Fjellkriger Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Årets fangst for min del tror jeg,hehe! Den var oppe til pre-order hos Prophecy records for noen måneder siden, solgte ut på en dag, eller mindre. Så nå er det jødepriser på discogs og ebay Ah, huff. Det der er nok yndlingsplaten min fra Paysage etterfulgt av "Das Tor". Gratulerer i hvert fall! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Kjøpte Blues Pills-plata i julegave til kjæresten. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Sigh - Gallows Gallery (svart vinyl) Sigh - Gallows Gallery (blå vinyl) Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Den siste plata jeg kjøpte er så lenge siden jeg vet ikke når eller hva den heter. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Første fangsten i år: Swallowed - Lunarterial (Dobbel Lp) Necros Christos - Nine Graves StarGazer - A Great Work of Ages (Dobbel Lp) Hetroertzen - Ain Soph Aur (Dobbel Lp) Vassafor - Elegy of the Archeonaut (Dobbel Lp) Sulphur Aeon - Swallowed by the Ocean's Tide Cadaveric Fumes / Demonic Oath - Entwined in Sepulchral Darkness (Split) Blaspherian - Upon the Throne of Eternal Blasphemous Death (7'' Ep) Athanatos - Unholy Union (7'' Ep) Cult of Fire - Čtvrtá symfonie ohně (7'' Ep) Volahn - Aq'ab'al (Dobbel Lp) Kallathon - Before Drifting Into the Abyss Sabbat - Satanasword Apocryphal - From Depths Grausamkeit - Frozen Souls / Ugjennkjennelige Alright start på året! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Ulver - Trolsk sortmetall 1993-1997 (sølv vinyl) Darkspace - Dark Space I (vinyl) Hetroertzen - Ain Soph Aur (black/red splatter vinyl) Limbonic Art - Epitome of Illusions (vinyl) Limbonic Art - Ad Noctum - Dynasty of Death (vinyl) Drudkh - Songs of Grief and Solitude (Picture Disc) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Bare gull der! Siste jeg har kjøpt: Winds of Sorrow - Through Twilight... Evoken - Quietus (Dobbel Lp) Moon - Clavicula Nox Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Kaizers Orchetra - Violeta violeta volum 3. Lenge siden.. bruker heller spotify. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 http://www.discogs.com/Da-Tweekaz-Tweekay14-The-Ultimate-Collection/release/6582228 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Nytt denne uken: Dødheimsgard - 666 International (Dobbel Lp) Dødheimsgard - Supervillain Outcast (Dobbel Lp) Funeral Circle - Funeral Circle (Dobbel Lp) Mortuary Drape - Spiritual Independence ( Large wooden box edition. Nummer 86/110) Mortuary Drape - Spiritual Independence (Picture disc edition. Nummer 64/220) Frater Ximenes Is Dead - Ad Nos, ad Salutarem Undam (16/66) Zygmythkaupt - Demo Collection II (09/25) Endret 31. januar 2015 av Skogslik Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Nye Debbath-skiva. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Taake - Stridens HusTaake - Kulde (signert av Hoest) 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Stridens Hus har ikke helt satt seg hos meg enda. Må nok ha noen rpm. i spilleren tenker jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Falconer - Chapters From a Vale Forlorn (Japanese Edition) (CD), €15,00 og Ásmegin - Hin Vordende Sod & Sø (CD), €7,90 Begge brukt fra discogs. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Bare gull der! Alltids hyggelig å høre! Dødsengel - Dødsengel (vinyl) Bekëth Nexëhmü - De Urtida Krafterna (7" vinyl) Cult of Fire - Čtvrtá symfonie ohně (7" vinyl) Marduk - Frontschwein (vinyl) Marduk - World Funeral (hvit vinyl) Marduk - La Grande Danse Macabre (hvit vinyl) Kaevum - Natur (vinyl) Kaevum - Kosmos Erwache (nr. 95/500 hvit vinyl) 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Nye Marduk virker veldig bra, må handles! Nytt for meg denne uken: Death in June - The Corn Years (Dobbel farget Lp) Death in June - The Wall of Sacrifice (Dobbel farget Lp) Archgoat - The Apocalyptic Triumphator Blut aus Nord - The Work Which Transforms God (Dobbel Lp) Einherjer - Av oss, for oss Tønes - Vindbrest (Lp+Cd) Belzebuth - Belzebuth Belzebuth - Nastik Diemurge Volahn / Tukaaria - Split Blue Hummingbird on the Left / Volahn - Split Kallathon / Volahn - Split Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Det nye Marduk albumet er bra synes jeg! Så ingen dum idè! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. februar 2015 Del Skrevet 14. februar 2015 Litt mer godsaker denne uken: Urfaust - Apparitions Caverne - Des Tréfonds du Haut Bois Caverne - Chants des Héros Oubliés Mordaehoth - Limburgian Pagan Madness Thorybos / Truppensturm - Approaching Conflict Ascension - Consolamentum Cauldron Black Ram - Stalagmire Midnight Odyssey - Firmament (Dobbel Lp) Til Det Bergens Skyggene - Til Det Bergens Skyggene Til Det Bergens Skyggene - Vandringen I (Skoglandskap) Til Det Bergens Skyggene - Vandringen II (Lynnelandskap) Yearner - Winternight Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Leviathan - True Traitor, True Whore (farget vinyl) Leviathan - Massive Conspiracy Against All Life (farget vinyl) Urfaust - Apparitions (farget vinyl) Various Artists - Tliltic Tlapoyauak (vinyl box) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Tliltic Tlapoyauak boksen er helt enorm, bra du handlet den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå