Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Da er vi enige. Angående DVD så tipper jeg det ikke overlever utenom i lavkostland. Tror det skal veldig mye til for at et digitalt format ikke skal bli erstattet med et annet og bedre digitalt format på sikt. På samme måte kommer også mp3 til å bli faset ut den dagen alle mobiltelefoner og andre bærbare enheter som kan spille av musikk har 500 GB intern lagring/micro-SD kort, og filstørrelsen for tapsfrie formater ikke byr på samme "problemene" som i dag. Håper ihvertfall framtidlige maskiner kan spille av dvder med tanke på hvor mange jeg har men skal la det gå igjen til topic nå Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Sist ukes fangst: Noctum - Final Sacrifice (Lp) Primordial - A Journey's End (Farget Lp) Stormwitch - Walpurgis Night Stormwitch - Tales of Terror Goatmoon/Bizarre Uproar - Split (7'' Ep) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kjøpte et album av et Estonisk alternativ metal band, ganske ok faktisk.Kjøpte det av de på gata i Kristiansand. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Nye greier:Bölzer - Aura, Mathias Eick - Skala, OM - God is Good, Hetroertzen - Exaltation of Wisdom, Selim Lemouchi & His Enemies - Mens Animus Corpus, Cosmic Church - Ylistys, Munly & The Lee Lewis Harlots - s/t, Spectral Haze - s/t, Sexdrome - Grown Younger, Knokkelklang - Avgrunnens Klangverk Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 herlig det om albumet Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Red City Radio - Titles 10$ på Paper + Plasticks hjemmeside (digital) Kommentar: RCR slo til med årets album i 2011. The Dangers of standing still var bortimot fantastisk, og å følge opp noe slikt er ikke bare-bare. Og jeg synes ikke de helt klarer det heller. Titles klarer ikke på samme måte å gi deg de knyttnevene i trynet for så å ta armen rundt deg og synge(gaule) med som Dangers gjorde. De har flere melodier og variasjon i låtene sine, men dette går litt på bekostningen av fandenivoldskheten de hadde tidligere. Dette er litt syn. Men plata vokser seg stadig på meg, og den blir bedre og bedre. Touché Amoré - Is Survived By 6$ på Deathwish' hjemmeside (digital) Kommentar: Etter min mening årets nest beste album til nå (slått av Captain, We're Sinking). De beveger seg mer mot skramz enn tidligere. Det er mer melodier og ikke like mye halsbrekkende hardcore som før, men det passer dem bra. Mye emosjoner ute og går. The Swellers - Ups and Downsizing 90 spenn på itunes Kommentar: Herlig, gjennomført poppunk. Fengende som fy. Medrivende. Og da av den typen poppunk som man får troen på. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 (endret) Her renner det inn: Der Stürmer - Transcendental Racial Idealism (Lp) Der Stürmer - Areifatoi (7'' Ep) Der Stürmer / Wehrhammer - Split (7'' Ep) Cradle of Filth - Dusk... and Her Embrace (Dobbel Lp) Cradle of Filth - Cruelty and the Beast (Dobbel Lp) Troll - Drep de Kristne ( Gull lp + skjorte) Dissection - The Somberlain (Picture Lp) Dissection - Storm of the Light's Bane (Picture Lp) Dissection - Reinkaos (Picture Lp) Circle of Ouroborus - Uskottomien kirkossa (Tape) Circle of Ouroborus / Cosmic Church - Split (Tape) Viha - Towards the Black Infinity (Tape) Endret 25. november 2013 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Skogslik: Dæven, hvor fikk du den "Troll - Drep de Kristne" LPen? Fortsatt flere igjen eventuelt? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Kjøper svært få CD-er om dagen, men for Rush gjør jeg alltid unntak. Clockwork Angels Tour 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Skogslik: Dæven, hvor fikk du den "Troll - Drep de Kristne" LPen? Fortsatt flere igjen eventuelt? Den er rålekker Jeg sendte en mail til Aurora Infernalis, dem som gav den ut. Rask og fin service! http://www.aurora-infernalis.com/ Ellers så kan du prøve her: http://new-era-productions.nl/ Peis på! Endret 25. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Den er rålekker Jeg sendte en mail til Aurora Infernalis, dem som gav den ut. Rask og fin service! http://www.aurora-infernalis.com/ Ellers så kan du prøve her: http://new-era-productions.nl/ Peis på! Ok, takker! Skal se om jeg får ordnet meg en sånn jeg også! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Dark Funeral - Diabolis Interium (Gull vinyl limitert til 100) Dark Funeral - Attera Totus Sanctus (Gull vinyl limitert til 100) Dark Funeral - Angelus Exuro Pro Eternus (Gull vinyl limitert til 100) Angantyr / Nasheim - Split (288/333, rød vinyl) Drowning the Light - Oceans of Eternity (LP limitert til 300) Denne skiven var knall som bare det! Får bare mer og mer sansen for DTL. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) russian circles - memorial på vinyl Hadde ikke hørt bandet før, men er godt fornøyd Endret 1. desember 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Norbit: Bra du liker det nyeste DTL albumet, er jævlig bra! Min fangst de to siste ukene: Nightbringer - Hierophany of the Open Grave (Dobbel farget Lp) Nightbringer - Apocalypse Sun (Dobbel farget Lp) Odium - The Sad Realm of the Stars (Farget Lp) Cradle of Filth - Dusk... and Her Embrace (Dobbel Lp) Cradle of Filth - Cruelty and the Beast (Dobbel Lp) Cradle of Filth - The Principle of Evil Made Flesh (Dobbel lp) Cradle of Filth - Midian (Dobbel Lp) Cannibal Corpse - The Bleeding Chris Moyen art book + Incantation / Archgoat Lp and Incantation flag Cosmic Church - Ylistys (Dobbel Lp) Absu - The Third Storm of Cythraul (Trippel Lp box) Moonblood - From Hell ( Vinyl Box) Ghost - If You Have Ghost Motörhead - Aftershock Todesstoß - Unverweslich Hanged Ghost - The Attraction of Oblivion Odium - The Sad Realm of the Stars (Gratis) Luigi Boccherini - Keyboard Quintets (Les Adieux) (Gratis) Endret 6. desember 2013 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Den Odium skiva der er skikkelig undervurdert. En perle! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Barry Lyndon Soundtracket. Vanskelig å få tak i, var priset til over 1000lappen enkelte steder. Nå har det kommet nye eksemplarer på Amazon, men få igjen. Et genialt Soundtrack, med meget god lyd. Mektige Sarabande fra Handel er vel det man forbinder mest med filmen, gjør seg med subwoofer. Ellers består cdn av variert meget god klassisk, folkemusikk av den irske typen og mektig marsjmusikk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nye innkjøp hos liket i skogen: Mortician - Chainsaw Dismemberment (Dobbel farget Lp) October 31 - Gone to the Devil (7'' Ep) Og noen ''Witches Tales'' tegneserier og kose meg med Front Beast - Demon Ways of Sorcery (Farget Lp) Desaster - Tyrants of the Netherworld (Blå lp, 2013 repress) Desaster - Stormbringer (Double Lp) 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Min fangst de to siste ukene: Cosmic Church - Ylistys (Dobbel Lp) Digger denne! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Cosmic Church - YlistysDigger denne! Ditto! Wire - 154, Croatian Amor - The World, VA - Dokument#1 - 18 Fakler til en Brand, VA - Rosehip, Scallop, Dancer, Tollund Men - Virbius Abstract, Vanessa Amara - Both of Us, F. E. Denning - Light and Dust, Gyron V - Muscae Volitantes, Sexdrome - On What Draw Lenke til kommentar
voident Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Bestilling + forhåndsbestilling;False Prophet - Second Death (CD) False Prophet - Second Death (DLP) Megaslaughter - Call From The Beyond (LP) Nosferatu - In Remembrance (LP) Cultes Des Ghoules - Häxan (DLP) Sabbat/Filii Nigrantium Infernalium - Split (EP) Endret 17. desember 2013 av drgz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå