Fjellkriger Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Fått litt i det siste! Until the light takes us (special edition) Ildjarn / Hate Forest - Those Once Mighty Fallen (vinyl) Summoning - Lost Tales (gull vinyl) Drowning the Light - Sacrifice for the Darkness (vinyl) Drowning the Light - Catacombs Of Blood (farget vinyl) Drowning the Light - Diabolical Winter Spells (farget vinyl + t-skjorte) Drowning the Light - Lost Kingdoms of a Dark Age (farget vinyl + t-skjorte) Drowning the Light - The Patron Saint of Filth & Mold (vinyl) Var nettopp i Trondheim og stakk innom "Aftermath Music" og kjøpte disse platene: Ildjarn - Ildjarn (vinyl nr. 359/500) Ildjarn - Strength and Anger (vinyl nr. 174/500) Darkthrone - Transilvanian Hunger (vinyl nr. 1693/2000) Fikk også en ny musematte: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Dette ser mørkt ut! (pun intended) Lenke til kommentar
voident Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Bestilt/mottatt i det sisteIrkallian Oracle - Grave Ekstasis LP Regular+Die HardFeretrum - From Far Beyond LPTemple Below - Dies Irae MLPFuneral Bitch - The Demos EP+CDFalse Prophet - Second Death DLP+CDCultes Des Ghoules - Häxxan DLPCave Ritual / Deathcircle - Split MCGraveless - Condmended To A Nameless Death MCSabbat - For Satan And Sacrifice CDFunereal Presence - Funereal Presence MLPInsanity - Demo 1985 EP Cult Of Fire - मृत्यु का तापसी अनुध्यान LP+ masse jeg ikke husker i farta. Endret 29. januar 2014 av drgz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Bestilt/mottatt i det siste Ikke dårlig! Cave Ritual/Deathcircle er råbra, beste låtene fra førstnevnte hittil synes jeg, sier litt. Den Funeral Bitch saken er også rimelig fet, fikk den syvtommeren når den ble gitt ut. Er det noe mer greier på CDen? Lenke til kommentar
voident Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Bestilt/mottatt i det siste Ikke dårlig! Cave Ritual/Deathcircle er råbra, beste låtene fra førstnevnte hittil synes jeg, sier litt. Den Funeral Bitch saken er også rimelig fet, fikk den syvtommeren når den ble gitt ut. Er det noe mer greier på CDen? Samme låtene på CDen; ganske kul sak, ja. Ikke fått Cave Ritual tapen enda, men spent på den! Forrige tapen jeg kjøpte av de var ganske kul, så det blir nok bra! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Litt progrock: Transatlantic Kaleidoscope Special Edition: Endret 29. januar 2014 av chairgame 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Ante ikke at det var ny Cave Ritual tape ute! skal handles nu! Endret 29. januar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) slettet Endret 5. mars 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Nytt denne uken: Maniac Butcher - Černá Krev Maniac Butcher - Live in Open Hell Maniac Butcher - Live in Germany Decayed - The Seven Seals Zgard - Spirit of Carpathian Sunset Stworz - Po czasu kres Stworz - Synowie Słońca Wędrujący Wiatr - Tam, gdzie miesiąc opłakuje świt Anweld - ...Zza Czarnych Koron Drzew / Reh.95 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 (endret) Ildjarn - Seven Harmonies of Unknown Truths (Farget Vinyl) Ildjarn - Forest Poetry (322/500) Drowning the Light - Dead Soul Requiem (7" vinyl) Endret 5. februar 2014 av Norbit Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Lenge sia sist, har ikke orka å hive meg på bilde knipsern. Så får nøye meg me det nyeste som har kommet i hus. Alcest - Shelter, Deluxe 1337-utgaven Kaizerz Orchestra - Maestro og Maskineri Nàttsòl - Stemning Kvist - For Kunsten Maa Vi Evig Vike EDIT: Linkene kødda seg til ja. Fint det. Endret 7. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Noen av tapene jeg har fått i det siste, mistet oversikten:Posh:Tollund Men: Får se om jeg drar frem LPene etterpå :--D 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Mye fett Vowels! Sjekket ut Tollund Men nå, faktisk rimelig fett! Saker og ting jeg fikk sist uke: Sale freux / Zépülkr - Split Helheim - Nidr ok nordr liggr helvegr Zépülkr - Malemort D'Outre-Maine (7'' Ep) Ohtar - The Empire of White Powerp (Hvit Lp + patch) Cryptopsy - None So Vile (Farget Lp) Forefather - Deep Into Time Decayed - Demon Blade Kampfar - Mare Kampfar - Djevelmakt (Dobbel farget Lp) Sunn O))) - Black One (Dobbel farget Lp) Ulfsdalir / Throndt - Split (Cd) Ulfsdalir - Wolfszeit (Cd) Saatkrähe - On the Forgotten Paths of the Ravenlands Saatkrähe - Black Underground Funeral Zépülkr - Manifesto ad Mala Famae (Dobbel kassett) Zépülkr - Andecavorum Perzekutio Zépülkr / Fel / Nekroneiros - Split Endret 10. februar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Mye fett Vowels! Sjekket ut Tollund Men nå, faktisk rimelig fett! Ja, stilig band. Har du hørt Cultemort og Deletere demoen jeg postet? Regner med du vil rådigge de. Endret 11. februar 2014 av Vowels Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Får se om jeg drar frem LPene etterpå :--D Gjerne å ta frem LPene! Alltids spennende å se hva folk kjøper. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Juggernaut Frank Marino http://en.wikipedia.org/wiki/Juggernaut_(Frank_Marino_album) Frank Marino Ditch Queen Cover av John Norum - Europe - Født i Finnmark Norge John Norum - Ditch queen.wmv http://www.youtube.com/watch?v=WQ_BYOHhnVU Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=i-XCcI6KFEc http://www.youtube.com/watch?v=nVVxehVNzNk http://www.youtube.com/watch?v=rFwO65wWOJA Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Black veil brides: Set the world on fireHollywood undead: American tragedy Escape the fate: Escape the fate Alle for 9:99€ per CD på EMP.de Lenke til kommentar
voident Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Kever - Eon Of Cycling Death (MLP, clear vinyl) Deathcult - Pleading For Death/Choking On Life (EP, red vinyl) Sabbat - ...For Satan and Sacrifice LP (LP+LP-sized OBI, yellow vinyl) Gorgon - The Soundhouse Tapes Part 3 (EP) Gorgon vs. Magnesium - Heavy Metal Fever Vol.II (EP) Gorgon - Savage The Fox (EP) Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Sabbat - ...For Satan and Sacrifice LP (LP+LP-sized OBI, yellow vinyl) Gorgon - The Soundhouse Tapes Part 3 (EP) Gorgon vs. Magnesium - Heavy Metal Fever Vol.II (EP) Gorgon - Savage The Fox (EP) Blir aldri feil med Sabbat, Magnesium og Gorgon. Krem, krem og fethet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå