Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For ca to uker siden:

25ix3jl.jpg

Paul Chain Violet Theatre - In the Darkness

Paul Chain - King of the Dream / Ash

Paul Chain - Alkahest (Dobbel Lp)

2s7v24h.jpg

Shining - Within Deep Dark Chambers

Shining - Livets ändhållplats

Knokkelklang - Avgrunnens klangverk (10'' Ep)

24onj4i.jpg

Reverend Bizarre - III: So Long Suckers (4 Lp box)

25iyovs.jpg

Necros Christos - One in Darkness Two in Damnation Three in Death 2002-2007 (3 Lp Box)

20zrwq1.jpg

Barad Dûr - Dunkelheit

Kataxu - Hunger of Elements

Nordreich - ...und es bleibt nur Aas

ehbrdh.jpg

Apokalyptic Raids - Only Death Is Real...

Surrender of Divinity / Archgoat - Split

Behemoth - The Satanist (Dobbel Lp)

2cg0w1z.jpg

Die Kunst der Finsternis - Das Geheimnis des Vampirs

14npwdu.jpg

Pagan Altar - Judgement of the Dead

Zemial - Nykta (Dobbel Lp)

rctu87.jpg

Esoteric - Subconscious Dissolution into the Continuum (Dobbel Lp)

2ng54l1.jpg

Esoteric - The Maniacal Vale (3 Lps)

o50p06.jpg

White Medal / Ghost Kommando - Split (7'' Ep)

Siste uken:

2w5sosg.jpg

Absu - Tara (4 lp box)

2s7f5v9.jpg

Demilich - 20th Adversary of Emptiness (3 lp box)

2zzizqg.jpg

Vaginal Jesus - Affirmative Apartheid

Spear of Longinus - Nazi Occult Metal

1124rbo.jpg

The True Werwolf - Vampyric Magick (10'' Ep)

200zn7l.jpg

Hetroertzen / Dødsengel - Split

Sapientia - Through the First Sphere of Saturnus

29nxy6o.jpg

Cult of Fire - मृत्यु का तापसी अनुध्यान

qrmemg.jpg

Irkallian Oracle - Grave Ekstasis

Doomslaughter - Followers of the Unholy Cult (Gratis)

2modsbc.jpg

Evilfeast - Lost Horizons of Wisdom (Lp + patch)

9vfq8p.jpg

Istorn - Gjennom Mørke Skogen

Ravenmoon Sanctuary - The Frozen Path of Nostalgia

Hypothermia / Svarti Loghin - Tanke & Minne

11qtk05.jpg

Sale Freux - Subterraneus

Sale Freux - Mortuailes

Humus - Tout ce qui est vieux

Trou Noir - Echoes in Black Holes

34oud6a.jpg

Entsetzlich - Blackened Moon Winter Decay

Entsetzlich - Eternal Funeral Cries

Entsetzlich / Nachtlich - Split

Darkness Enshrouded the Mist / Krypthall - Split

289ao8h.jpg

Humus - Art Noir Clandestin

Instinct - A Returning Energy

Endret av Skogslik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg har fått i det siste:

IMG_08121_zpse4cb6934.jpg

Svartidauði - Flesh Cathedral (LP)

Nightbringer / Dødsengel - Circumambulations of the Solar Inferno (split LP)

IMG_08371_zpsb71a51ee.jpg

Caladan Brood - Echoes of Battle (Lilla vinyl)

Hørt mye skryt om dette Summoning inspirerte bandet. Bestemte meg for å sjekke det ut, men var ikke så spennende som folk skulle ha det til synes jeg, men var utrolig flott innpakning med mye fin kunst og fikk med plakater & et klistremerke. Så var det kult med to covere av gamle Summoning sanger.

IMG_08411_zps985d8c5d.jpg

Celestial Bloodshed - The Serpent's Kiss (7" EP)

The Ruins of Beverast - Unlock the Shrine (LP)

Slang meg dessverre alt for sent på Celestial Bloodshed toget. Dessverre vanskelig å få tak i noe særlig fra bandet lenger for en rimelig penge.

IMG_08391_zps900a9dfd.jpg

The Ruins of Beverast - Blood Vaults - The Blazing Gospels of Heinrich Kramer (Blå vinyl)

IMG_08561_zpsde1994da.jpg

Behemoth - The Satanist (Hvit vinyl)

IMG_08511_zpsb059bda8.jpg

Peste Noire - La Sanie des siècles: Panégyrique de la dégénérescence (LP)

Dette albumet har jeg drøyet lenge med å sjekke ut, men gjorde det nå nylig. Dæven så bra det er! Vokalen til Famine er noe av det beste jeg har hørt på lenge, låter helt fordervet og jævlig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hørt mye skryt om dette Summoning inspirerte bandet. Bestemte meg for å sjekke det ut, men var ikke så spennende som folk skulle ha det til synes jeg, men var utrolig flott innpakning med mye fin kunst og fikk med plakater & et klistremerke. Så var det kult med to covere av gamle Summoning sanger.

Virkelig? Jeg synes "Echoes of Battle" er helt fantastisk. Byttet ut Summonings "Old Mornings Dawn" med "Echoes of Battle" for en ukes tid siden, og den spilles på repeat hver eneste gangen jeg er ute å går. Fantastisk album, og renvokalen gjør virkelig susen. "Book of the Fallen" er spinnvilt bra! Ikke like bra som Summoning eller Kinstrife & Blood, men allikevel ekstremt solid. Jeg er fan!

Dette albumet har jeg drøyet lenge med å sjekke ut, men gjorde det nå nylig. Dæven så bra det er! Vokalen til Famine er noe av det beste jeg har hørt på lenge, låter helt fordervet og jævlig. :thumbup:

Knallskive av et knallband. Jeg er stor fan av Famine og vokalen hans, men Neige stjeler oppmerksomheten på denne skiva. Vokalen på "Dueil angoisseus" er muligens det kuleste noensinne, og det er selvfølgelig Neige. umenneskelig fet vokal.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Virkelig? Jeg synes "Echoes of Battle" er helt fantastisk. Byttet ut Summonings "Old Mornings Dawn" med "Echoes of Battle" for en ukes tid siden, og den spilles på repeat hver eneste gangen jeg er ute å går. Fantastisk album, og renvokalen gjør virkelig susen. "Book of the Fallen" er spinnvilt bra! Ikke like bra som Summoning eller Kinstrife & Blood, men allikevel ekstremt solid. Jeg er fan!

Knallskive av et knallband. Jeg er stor fan av Famine og vokalen hans, men Neige stjeler oppmerksomheten på denne skiva. Vokalen på "Dueil angoisseus" er muligens det kuleste noensinne, og det er selvfølgelig Neige. umenneskelig fet vokal.

Du er nok litt motsatt av meg akkurat på Caladan Brood, siden jeg synes Old Mornings Dawn var mer i min smak, men jeg merker at skiven gror litt på meg. Klarer dessverre ikke helt å like den rene vokalen enda da, føler at Summoning får til det bedre også. Angrer ihvertfall ikke på kjøpet og skal høre mer på det fremover.

Visste ikke at Neige hadde vokalen på den låten, men gjør meg ingenting, for jeg er helt enig i at den er helt vilt bra!

Lenke til kommentar

Hør på'n fremover. Jeg var ikke kjempebegeistra i starten jeg heller, men etter 10-15 runder ble jeg virkelig overbevist. Sånn ellers anbefales nevnte Kinstrife & Blood. Litt mer nedstrippa enn Caladan Brood, og albumet har mer til felles med Summonings "Dol Guldur" enn de nyere skivene, i motsetning til Caladan Brood som har mer til felles med nyere Summoning. Helt topp!

Kinstrife & Blood var soloprosjektet til Balam/Luke Mills, som for øyeblikket er med i Nazxul, Drowning the Light, samt spiller bass på den nyeste Woods of Desolation-skiva.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Bestilt for et par dager siden

Lindsey Stirling - Lindsey Stirling

Kostet €14.93 på play

http://www.play.com/Music/CD/4-/46245552/-/Product.html?ptsl=1&listingid=2784973068

392809104_640.jpg

Les førstepost folkens:

REGLER
Hver post skal inneholde
Tittel
Hvor den ble kjøpt
Hvor mye den kostet

Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på en plate, slettes uten varsel. Det er selvfølgelig tillatt å kommentere andres innkjøp og diskutere det.

Endret av Evelen!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kinstrife & Blood var soloprosjektet til Balam/Luke Mills, som for øyeblikket er med i Nazxul, Drowning the Light, samt spiller bass på den nyeste Woods of Desolation-skiva.

Var ikke så dumt det! Spennende prosjekter han er involvert i fortiden også ser jeg.

Skal sjekkes nærmere ut.

Lenke til kommentar

Norifui Shima with Concerto Moon - Gate of Triumph

$11 (+ $15 i frakt) brukt fra Founders Factory (Amazon).

post-18544-0-37184800-1394149084_thumb.jpg

post-18544-0-54318400-1394149095_thumb.jpg

post-18544-0-45360300-1394149106_thumb.jpg

Hvis dette er "good condition" i Japan så lurer jeg på hvordan "very good" og "mint" ser ut. :p

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Siste tidens innkjøp.

mDSVH9H.jpg

The Who - Who's Next 150,-

Er ikke så pro på photoshoots, men når man har en klassisk Merc t-skjorte og The Who så følte jeg at jeg ikke hadde noe valg.

AicgMPC.jpg

Emerson, Lake & Palmer - Welcome back my friends, to the show that never ends ~ Ladies and Gentlemen (3xLP) 399,-

The Doors - Strange Days 150,-

Neil Young & Crazy Horse - Live in San Francisco (2xLP) 200,-

Neil Young - Live at the cellar Door 149,-

Asia - Astra 50,-

Kjøpt på Platekompaniet og hos The Garden.

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Priests Cd kjøpt for 60kr på Nordby. Fornøyd, er i særdeles godt selskap her inne. Inneholder mange forskjellige klassiske vokalstykker med musikk. Mye fra Barokken. Litt mye julemusikk, og passer godt om man skal slappe av med litt rolig musikk.

61kdzhyhqmL_SL1125__zps16834966.jpg

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spør her også.

Noen som har kjøpt noe fra Hells Headbangers etter at de gikk over til noe DHL opplegg for å sende varene? Får man krav om fortollingsgebyr osv selv om pakken har verdi på under 200kr? Eller har de kanskje sluttet med sånt hvis pakken er innenfor grensen?

Lenke til kommentar

Hver post skal inneholde:

- Tittel

- Hvor den ble kjøpt

- Hvor mye den kostet

Dette kommer jeg aldri til å følge. Hvor jeg kjøper fra og hvor mye det koster har jeg ikke oversikt over. Handler fra forskjellige distroer, privatpersoner, fysiske butikker og konserter.

BzsFMRE.jpg?1

rPko486.jpg?1?8390

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utenom titler tror jeg ikke de reglene har blitt fulgt alt for nøye i tråden. Spesielt ikke pris-regelen. På hele første side av tråden er det kun ett innlegg som har oppgitt pris. Men titler er jo uansett greit å nevne da.

Spør her også.

Noen som har kjøpt noe fra Hells Headbangers etter at de gikk over til noe DHL opplegg for å sende varene? Får man krav om fortollingsgebyr osv selv om pakken har verdi på under 200kr? Eller har de kanskje sluttet med sånt hvis pakken er innenfor grensen?

Skal ikke være noe gebyr hvis det er under 200kr nei, uansett transportør. Men hvis det er en stor pakke, eller den "ser dyr ut", er det ekstra viktig at faktura følger med, i tilfelle de åpner for å sjekke.

Tilbake til emne:

Transatlantic - Bridge Across Forever vinyl. Fra Ebay.

o0800067212775184764.jpg

Bloodbath - Nightmares made flesh vinyl. Fra Ebay.

114176836.png

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Spør her også.

Skal ikke være noe gebyr hvis det er under 200kr nei, uansett transportør. Men hvis det er en stor pakke, eller den "ser dyr ut", er det ekstra viktig at faktura følger med, i tilfelle de åpner for å sjekke.

Hva det "skal være" eller "ikke skal være" er ikke relevant. Har selv opplevd å få krav om importfortolling, osv, osv fra DHL selv om verdien på pakken var langt under 200kr. Hvis du googler litt vil du se at jeg ikke er den eneste. Siden det nå er ca. 4 år siden jeg har fått noe tilsendt via DHL lurer jeg på om de fortsatt har samme "praksis" eller ei. Så en fordel om noen som har bestilt fra HHB siden de la om kan dele sine erfaringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...