Fjellkriger Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Wulkanaz - HaglaNaudizEisaz (LP) Ravenmoon Sanctuary - Winter Desolation of Death (LP) Tror faktisk jeg likte "HaglaNaudizEisaz" enda bedre enn "Paúrpura Fræovíbôkôs". Siden jeg først var innom Altare Productions så kjøpte jeg den Ravenmoon LPen også. Veldig fornøyd. Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Knall kjøp begge to! Ravenmoon er jævlig bra, topp Polsk BM! Og siden du handlet hos Altare Productions, burde du og slengt med Black Cilice lpn, om du ikkje kjenner til bandet så sjekk ut! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Knall kjøp begge to! Ravenmoon er jævlig bra, topp Polsk BM! Og siden du handlet hos Altare Productions, burde du og slengt med Black Cilice lpn, om du ikkje kjenner til bandet så sjekk ut! Så faktisk på den da jeg var inne der, men tenkte at jeg måtte spare litt penger. Angrer nå! Får se om jeg får endret på den feilen snart. Ravenmoon var veldig bra ja! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Ble nettopp sluppet en Tomhet samlis nå forresten, inneholder de første demoene. Absolutt verdt å sjekke ut om du er fornøyd med Wulkanaz. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Siste og første på trolig 3-4 år, Dangerkids's "Collapse". I bundle med plakater og greier. T-skjorta lukta likhus. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Fangsten på fredag sist uke: Marry me. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Marry me. Bestill kirke og prest så stiller jeg i finstasen, kjekken Endret 9. oktober 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 I dag kom skiva jeg har venta på, og som kosta meg $65 (samt en smådyr fraktkostnad) fra Discogs Marketplace da jeg endelig fant den. Fremstår som mint, selv om det er en mulighet for at plata har blitt spilt av før. Sunn O))) - White 1 på hvit vinyl. Jeg storkoser meg med "The Gates of Ballard" og ser frem til å spille bildene ned fra veggene i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Kjøpte no' vinylsaker i dag: Dead Or Alive – Lover Come Back To Me (Extended Version) Geoff Love And His Orchestra – Big Suspense Movie Themes Quincy Jones & José Feliciano – Mackenna's Gold Eurythmics – Thorn In My Side Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Ny fanitullen fangst denne uken: Kvist - For Kunsten Maa Vi Evig Vike (2013 repress) In Solitude - Sister Bathory - Nordland I & II (Dobbel Lp, farget vinyl) Darkness Enshrouded the Mist - The Will and the FlamesDarkness Enshrouded the Mist / Mons Veneris - SplitNecrostrigis - Triumfalny Blask Czerni Endret 11. oktober 2013 av Skogslik 6 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Haha, lurer på hvordan du skal toppe det neste gang! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Den der Sunn O))) - White One vinylen var jævlig sexy! sist plate jeg kjøpte var: The Weeknd - Kiss Land CD - NOK 119,- fra platekompaniet.no Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ja, den høres ganske sexy ut også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 What should we do with the drunken Skogslik, What should we do with the drunken Skogslik... Coffins - Buried Death Enslaved - Mardraum: Beyond the Within Ildjarn / Hate Forest - Split (Dobbel Lp) Fullmoon - United Aryan Evil (2013 repress, 118/288 6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Fett med Fullmoon, dølt med maske og norsk flagg. Fullmoon demoen er legendarisk bra, ass. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Knall demo, yesss! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Faust vs. Dälek - Derbe Respect, Alder CD Merzbow / Shora - Switching Rethorics CD NOK 265,- fra discogs.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå