidhr - Ex Nihilio (kassett) 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 I dag ble det:Dido - Life for rentDido - Safe trip homeAlice cooper - TrashDead by april - Let the world knowAlt på eBay til rundt 50kr stk. 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Black Cilice - Banished from Time Carved Cross - Carved Cross Cultes des Ghoules - Coven, or Evil Ways Instead of Love (Picture Disc) Cosmic Church - Ylistys 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Nice! Fra sist uke: Rhinocervs - RH07 Maléfices - Asarlai Ride For Revenge / Sons and Daughters of Satan - Split Sorcier Des Glaces - Ritual Of The End Sorcier Des Glaces - North Entsetzlich / Megalith Grave - Split (7'' Ep) Reidh - Children of Northern Sun Virulent Specter - You Will Succumb to the Hate Vrasësinerëzve - Demo III Funerary Temple - Lerderderg Zépülkr - Héritrage Posthume Rhinocervs - Odour of Dust & Rot Lenke til kommentar
thyes Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 Sorry hvis jeg er veldig på kanten og offtopic nå, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne på vinyl? https://www.discogs.com/Behemoth-The-Satanist/release/5349018 Ingen av sjappene jeg har sjekket som har den inne. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Sorry hvis jeg er veldig på kanten og offtopic nå, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne på vinyl? https://www.discogs.com/Behemoth-The-Satanist/release/5349018 Ingen av sjappene jeg har sjekket som har den inne. Er nok å finne i utenlandske distroer om det er aktuelt. Nyeste fangsten her; Nagelfar Vinyl Boks Totalt 11 vinyler Circle of Ouroborus - Ruumistähdet (Dobbel Lp) Wormphlegm - In an Excruciating Way Infested With Vermin and Violated by Executioners Who Practise Incendiarism and Desanctifying the Pious Hail - Bestial Storms of the Abyssic Pit (10'') Predatory Light - Predatory Light Vond - Selvmord Vond - The Dark River Vond - Green Eyed Demon Vond - AIDS to the People Dautha - Den förste Mylingar - Döda Vägar Endret 18. mars 2017 av Skogslik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Moddi - Unsongs. Bildet stjålet fra internett. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Litt nytt igjen denne uken: Blood Tyrant - Night of Blood Moon Sanguine Relic - Vampyric Will Black Cilice - Banished from Time Goatmoon - Son of the Northwind (7'' Ep) Hail - Inheritance of Evilness (Dobbel Lp) Death Fetishist - Clandestine Sacrament Mesarthim - .- -... ... . -. -.-. . Death Worship - Extermination Mass Sacrificio - Guerra eterna Hetroertzen - Uprising of the Fallen Blut aus Nord - 777 - Cosmosophy Light of the Morning Star - Nocta Nefaria - Soldiers of Dual Victory Sapaudia - Sainte Nuit Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Sanguine Relic - Vampyric Will (limitert til 150) Blood Tyrant - Night of Blood Moon (limitert til 150) Wulkanaz - Kwetwan Jah Dreuzaz Cult of Fire – Untitled Hetroertzen - Uprising Of The Fallen (Gold/Black Splatter Vinyl, limitert til 100) Wagner Ödegård - Ur törnedjupen (tape) 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Kêres - Book of Desire Krolok - At the End of a New Age 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Grav - Omhulda Ondskans Kretslopp Grifteskymfning - Demo 2008 Kaos Sacramentum - Förneka den Fysiska Lekamen Kaos Sacramentum - Avgrundens konst Acerbitas - Urkaosets Svarta Vredesdom Balwezo Westijiz - Urkraftens Mystik Remigius - Daemonolatreiae Libri Tres – Af Trolldom ock Afgrundsdyrkan Ancient Records Demo Compilation Part.1 Deathlike Silence - Deathlike Silence Void Prayer - Stillbirth from the Psychotic Void Gnipahålan - I Blodets Kamp... (7" vinyl) Bekëth Nexëhmü - De Forna Sederna (Del II) (CD) Cave Ritual - Cave Ritual Goatmoon - Son of the Northwind (7" vinyl) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 snip Hva er greia med svastika/hakekors? Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 snip Hva er greia med svastika/hakekors? Det kan være mange grunner til at det blir brukt. Sjokk effekt, kontrovers, sympatisering, ideologi osv. For meg spiller det ikke så stor rolle hva slags symbolikk de velger å bruke så lenge musikken er bra. Sjangeren har jo i flere 10år nå hatt tekster om kristendrap, kirkebrann og lignende, med relaterte bilder/cover art. Så da er vel strengt tatt ikke et hakekors så veldig ekstremt i en musikksjanger som er blitt kjent i stor grad på grunn av kontroversen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Men greia med hakekorset i Goatmoons tilfelle er vel så enkelt som at BlackGoat Gravedesecrator er en rødhåra neo-nazi som står og heiler som en nisse på konserter, er det ikke? Aldri vært noen stor fan av bandet, men sisteskiva, Stella Polaris, var overraskende fresk på en episk og cheesy måte. Faktisk såpass bra at jeg skal sjekke ut resten av diskografien igjen. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. april 2017 Del Skrevet 6. april 2017 Men greia med hakekorset i Goatmoons tilfelle er vel så enkelt som at BlackGoat Gravedesecrator er en rødhåra neo-nazi som står og heiler som en nisse på konserter, er det ikke? Aldri vært noen stor fan av bandet, men sisteskiva, Stella Polaris, var overraskende fresk på en episk og cheesy måte. Faktisk såpass bra at jeg skal sjekke ut resten av diskografien igjen. Nyeste skiva er mitt første Goatmoon album selv, og likte det veldig godt. Skaffet meg den 7" du ser i det bildet jeg nylig postet også. Veldig kort, men synes den lille utgivelsen der var veldig bra også. Skal nok ta en titt på de andre albumene også med tiden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Det var det jeg lurte på, om det bare var for å sjokkere eller om det var for å fremme egen ideologi(eller i dette tilfellet idioti?). Tror jeg aldri helt kommer til å forstå meg på de greiene der, minner meg om Bjarne Melgaard sin kunst også. Men forsåvidt fascinerende med alt det hatet og hvor det kommer fra da. Varg Vikernes/Greven/Burzum er vel også nasjonalsosialist nå. Det er kanskje ikke så farlig hva eller hvem man hater, så lenge man hater? Sånn er det jo også i neo-nazi og anti-fa miljøene også, ofte medlemmer faktisk bytter side. Handler om å være ekstrem, ikke nødvendigvis budskapet eller ideologien. EDIT: Måtte søke opp Goatmoon på youtube, er tekstene også nazistiske? Ser kommentarfeltene er 90% "14/88 from xxxx" Endret 7. april 2017 av PatSharpX Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Goatmoon har vel visse tekster med NS-ideologi, men det er vel ikke noe stort fokus på det så vidt meg bekjent. Men bandet er ikke regnet som et NSBM band. I Varg og Burzums tilfeller har ikke bandet noe med NS og gjøre overhodet. Mannen bak, ja, men ikke bandets musikk og tekster. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Det var det jeg lurte på, om det bare var for å sjokkere eller om det var for å fremme egen ideologi(eller i dette tilfellet idioti?). Tror jeg aldri helt kommer til å forstå meg på de greiene der, minner meg om Bjarne Melgaard sin kunst også. Men forsåvidt fascinerende med alt det hatet og hvor det kommer fra da. Varg Vikernes/Greven/Burzum er vel også nasjonalsosialist nå. Det er kanskje ikke så farlig hva eller hvem man hater, så lenge man hater? Sånn er det jo også i neo-nazi og anti-fa miljøene også, ofte medlemmer faktisk bytter side. Handler om å være ekstrem, ikke nødvendigvis budskapet eller ideologien. EDIT: Måtte søke opp Goatmoon på youtube, er tekstene også nazistiske? Ser kommentarfeltene er 90% "14/88 from xxxx" Ekte svartmetall er vel like nazistisk og rasistisk som det ekte punk er radikal/venstrevridd... Jeg fikk ikke noe sjokk når jeg så Goatmoon coveret med zwastika.... Endret 7. april 2017 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Taake - Stridens hus Taake - Kulde Satanize - Apocalyptic Impious Command Order of Darkness - Vrej Cave Ritual - Cave Ritual Void Prayer - Stillbirth from the Psychotic Void Deathlike Silence - Deathlike Silence Kalmankantaja - Musta lampi Kalmankantaja - Muinainen I Shalt Become - Requiem Mz.412 - Burning the Temple of God North - Thorns on the Black Rose North - From the Dark Past Skogen - Eld (Dobbel farget Lp) Mörk Gryning - Tusen år har gått... (Farget Lp) Panopticon - Revisions of the Past (Dobbel farget Lp) Afsprengi Satans - Seidgall Wormlust - MMVI Skaphe - Untitled Arkhtinn - IV Countess - Into Battle Bašmu - Compilation Tape Worship Black Twilight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå