Skogslik Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Fangsten fra sist uke, sikkert det siste i år: Woods of Infinity - Hamptjärn (Farget Lp) Woods of Infinity - I-20 (7'' Ep Drowning the Light - Diabolical Winter Spells (10'' Ep, farget versjon + skjorte) Drowning the Light - Lost Kingdoms of a Dark Age (10'' Ep, farget versjon + skjorte) Drowning the Light - The Patron Saint of Filth & Mold (7'' Ep, farget versjon + skjorte) Evilfeast - Wolves of Hyperborean Frost (10'' Ep) Evilfeast - Invoking the Ancient (10'' Ep) Entombed - Clandestine (2013 repress) Obliteration - Black Death Horizon Maniac Butcher - Epitaph Maniac Butcher - Masakr Deceased - The Blueprints for Madness (Double Lp) Wacken 2014 billett Capricornus / Der Stürmer - Polish-Hellenic Alliance Against Z.O.G.! (Split Lp) 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Troll - Drep de kristne (Gull vinyl) Dissection - The Somberlain (Picture disc) Dissection - Storm of the Light's Bane (Picture disc) Dissection - ReinkaΩs (Picture disc) Poster dessverre sjeldnere nå på grunn av studenttilværelsen! 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Du fikk tak i Troll lpn ja! Og Dissection platene, knall fangst! Fikk min første fangst i år på fredag: Ohtar - When I Cut the Throat Cultes des Ghoules - Häxan (Dobbel Lp) Legion - Blood on My Knife 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du fikk tak i Troll lpn ja! Og Dissection platene, knall fangst! Jepp, fornøyd selv. Og tøft med Häxan! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mogwai - R U Still In 2 It dumpa ned i postkassa i dag. Hadde nesten glemt at jeg hadde kjøpt den. Gode greier. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 recomposed vivaldi -max rihcter på vinyl fra PK kosta vel 199 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Imagine dragons-night vision Kostet 10 pund Ca 100kr? 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Min fangst denne uken: King Diamond - No Presents for Christmas (Picture Disc) My Dying Bride - Like Gods of the Sun (Dobbel Lp) Kaevum - Kosmos Erwache (Dobbel farget Lp) Abramelin - Transgressing the Afterlife - The Complete Recordings 1988-2002 (5 Lp box) Fikk denne for 15 dollar, siden Century Media hadde misspriset den for en kort stund Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Tapes: Cauldron Black Ram - Poisoner box set Possession - His Best Deceit Sabbat - Der Nukleare November Pakt Assembly at Dusk - Summer Demo 2013 Vinyl: Black Magic - Wizard's Spell Endret 17. januar 2014 av Sexy Mann29 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Grei handletur på meg i dag! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Fikke noe nytt denne uken også: Graveland / Honor - Raiders of Revenge (Polish version) Cthulhu Rites - Acheront Bezkształtnego Diabelstwa (Fulgte med gratis i en pakke) Necrostrigis - Odwieczna Potęga Podziemi (97/150) Necrostrigis - Wyznawcy Pierwotnego Mroku (97/100) Impure Worship - Chthonic Litanies Total Genocide / Krüel Kömmando - Split (72/150) Satanize - Black Rotten Witchcraft Nosvrolok / Forgotten Spell - Split Marrasmaat - Marrasmaat (7'' Ep) Woods of Infinity / Defuntos - Split (7'' Ep) Vetala / Krüel Kömmando - Split (7'' Ep) Szron - The Purifying Flame of Annihilation Perunwit - W kręgu dębów (Farget Lp) 10 Years of Unholy Fire (Dobbel Lp Compilation + patch) Maniac Butcher - The Incapable Carrion Maniac Butcher - Invaze Endret 19. januar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Ny vinyl: Sigur Ros - Kveikur Pet Shop Boys - Elysium Donkeyboy - Silver Moon Neil Young - American Stars 'n Bars Tapes: Assembly at Dusk - Summer Demo 2013 Gir de ut på kassett fortsatt? Hvorfor det egentlig? Er det pga lyden eller? Endret 19. januar 2014 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Tapes: Assembly at Dusk - Summer Demo 2013 Gir de ut på kassett fortsatt? Hvorfor det egentlig? Er det pga lyden eller? Fordi det er kult, bra og tøft. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Fordi det er kult, bra og tøft. Bra er vel en overdrivelse, er vel det dårligste mediet vi har hatt på x antall år? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er et utrolig sjarmerende format, selv om det kvalitetsmessig ikke når opp til CDen. I tillegg er det er format som passer demoer veldig bra (i mine øyne og ører), i tillegg til at det er et format som passer utmerket til metal, punk og noise. Har full forståelse for at tape ikke er favorittformatet til en del folk, men jeg digger det, og det passer utmerket til mye av musikken jeg liker. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Fordi det er kult, bra og tøft. Bra er vel en overdrivelse, er vel det dårligste mediet vi har hatt på x antall år? Det kan det godt være, men å oppbevare musikk på fysisk format er noe for seg selv. Det å eie ei plate er ikke det samme som å konstant streame over nett for eksempel. Selv liker jeg å kjøpe noe jeg på forhånd vet at jeg kommer til å like. Å rive av plasten, åpne coveret og la øynene gli sakte over layouten... Ingenting slår det å plassere ei splitter ny plate i samlinga. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Så det er primært pga lyden. Kan forstå det. Det er jo litt ting som blir endret på når det skal digitaliseres. Jeg har ett par låter som jeg syns har blitt ødelagt ved digitaliseringsprosessen. Hvis jeg ikke husker feil å ble albumet To Record Only Water for ten days av John Frusciante spilt inn rett på tape. Gir en kul effekt på lyden. Vet ikke om noen kan bekrefte det, har ikke funnet noe håndfast om det. Bare en produsent kompis av meg som sa det. Det kan det godt være, men å oppbevare musikk på fysisk format er noe for seg selv. Det å eie ei plate er ikke det samme som å konstant streame over nett for eksempel. Selv liker jeg å kjøpe noe jeg på forhånd vet at jeg kommer til å like. Å rive av plasten, åpne coveret og la øynene gli sakte over layouten... Ingenting slår det å plassere ei splitter ny plate i samlinga. Ja, jeg er helt enig der. Begynner å få en voksen samling selv. Men MC er ikke noe for meg Edit: Funfact om kassett. Det er Sputnik som har solgt flest antall kassetter i Norge gjennom tidene Endret 19. januar 2014 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Sputnik er fett! Ny fangst denne uken: Necromancy - Visions of Lunacy Necromantia - Vampiric Rituals Samael - Worship Him (Picture Disc) Nocturnus - Thresholds Summoning - Lost Tales (Gull vinyl) Candlemass - Psalms for the Dead (Dobbel gull vinyl Lp) Stormheit - Caelic Weold Finnum Stormheit - Chronicon Finlandiae (Digipack) Ulfsdalir - Nach der Sonne Untergang De Tärda - På Allvar Lenke til kommentar
voident Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Necromancy - Visions of Lunacy Necromantia - Vampiric Rituals Samael - Worship Him (Picture Disc) Ser ut som at Black Vomit fyren fortsatt ikke har forstått hvordan man skal pakke vinyl ordentlig. Hvordan er lyden på Nercomancy og Necromantia egentlig? (type gammel tape-lyd, eller har det blitt remastret?) Endret 27. januar 2014 av drgz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Necromancy - Visions of Lunacy Necromantia - Vampiric Rituals Samael - Worship Him (Picture Disc) Ser ut som at Black Vomit fyren fortsatt ikke har forstått hvordan man skal pakke vinyl ordentlig. Hvordan er lyden på Nercomancy og Necromantia egentlig? (type gammel tape-lyd, eller har det blitt remastret?) Nå var jeg ganske heldig i forhold til mange andre, de små greiene på mine er lite i forhold til andre jeg har sett som har postet bilder av pakker fra han. men ja, synd det skal bli slikt. Har kun snurret Necromancy, men lyden er helt super! Den skal være remastret. Necromantia lpn er fra den orginale kasetten, usikker på om det er gjort noe med lyden der. Topp utgivelser! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå