""" Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Satan's Satyrs - Black Souls 7" (transparent yellow vinyl på Trash King Productions) Slengte med ei tskjorte au, noe jeg hadde glemt. Fet jævel. Om jeg ikke blir tøffest i gata nå fatter jeg ingenting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Snack - Overdose (feat. Shaydie) (12") €3 fra Discogs Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Litt nytt denne uken også: Sadhak - Sadhak Hexen Hammer - Sentencia Tarot - Life and Death Arkham Witch - On Crom's Mountain Arkham Witch - Legions of the Deep Emperor - As the Shadows Rise (Lp + Cd) Falls of Rauros / Panopticon - Split (Farget Lp) The Wounded Kings - Consolamentum Satan's Satyrs - Black Souls (7'' Ep) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Ice nine kills - Life is just a shadow92kr ink frakt på amazon.com http://www.amazon.com/Safe-Is-Just-A-Shadow/dp/B003UNKFQ8Gleder meg å få den i posten om noen uker. (: Endret 29. april 2014 av Chocolate-Monster 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Sola skine, å ny lp fangst er i havn: Immolation - Harnessing Ruin Immolation - Shadows in the Light Autopsy - Tourniquets, Hacksaws and Graves (Lp+skjorte) Sol Invictus - Trees in Winter Sol Invictus - In the Rain + Øl til geddon Lord Belial - Kiss the Goat (Farget vinyl) Lord Belial - Enter the Moonlight Gate (Farget vinyl) Paysage d'Hiver backpatch og logo patch Lenke til kommentar
voident Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Var nettopp og hentet følgende hos den lokale dødsforhandleren i byen;Funereal Presence - The Archer Takes Aim (LP)Teitanblood - Death (2xLP) Dødsengel - Visionary (2xLP) Malign - Divine Facing (LP) Endret 2. mai 2014 av drgz Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Daft Punk - Random Access Memories. Flott plate, var på tide å skaffe den på vinyl. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Veldig god lyd på vinylutgaven også føler jeg @ Skogslik : Klar for ny innsats i dag ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Veldig god lyd på vinylutgaven også føler jeg Absolutt, prøvehørte den på anlegget til svogeren min. Høy kvalitet over hele fjøla med det albumet der. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Veldig god lyd på vinylutgaven også føler jeg @ Skogslik : Klar for ny innsats i dag ? Skamklar, men ble litt vanskelig og komme til deg i dag, så vi snakkes på byscenen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Jepps, no stress! Få ta en håndfull øl! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Vel, egentlig litt over en uke siden jeg fikk den, men: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Liten handel på Karmøygeddon festivalen: Til Døden Følger Vi Hans Kall Skuggeheim - Fanga I Endeløyse 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Sykt kule Paysage d'Hiver patches, Skogslik! Celestial Bloodshed - Ω (LP + plakat) Celestial Bloodshed / Urfaust - Celestial Bloodshed / Urfaust (7" split vinyl) Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred and Forever Possessed (CD) Mare logo patch Mütiilation - Vampires of Black Imperial Blood (LP) Mütiilation - Remains of a Ruined, Dead, Cursed Soul (LP) Burzum - Det som engang var (farget vinyl) Emperor - IX Equilibrium (farget vinyl) Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Denne uken; Sabbat - Sabbatical Earlyearslaught (10x12", die-hard) Sabbat - The Dwelling (2x12", ltd. blue vinyl) Rhinocervs - RH13 (7", ltd. clear/grey vinyl) Rhinocervs - RH14 (12", ltd. orange vinyl) Tukaaria / Odz Manouk - Split (12") Black Stench / Maléfices - Split (10") Délétère - Sacrificium Necrothytum (MC) Sabbat - Der Nukleare November Pakt (MC) Agonised - Total Devastation (MC) Arkaik Excruciation - Among the Vortex of Chaos (MC)Ikke på bildet;Sanctuaire - Helserkr (MC) Sanctuaire - Echo 1 (MC) Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Denne uken; Sabbat - Sabbatical Earlyearslaught (10x12", die-hard) Hvor mye betalte du for denne (inkludert porto)? Har vært så keen på denne selv, men har ikke kunnet tatt meg råd og nå er den jo utsolgt. Den ser så utrolig lekker ut. Regner med at du selger din til meg når jeg får råd? Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Betalte €195 inkl alt. fra IBP. Slapp heldigvis unna mva og gebyrer, som hadde gjort hele greia minst €70(!) dyrere (ganske sykt, faktisk). Du får fortsatt kjøpt den vanlige utgaven, så hvis du ikke er Sabbat-maniac som meg så bør den holde. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Ja, litt i overkant for min del. Er vel ingen Sabbat-maniac i den forstand at jeg kjøper absolutt alt som slippes, men jeg eier da litt forskjellig Sabbat-greier. Ikke helt det store, men en fin liten start. Og jeg må ikke ha die hard-utgaver, men det er helt klart å foretrekke. Men til syvende og sist kommer det an på hva forskjellen er osv. har du alle fullengderene på vinyl, eller er det noen (versjoener du vil ha som) du mangler? Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Har alle albumene på vinyl, men ser etter en ny/ekstra kopi av Disembody fordi den jeg har nå dessverre har vannskadet cover (fikk den med gratis i en handel pga det), Ellers prøver jeg jo å få tak i forskjellige farger/pic-LP osv der det finnes og prisen ikke blir for latterlig. Forskjellen på boksene er fire LP'er med blant annet noe coverlåt-opplegg fra perioden før Sabbat, samt en dobbl DVD (tror NWN fortsatt selger den separat) og noen andre småthing. Har ikke helt oversikt, faktisk. http://www.metal-archives.com/albums/Sabbat/Sabbatical_Earlyearslaught/408624 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå