""" Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Ah, allright. Har en ekstra kopi av The Dwelling som jeg prøver å bytte bort, men det er bare den vanlige svarte versjonen. Forventer at du har den. Ugh! Ah, helvete for en forskjell da. Kjipt. Den kommer til å gå for jævlig mye etterhvert. Blir umulig og få tak i med mindre jeg gifter meg med Miley Cyrus eller noe. Hater forresten hele die hard-opplegget. Djevelsk stusselig. Endret 10. mai 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Har faktisk en ekstra kopi av The Dwelling i svart som jeg prøvr å bli kvitt selv. Det albumet er vel også det eneste der jeg har en kopi av alle variantene som er gitt ut, både på vinyl og cd. :ODie-hard boksen har blitt ganske så dyr allerede, ref: http://www.ebay.com/itm/Sabbat-10-lp-RARE-box-Desecration-The-Seven-Deadly-Sins-Japan-Nunslaughter-Live-/331194389083?pt=Music_on_Vinyl&hash=item4d1cb9525b og http://www.discogs.com/marketplace?master_id=678655&ev=mb .Hater die-hard opplegget selv. Hadde vært mye bedre om de bare gav ut musikken på vinyl i en farge for hvert press, og heller endret på farge/etc når man kjører re-press (så hadde samlere fått noe igjen i form av noe variasjon mellom pressene). Endret 10. mai 2014 av drgz Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jepp, jeg så det. Jævlig dyr. Enn å kjøpe utelukkende for å selge. Mongoloid beyond words. Synes det er greit nok med utgivelser i et par farger, og hvor kun fargen er forskjellig. Men jeg hater die hard-utgivelser som er ekstremt limiterte, og helt forskjellig fra de vanlige versjonene. Men det er nå bare meg, da. Når det kommer til fargede vinyler kjøper jeg det som ser fetest ut, uavhengig av limitasjon. Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Enig ang. ekstremt limiterte die-hard utgaver, hat å oppdrive i ettertid hvis man ikke fulgte godt nok med da det kom ut. Nå har ikke YK/NWN! nevnt noe sted hvor mange die-hards det eksisterer av denne boksen, men tror det er ganske så mange. Vil tippe noen hundre bokser. Ellers har han vel nevnt at han tenker å kjøre en re-press av de ekstra LP'ene (som pic-LP), slik at de som kjøpte den vanlige boksen i utgangspunktet har mulighet til å få tak i kopi av alle LPene. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Bathory - Under The Sign Of The Black Mark Caladan Brood - Echoes of Battle 2LP Skogen - Svitjod Summoning - Minas Morgul Ulvhedner -/ Galdrer - Gratis CD @ CDON/Northern Silence Productions 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Fikk Sabbat boksen selv i går + annet: Sabbat - Sabbatical Earlyearslaught (Die Hard) DragonSlayer - DragonSlayer (Dobbel farget Lp) Vampire - Vampire (Lp + patch) Blazon Stone - Return to Port Royal Triumphant - Herald the Unsung Medieval Steel - Dark Castle Force of Darkness - Darkness Revelation Nocturnal - Storming Evil Dawn - Nær Sólen Gar Niþer For Evogher Dawn - The Eternal Forest - Demo Years 91-93 Arizmenda - Within the Vacuum of Infinity... (Dobbel Lp) Blood Urn - ...of Gory Sorcery and Death Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Armagedda - The Final War Approaching (12") Armagedda - Only True Believers (12") Armagedda - Ond Spiritism - Djæfvulens Skalder (12" nr. 406/777) Gnome - Silent Scream (CD) Cultes des Ghoules patch Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Den Gnome/Human Soul spitten er sinnsykt bra. At ikke flere sjekker ut den er hinsides meg. Gnome-låtene er legendaisk bra. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Enig i det, veldig tøfft opplegg! Dessverre så er det bare "limited edition" som har med Human Soul disken, så jeg fikk bare med Gnome sin del. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Det der må sjekkes ut, liker coveret! Ellers er Armagedda og CDG patchen fine greier! Fikk litt nytt selv sist uke: Aborted - The Necrotic Manifesto (Lp+Cd) Om - God Is Good Portrait - Crossroads Satan's Satyrs - Die Screaming (Farget lp + skjorte) Throne of Katarsis - The Three Transcendental Keys (Farget Lp) Darkspace - Dark Space -I Northwind Saga - Prelude to the Golden Dawn Northwind Saga - The First Movement of the Nightmare Endret 20. mai 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Synes helt klart at dette er den sterkeste låten fra Gnome albumet, siden du skulle ta en titt: https://www.youtube.com/watch?v=L2dByQCBsCA Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Det medfører riktighet, men hele jævla dritten er krem. Anbefaler folk å sjekke ut de andre greiene Masanori har vært involvert i au. Gorugoth og Hurusoma er feiende flott det og. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Fikk endelig Drowning the Light pakken jeg bestilte! Drowning the Light - The Masters Empire (Blå vinyl, nr. 242/300, men 100blå) Drowning the Light - To the End of Time (farget "kake" vinyl, nr. 216/300, men 100 av denne fargen) Drowning the Light - 06/06/06 It Begins Here... (bilde vinyl, nr. 109/111) Drowning the Light - The Serpents Reign (bilde vinyl, nr. 005/300) Drowning the Light - Of Celtic Blood & Satanic Pride (bilde vinyl, limitert til 188 kopier) 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Fikk endelig Drowning the Light pakken jeg bestilte! (Bilde) Drowning the Light - The Masters Empire (Blå vinyl, nr. 242/300, men 100blå) Drowning the Light - To the End of Time (farget "kake" vinyl, nr. 216/300, men 100 av denne fargen) Drowning the Light - 06/06/06 It Begins Here... (bilde vinyl, nr. 109/111) Drowning the Light - The Serpents Reign (bilde vinyl, nr. 005/300) Drowning the Light - Of Celtic Blood & Satanic Pride (bilde vinyl, limitert til 188 kopier) Tommel opp! Nye ankomster her i huset: Sunn O))) & Ulver - Terrestrials (Lp) Paysage d'Hiver backpatches Vrain - Emerald Vrain - Rendez Blue Vrain - Roaming Lie Vrain - Vaptism of Mars Onmyoza - 鬼哭転生 (Kikoku Tenshō) Light Bringer - Scenes of Infinity Dracula - Open Graves at Midnight Ironhawk - Boozehounds from Hell Endret 24. mai 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Den Dracula-tapen er sykt kul. Endret 24. mai 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Burzum - Sôl austan, Mâni vestan, 249 kr hos Platekompaniet. 180 g, gjennomsiktig. Valget var mellom denne og den skiva med Sunn O))) og Ulver oppi der, men kom frem til at jeg helst ville ha denne. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Fikk denne fantastiske skiva i posten i forrige uke.Signert utgave i perfekt kvalitet er ikke noe å klage på til €25.00 (discogs)."Original signed copy. Won at a contest at TMF television called Hakkuh and Zaguh" 3 Steps Ahead – Most Wanted & Madhttp://www.discogs.com/3-Steps-Ahead-Most-Wanted-Mad/release/56972EDIT: Tror den ble vunnet her:http://youtu.be/k-tr7qbRhig?t=7m39s Endret 29. mai 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
voident Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Blood Spill - Demonic Plague (LP) Tormentor - Visions of Darkness (LP) Mortuary - Where Death Takes Your Soul (LP) Vomitor - Bleeding the Priest (LP) Ranger - Shock Skull (EP, green + blue vinyl) Dødsengel - Mirium Occultum (DLP)Nuclearhammer - Serpentine Hermetic Lucifer (DLP, splatter vinyl) Infernal Curse - The End Upon Us (MLP)Dr. Shrinker - Grotesque Wedlock (CD) Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Vomitor er så latterlig kult. Eneste bandet jeg vet om som kjører på med samme type death metal som Sodom gjorde med mesterverket "Obsessed by Cruelty". Sykt fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå