*F* Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 SHIPPED: THE PRODIGY: THE DAY IS MY ENEMY CD (30TH MARCH 2015) NEW Lenke til kommentar
N* Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Skulle jeg kjøp LP, ville det vært Benzaiten, og... Denne: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 DumDum Boys - Blodig Alvor Na Na Na Na Na (LP+7"), 249 kr The Prodigy - The Day Is My Enemy (2LP), 249 kr Begge fra CDON. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Jeg kjøpte 4 cd'er på nett i løpet av påskeuka, som kom i posten denne uka. Calvin Harris - Motion (169 kr) Tiësto - A Town Called Paradise (169 kr) The Prodigy - The Day is My Enemy (149,50 kr) Platekompaniet.no Armin van Buuren - Intense (The More Intense Edition) (7,45 Euro) Amazon.de 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Fikk noe nytt denne uken: Dødheimsgard - A Umbra Omega (Dobbel Lp) Nachtreich / Spectral Lore - The Quivering Lights Veil of Darkness - Nightmares in a Damaged Soul Striborg - This Suffocating Existence Death Magic - Too Hot to Roll Misty Grey - Grey Mist The Wanderer... - Aura Nocturnal The Wanderer... - Mysterium Venedae - Siedem kamiennych oblicz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 (endret) Litt mer denne uken: Agalloch - The Serpent & the Sphere (Dobbel Lp + 7'' Ep) Falls of Rauros - Believe in No Coming Shore The Crevices Below - Below the Crevices Autumn's Dawn - Autumn's Dawn Furia - Marzannie, Królowej Polski Dolentia - Iniciação Eversiva Azelisassath - In Total Contempt of All Life Hic Iacet - The Cosmic Trance Into the Void Abigor - Leytmotif Luzifer Angantyr - Hævn (Dobbel Lp) Acherontas - Amenti (Ψαλμοί Αίματος και Αστρικά Οράματα) (Dobbel Lp) Saor - Roots (Dobbel farget Lp) Saor - Aura (Dobbel farget Lp) Csejthe - Réminiscence (Gratis!) Earth and Pillars - Earth I (A5 digipack) Enda mer neste uke. Endret 19. april 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Nightbringer - Ego Dominus Tuus [Azazel Edition] (farget vinyl) Satanic Warmaster - Fimbulwinter (farget vinyl) Sigh - Gallows Gallery (farget vinyl) Blut aus Nord - Memoria Vetusta I: Fathers of the Icy Age (farget vinyl) Blut aus Nord - Memoria Vetusta III: Saturnian Poetry (vinyl) Drudkh - A Furrow Cut Short (farget vinyl) Dråpsnatt - Hymner till undergången (vinyl) The Crevices Below - Below the Crevices (vinyl) Death Karma - The History of Death & Burial Rituals Part I (farget vinyl) Bölzer - Roman Acupuncture (vinyl) Throne of Katarsis - Ved Graven (vinyl) Throne of Katarsis - The Three Transcendental Keys (vinyl) Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Fett med Sigh a gitt. Ja, er eneste platen jeg eier foreløpig, men er klar for mer! Hørte rykter om at det kommer flere re-utgivelser av vinylutgavene etterhvert, så satser på det. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Det stemmer det. Kommer forenkla utgaver av Infidel Art, Ghastly Funeral Theatre/Tragedies, Scorn Defeat, Hail Horror Hail og Imaginary Sonicscape etterhvert, samt at The Eastern Force of Evil: Live 92' - 96'/To Hell and Back: Sigh's Tribute to Venom. Infidel Art og Ghastly Funeral Theatre/Tragedies er vel snart klare, mens de andre kommer seinere en gang. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Blir alt gitt ut fra samme sted, og av hvem i så fall? Må egentlig skaffe meg de platene når de kommer! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Jepp. The Crypt som gir ut, og utgivelsene til The Crypt holder en latterlig høy standard. Vel verdt pengene. De har gitt ut ekstremt mye bra siden de startet, men jeg eier kun Sigh-utgivelsene selv. Men jeg skulle gjerne hatt en del av de andre utgivelsene selv, og vil nok skaffe meg mange av de etterhvert. Endret 26. april 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Tiësto - In My Memory Amazon.de - 14,21 Euro 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Bra kjøp Fjellkriger! Sigh er det bare å handle mer av når det kommer. Min nyeste fangst: Abigor - 1994-1998: The Complete Hörnix Recordings (6 Lp box) Ascension - The Dead of the World Nightbringer - Emanation Nightbringer - Ego Dominus Tuus (Dobbel Lp) Maléfices - Hurlemort Akitsa - Aube de la misanthropie (Dobbel Lp) Gandr - Yöllisen Ylistys Rhinocervs - RH 11 Slægt - Ildsvanger Nidhogg - Nidhogg Macabre Omen - Gods of War - At War (Dobbel Lp) Kroda - Schwarzpfad (Dobbel Lp Azelisassath - Evil Manifestations Against Mankind Gratzug - Der Ewige Bund Leviathan - True Traitor, True Whore Baise ma hache - Ab Origine Fidelis Vöedtæmhtëhactått / Nekrokrist SS - Split Vöedtæmhtëhactått / Maquahuitl - Split Evil - Ashes of Old Dracula - Black Wings Over Transylvania (7'' Ep) Ohtar - Quotidian Purgatory (7'' Ep Reverorum Ib Malacht - What Do You Think of the Old God, We Call Him Judas? Semilanceata - Amsvartne Satanic Warmaster/Moozzhead Funeral Moth - Funeral Moth Arizmenda - Stillbirth in the Temple of Venus (Dobbel farget lp) Ares Kingdom - Incendiary Sacriphyx - The Western Front Incantation - Onward to Golgotha Satanic Warmaster - Fimbulwinter (Farget Lp) Nordvrede - Confrontation Sturmpercht / Rauhnåcht – Zur Ew'gen Ruh Lifelover - Konkurs (Dobbel Lp) Elffor - Buruzagi Ilunaren Bilduma (Dobbel Cd) Dreadful Relic - Archaic Conjurations Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Bra kjøp Fjellkriger! Sigh er det bare å handle mer av når det kommer. Takk, alltids hyggelig å høre. Ser at du har flere godsaker du også! Enslaved - In Times (vinyl) Satyricon - Live at the Opera (gull vinyl, limitert til 200) Kaos Sacramentum - Scars of Revelation (vinyl) Kaos Sacramentum - Bloodcurse Stigmata (vinyl) URKAOS - Urkaos II (vinyl) Kaos Sacramentum - Avgrundens Konst (CD) Hädanfärd - Smutsiga Sinnen (CD) URKAOS - Urkaos I (CD) Hädanfärd - Avoghetens Besvärtade Åkallelser (CD) Svartrit - I (CD) Svartrit - II (CD) Svartrit - III (CD) Bekëth Nexëhmü - De Svarta Riterna (CD) Bekëth Nexëhmü - De Dunkla Herrarna (CD) Grav - Mental Illvilja (CD) Grav - Dit Inget Ljus Kan Nå (CD) Dödfödd - Demo10 (CD, fikk med denne gratis, så nå har jeg vinyl og CD av denne!) Eternum - Summoning the Wolven Spirit (vinyl) Eternum - The Devouring Descent (vinyl) Throne of Katarsis - Helvete - Det Iskalde Mørket (vinyl) Hädanfärd - Vederstyggelsens Uppväckelse Part.II (CD) Hädanfärd - Vederstyggelsens Uppväckelse (CD) Eternum - Veil of Ancient Darkness (CD) 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Lekkert! Du kan ha en real svensk helaften med det der! Svartrit + Bekëth er vell favoritten min, men alt det svenske der er jo egentlig bare sykt bra. Eternum ja, herlig! Ble litt nytt her og denne uken: Funeral - Tristesse (Dobbel farget Lp) Funeral - Tragedies (Dobbel farget Lp) Grotesque - In the Embrace of Evil (Dobbel farget Lp) Gorguts - Obscura (Double Lp) Mortician - Mortal Massacre (Dobbel Lp) Rotting Christ - Sleep of the Angels Enslaved - In Times (Dobbel Lp) Murkrat - Murkrat (Dobbel Lp) A Canorous Quintet - Silence of the World Beyond Asphyx - Last One on Earth Mercyful Fate - Return of the Vampire (Farget Lp) Drudkh - A Furrow Cut Short (Dobbel farget Lp) Lycanthropy's Spell - Chaos, Death and Horror Lycanthropy's Spell - Misanthropic Visions Endret 9. mai 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Kjekt med gammel Funeral. Demoene og debuten er blant det ypperste i sjangeren. Sinnsykt bra. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Lekkert! Du kan ha en real svensk helaften med det der! Svartrit + Bekëth er vell favoritten min, men alt det svenske der er jo egentlig bare sykt bra. Eternum ja, herlig! Ja, skikkelig begeistret over den svenske scenen der! Mine favoritter er Bekëth, stilen som Grav & Hädanfärd kjører og Urkaos. Og tok sin tid før jeg kjøpte Eternum gitt! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Lekkert! Du kan ha en real svensk helaften med det der! Svartrit + Bekëth er vell favoritten min, men alt det svenske der er jo egentlig bare sykt bra. Eternum ja, herlig! Ja, skikkelig begeistret over den svenske scenen der! Mine favoritter er Bekëth, stilen som Grav & Hädanfärd kjører og Urkaos. Og tok sin tid før jeg kjøpte Eternum gitt! Ja, hele scenen der er gull! Hehe, bedere sent en aldri? Bra greier, ganske mid tempo med herlig stemning. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Lekkert! Du kan ha en real svensk helaften med det der! Svartrit + Bekëth er vell favoritten min, men alt det svenske der er jo egentlig bare sykt bra. Eternum ja, herlig! Ja, skikkelig begeistret over den svenske scenen der! Mine favoritter er Bekëth, stilen som Grav & Hädanfärd kjører og Urkaos. Og tok sin tid før jeg kjøpte Eternum gitt! Ja, hele scenen der er gull! Hehe, bedere sent en aldri? Bra greier, ganske mid tempo med herlig stemning. Ja, mye gull på et sted det der! Og jeg er enig: bedre sent enn aldri Grifteskymfning - Demo 2008 (CD) Grifteskymfning - Djävulens boning (CD) Grifteskymfning - Likpsalm (CD) Azelisassath - Evil Manifestations Against Mankind (vinyl) Svartidauði - The Synthesis of Whore and Beast (vinyl) Grav - Omhulda Ondskans Kretslopp (CD) Grav - Ohelighetens Pulserande Ondska (7" vinyl) Ektoplasma - Satanic Propaganda (7" vinyl) Acerbitas - Urkaosets Svarta Vredesdom (CD) Emperor - Emperor (vinyl) Barad Dûr - Dunkelheit (vinyl) Slægt - Ildsvanger (vinyl) Sortilegia - Arcane Death Ritual (vinyl) Xasthur / Acid Enema - Split (vinyl) Black Cilice - A Corpse, A Temple (vinyl, nr. 297/300) Plaga - Magia gwiezdnej entropii (vinyl) Satyricon - Live at the Opera (dobbel CD + DVD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå