Fjellkriger Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Dark Funeral - In the Sign... Dark Funeral - The Secrets of the Black Arts Dark Funeral - Vobiscum Satanas Alle Dark Funeral LPene er klar-blå vinyl begresent til 100 for alle tre. Emperor - In the Nightside Eclipse (LP) Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk (Farget vinyl) Emperor - Wrath of the Tyrant (Picture Disc) Wulkanaz - Paúrpura Fræovíbôkôs (LP) Graveland - Thousand Swords (LP) Horna - Ääniä yössä (CD) Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 er nåla slitt om en helt ny plate har ulyder? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Nyeste vinyl fangsten her i skogen: Manilla Road - Out of the AbyssManilla Road - The Circus Maximus (Dobbel Lp)Moonspell - Under the MoonspellIn Solitude - The World. The Flesh. The Devil (Dobbel Lp) Incantation - Mortal Throne of NazareneGorguts - Colored Sands (Dobbel Lp)Coffins - Mortuary in Darkness (Dobbel Lp) Thergothon - Fhtagn-nagh Yog-SothothEinherjer - Aurora Borealis / Leve Vikingånden Vàli - ForlattVàli - SkogslandskapNhor - Within the Darkness Between the Starlight (Dobbel Lp) Endret 21. september 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Liten Satyricon spesial. Forsåvidt bare den nyeste platen som er kjøpt nylig, men fikk noen greier signert nettopp, så tok med de også! Satyricon - Satyricon (Dobbel LP, Rød-svart vinyl. Tror denne var begrenset til 275 eller noe) Så fikk jeg Signert "My Skin is Cold (EP)" og "The Age of Nero" Norwegian Edition + en plakat. Satyr kommenterte faktisk at det var kult at jeg hadde den EPen, siden det var ikke laget så mange av den. Skrev hva jeg syntes om den nye Satyricon platen i Metal tråden for de som er interessert. Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Kult med Wulkanaz, Norbit. Et av de beste black metal albumene i år synes jeg. Fått en del nytt siden sist, men har mistet litt oversikt og ødelagt kamera. Platemesse i dag: Various Artists – Lost Legends of Surf Guitar 2LP (Sundazed Records) The 13th Floor Elevators - The Psychedelic Sounds Of The 13th Floor Elevators LP (Sundazed Records) David Bowie - Heroes LP 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Kult med Wulkanaz, Norbit. Et av de beste black metal albumene i år synes jeg. Synes selv det er et tøft album. Er et skikkelig spesielt opplegg, men er derfor det er så fett! Ragnarok - Nattferd Ragnarok - Arising Realm Enslaved - Yggdrasill Prometheus: The Discipline of Fire and Demise (Farget Vinyl) Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Anbefaler å sjekke ut noen av de andre utgivelsene også. HNI tapen ble nylig gitt ut på vinyl, skal ikke være så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Skal ta en titt! Takk for tipset. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Forventer at disse skal dukke opp i posten i løpet av neste uke: Sabbat - Karmagmassacre LP Iron Pegasus gatefold, 666xSabbat - The Dwelling – The Melody Of Deathmask 2LP Iron Pegasus Gatefold, #366/777Sabbat - Fetishism 2LP Iron Pegasus gatefold, 666xSabbat - Satanasword LP Iron Pegasus 666x, picturediscSabbat - Evoke LP Hell's Headbangers #190/666Sabbat - Sabbatical Satanichrist Slaughter 3x6" Nuclear War NowSabbat - Hamaguri Resurrection 7" Abigail - Ultimate Unholy Death LP+7" Nuclear War Now gatefold, yellow vinyl Bra saker. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 (endret) Fy faen til Sabbat, knall! Min fangst denne uken: Mortuary Drape - Buried in Time (Dobbel Lp) Carcass - Reek of Putrefaction Carcass - Surgical Steel (Dobbel Lp) Katatonia - Dethroned & Uncrowned (Dobbel Lp) Goatmoon - Tahdon Riemuvoitto (7'' Ep, rød vinyl) Endret 28. september 2013 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 (endret) Artige bilder, Skogslik! Darkthrone - Hate Them Darkthrone - Sardonic Wrath (Farget vinyl) Drudkh - Handful of Stars Drudkh - Eternal Turn of the Wheel 1349 - Hellfire Bathory - Bathory Bathory - The Return...... (Gull vinyl) Bathory - Under the Sign of the Black Mark (Blå vinyl) Bathory - Blood Fire Death Mye musikk på meg disse dager! Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Cult of Luna - Vertikal II EP CD NOK 80,- fra Kings Road Merch Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Artige bilder, Skogslik! Bathory - Bathory Bathory - The Return...... (Gull vinyl) Bathory - Under the Sign of the Black Mark (Blå vinyl) Bathory - Blood Fire Death Mye musikk på meg disse dager! De Bathory-platene der kjøpte eg etterhvert som de kom ut for mange år siden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Reidar - The Album for €20 fra Discogs. Reidar reiser snart … og bare Grøten tar han med seg 3 Lenke til kommentar
voident Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Reveal - Nocturne of Eyes and Teeth (LP) Obscure Burial - God's Abomination (MC) Bölzer - Aura (CD+MC) Crematory - Denial (CD, reissue w/ demos)Dark Sonority - Kaosrekviem (MLP) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) 80s, baby. Alle er forøvrig førsteopplag. Ikke spesielt sjeldent, men artig at de har overlevd gjennom et utall eiere i 30 år. Endret 2. oktober 2013 av Heilage 3 Lenke til kommentar
Disippelen Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Reidar - The Album for €20 fra Discogs. Reidar reiser snart … og bare Grøten tar han med seg DAGENS!! Hahah! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Da jeg endelig fant plata, måtte jeg bare ha den! Har ønska meg den siden jeg var liten. Alt jeg hadde var sangen "Elsker deg" på kassetten Lakrislåter 6. e: Pengene går ut så fort jeg får de inn på konto. Veronica Maggio - Handen I Fickan Fast Jag Bryr Mig på vinyl. 179,- fra Platekompaniet.no Endret 4. oktober 2013 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Stoned Jesus - Seven Thunders Roar. Et av de penere coverne jeg har sett på lenge. Mulig denne må rammes inn, ja.Truckfighters - Gravity X. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Fangsten på fredag sist uke: House of Apparition - House of ApparitionLustre - Wonder (Coloured Lp)Ildjarn - Seven Harmonies of Unknown TruthsKatatonia - Last Fair Day Gone Night (Trippel Lp box) Graveland - Carpathian Wolves (First press) Master's Hammer - Ritual (2013 repress)Master's Hammer / Blackosh - Split (7'' Ep) Master's Hammer - Demos (Trippel cd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå