Fjellkriger Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Cultes des Ghoules - Spectres Over Transylvania (vinyl) Odal - Der Dunkelheit Reiter (vinyl) Mare Cognitum / Aureole - Resonance: Crimson Void (farget vinyl) Mare Cognitum - An Extraconscious Lucidity (farget vinyl) Ewiges Reich - ...nur frei bei Nacht (vinyl) Sielunvihollinen - Hautaruhtinas (vinyl) Крода [Kroda] - Schwarzpfad (vinyl) Naðra - Allir vegir til glötunar (vinyl) Mayhem - Live in Zeitz (farget vinyl) 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Todd Terje - It's album Time på vinyl. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Siste ukene: Howls of Ebb - Cursus Impasse: The Pendlomic Vows Behexen - Nightside Emanations (Farget Lp) Musk Ox - Woodfall (Dobbel Lp) Nocturnal - Arrival of the Carnivore Moonsorrow - Suden Uni Tsjuder - Desert Northern Hell (Dobbel Lp) ColdWorld - The Stars Are Dead Now ColdWorld - Melancholie² (Farget Lp) ColdWorld - Autumn (Dobbel farget Lp) Lunar Aurora / Nordlys - Crypt of Postmortem Ceremonials (Trippel farget Lp) Candelabrum - Necrotelepathy Ordem Satânica - Ventos de Ódio Hatespirit - Blood & Poetry Rattenkönig / Salvation / Dzarkdzaal / Blood Ritual - Hymns of the Black Forest Azaxul - The Fleshly Tomb Turia - Dor Ruho - Pathways Through Flesh Ruho - Mouth of Extinction Anal Blasphemy - Western Decadence Demonomancy - Throne of Demonic Proselytism Ill Omen - Æ.Thy.Rift Arkona - Chaos.Ice.Fire Darkenhöld - A Passage to the Towers... Darkenhöld - Echoes From the Stone Keeper Darkenhöld - Castellum Elffor - Malkhedant Aorlhac - A la croisée des vents Aorlhac - La cité des vents Sühnopfer - Nos sombres chapelles Sühnopfer - Offertoire ...And Oceans - The Dynamic Gallery of Thoughts ...And Oceans - The Symmetry of I - The Circle of O Storm of Capricorn - Retours des tranchées Goatmoon / Der Stürmer - Split (7'' Ep) Blue Hummingbird on the Left / Volahn - Split (7'' Ep) Intolitarian - Suicidal Allegiance (7'' Ep) Goatmoon - Goatmoon Thangorodrim - Taur-Nu-Fuin Auschwitz Symphony Orchestra - History Will Repeat Itself Arkha Sva - Odo Kikale Qaa (U-I-V) (Gratis) Orgy of Carrion - Hymns of Melancholic Violence and Plague (Dobbel kassett boks) Mons Veneris - Nosferatu Mons Veneris - Swirl Of The Sinister Shadows Vlad Tepes - Black Legions Metal Vrasësinerëzve - Demo II Black Howling - Frustração Circle of Ouroborus - Kotiinpaluu Circle of Ouroborus t-skjorte Arkhtinn - I 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Drudkh / Hades Almighty - One Who Talks With the Fog / Pyre Era, Black! (farget vinyl nr. 200/333) Inquisition - Bloodshed Across the Empyrean Altar Beyond the Celestial Zenith (farget vinyl) Baptism - The Devil's Fire (vinyl) Skaur - Vinyl Box - Nordnorsk Svartmetall - Gravoel - Farvel Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Nice! Spent på både nye Baptism + Inquisition, har dem vell om noen uker selv. Skaur også ja, fin boks det der Min fangst denne uken: Mare Cognitum - An Extraconscious Lucidity (Dobbel farget Lp) Mare Cognitum / Aureole - Resonance: Crimson Void (Farget Lp) Shataan - Weigh of the Wolf (Farget Lp) Temple Nightside - The Hecatomb Asymmetry - A Gift from Heaven Dughpa - Dughpa Caedes Cruenta - Skies Daimonon Nécropole - Nécropole Bestial Summoning - Sodomistic Rituals Blut aus Nord - MoRT Blut aus Nord / Ævangelist - Codex Obscura Nomina Esoteric - The Pernicious Enigma (Trippel Lp) Wóddréa Mylenstede - Créda Beaducwealm Broken Spirit - Vivid Dreaming Dolentia - Sob a Égide das Sombras Defeat - The Winds Have Changed Defeat - Ten Years of Silence (2 kassetter) Lux Absentia - Antignosis Arkhtinn - II Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Baptism er jeg nok litt skuffet over. Milevis unna "Widsom & hate" røttene deres. Digger faktisk det nye Inquisition albumet da! Og enig i at Skaur boksen er fin Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 En cd + kassetter denne uken: Tenebrae - The Mist Soften My Sorrow Mons Veneris - Vampires (A Tribute To The Black Legions) Mons Veneris - Untitled Mons Veneris / Jüt - Split Unknown - Another Long Night Came So Sad Vetala - Demo III Brulvahnatu - Frozen Obscene Deliverance (Kassett boks) El-Ahrairah - El-Ahrairah Ustalost - The Spoor of Vipers Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Har du tid til å høre på alt du kjøper da? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Har du tid til å høre på alt du kjøper da? Det har jeg også lurt på... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg har ikke kjøpt en eneste plate siden Spotify kom, jeg..takke pokker for det. All den plastikken i hyllene er jeg glad jeg ble kvitt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Jeg har ikke kjøpt en eneste plate siden Spotify kom, jeg..takke pokker for det. All den plastikken i hyllene er jeg glad jeg ble kvitt. Cool story! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Har du tid til å høre på alt du kjøper da? Går som regel fint det ja. Spotify, nei ellers takk 90% av interessant musikk er vell ikke der uansett. Endret 13. september 2016 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Jeg finner både min NWOBHM, power metal og thrash/death/black metal der, så det holder i massevis. Endret 13. september 2016 av Bytex Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Har du tid til å høre på alt du kjøper da? Går som regel fint det ja. Spotify, nei ellers takk 90% av interessant musikk er vell ikke der uansett. Hvor mye er samlingen din verdt? Hvor mange album kjøper du i mnd? Hvor mye bruker du i mnd? Hvor mange album har du? Endret 13. september 2016 av PgUp Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Vinyl: Mystik - Dunkla Klangor... (Kapitel I) Mystik - Af Herrens Mystik... (Kapitel II) Bekëth Nexëhmü - De Glömdas Ursjälar CD: Bekëth Nexëhmü - De Forna Sederna Bekëth Nexëhmü - Dauþuz Bekëth Nexëhmü - De Glömdas Ursjälar Bekëth Nexëhmü - De Dunklas Återkomst Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Veldig bra Fjell! Får de vinylene neste uke! Min fangst denne uken: Forgotten Spell - Epiphaneia Phosphorus (Angel, God or Insanity) (Dobbel Lp) Crimson Moon - To Embrace the Vampyric Blood (Farget Lp) Spear of Longinus - Domni Satnasi Forbidden Citadel of Spirits - Collection I (Dobbel Lp) Warloghe - Dark Ages' Return Adytum - Consecration Rattenkönig - Conjuration of Hate Abuhlzgal - Demo I Voltaic Omen - The Persistence Of Satan Blood Ritual - Demo V Megalith Grave / Kryptus - Split Megalith Grave - Disembodied Seclusion Funerary Temple - Insidiious Pale Ghost Laboum - Love Sign Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Takk du! Fikk tak i Forbidden Citadel of Spirits selv Enslaved - Vikingligr veldi (grønn vinyl + t-skjorte, begrenset til 150 eksemplarer) Goatmoon / Der Stürmer - Kansojen Hävittäjä / Crushing the Macabees (7" vinyl) Forbidden Citadel of Spirits - Collection I (vinyl, begrenset til 150 eksemplarer) Drudkh / Grift - Betrayed by the Sun / Hägringar (blå vinyl, nr. 33/100) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Jeg har ikke kjøpt en eneste plate siden Spotify kom, jeg..takke pokker for det. All den plastikken i hyllene er jeg glad jeg ble kvitt. Spotify har ikke minimum engang av det jeg ønsker å høre... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Har du søkt eller antar du bare det? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Har søkt... Mye de ikke har da. Dette teller vel som skive selvom det er blåskiver... Tronheimsolistene- Souvernir Roger Waters-The Wall Fri frakt fra CDON i Sverige Endret 14. oktober 2016 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå