Skogslik Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fangsten på fredag: Bolt Thrower - War MasterChurch of Misery - Thy Kingdom Scum (Dobbel farget Lp) Barathrum - Infernal Countess - The Book of the Heretic Knall! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fangsten på fredag: Barathrum - Infernal Haha OT: Celestial Bloodshed - Demo + Reh ´03 Katharsis > Into Endless Chaos Woho Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 OT: Celestial Bloodshed - Demo + Reh ´03 Katharsis > Into Endless Chaos Tommel opp! OT: Vemod - Kringom Fjell og Skog Mare - Rehearsal Mare - Unholy Black Sorcery Kaosritual - Rituell Katarsis Lenke til kommentar
voident Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Skulle tro dere hadde kjøpt fra samme fyren på scream. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Hate - Anaclasis: A Haunting Gospel of Malice & Hatred (Limitert til 500) Hate - Morphosis (Limitert til 500) Torgeist - Devoted to Satan Torgeist - Time of Sabbath Fikk jo ikke med CD jewel case til Torgeist platene! Isvind - Daumyra Mare - Spheres Like Death/Throne Of The Thirteenth Witch Horna - Askel Lähempänä Saatanaa Samael - Passage (Limitert blå vinyl) Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Uff, den Samael-skiva der er helt forferdelig. Enn å gå fra mesterverket "Ceremony of Opposites" til "Passage". Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 A$AP Rocky - Long.Live.Asap CD Kanye West - Yeesuz CD NOK 174,- fra amazon.co.uk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Fra Platekompaniet. Das Kriegsensemble - Die Verloren Gegangenen (Limited Edition) på vinyl, 199 kr Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Uff, den Samael-skiva der er helt forferdelig. Enn å gå fra mesterverket "Ceremony of Opposites" til "Passage". Kan kommentere det siste kjøpet mitt selv egentlig. Det er ikke alltid jeg gjør nok forarbeid før jeg kjøper, men som regel er det noe av morroa. Litt enig at den Samael skiva ikke var kjempe spennende, er et band jeg ikke har så mye forhold til enda. Kjøpet av Mare platen derimot var også litt spontant, men faen som jeg ble fornøyd med det kjøpet. Digget jo Kaosritual og dette er også flott! Horna er alltids kos og jeg bestilte egentlig feil Isvind CD, hadde tenkt å skaffe "Dark Waters Stir". Av og til når jeg kjøper musikk så hender det at det er litt skudd i mørket. Jeg pleier ofte å ha en anelse på forhånd om hva jeg kommer til å like og da er det veldig morsomt når jeg setter på platen og blir positivt overrasket. Skal dog sies at dette bare er av og til, blir jo litt dumt å bruke alle pengene på plater du ikke vet om du liker en gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er selvfølgelig enig i det. Kjøpte en del plater uhørt før i tiden, men sånn som økonomien min har utviklet seg har det blitt mindre og mindre av akkurat det. Er så kjipt med bomkjøp. Når det kommer til Samael er det bare og starte med Worship Him, også kjøre på med Blood Ritual og Ceremony of Opposites i etterkant. Da har du bandets tre gode skiver, og de er til gjengjeld virkelig gode. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er selvfølgelig enig i det. Kjøpte en del plater uhørt før i tiden, men sånn som økonomien min har utviklet seg har det blitt mindre og mindre av akkurat det. Er så kjipt med bomkjøp. Når det kommer til Samael er det bare og starte med Worship Him, også kjøre på med Blood Ritual og Ceremony of Opposites i etterkant. Da har du bandets tre gode skiver, og de er til gjengjeld virkelig gode. Var det jeg fikk inntrykk av også. Skal ta en titt på de tre skivene der! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Amenra - Mass I CD - NOK 118,- fra www.consouling.be Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Volcano Choir - Repave Julia Holter - Loud City Song Oooog så går eg å vente i spenning på Ulver - Messe I.X - VI.X Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ny fangst på fredag: Urafust - Geist ist TeufelUrfaust - Trúbadóirí Ólta an DiabhailUrfaust - Die Erste Levitation (7'' Ep)Urfaust / King Dude (Split 7'' Ep) Nortt - GravenNortt - GalgenfristSatanic Warmaster - Black Metal Massacre Watain - The Wild Hunt (Dobbel Lp)Sabbat - Fetishism (Dobbel Lp)The Ruins of Beverast - Blood Vaults - The Blazing Gospel of Heinrich Kramer (Dobbel farget Lp) Forest Grave - Forest GraveForest Grave - By the Desolate Boughs of OldForest Grave / Arete - Split Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Den siste jeg kjøpte var en samleplate med Ramones i 2010, i Bergen. xD Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ukas fangst: White Medal - Guthmers Hahl (Blå vinyl + patch) Ildjarn - Ildjarn (Dobbel Lp)Ildjarn - Strength and Anger (Dobbel Lp)Ildjarn - Forest Poetry (Dobbel Lp) Ildjarn-Nidhogg - Norse / Svartfråd (Cd) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Big Big Train - English Electric pt. 1 og 2. Engelsk progrock, kan minne litt om det f.eks Genesis drev med. Herlige melodier og god stemning. Kan sjekkes ut gratis på bigbigtrain.bandcamp.com. Lenke til kommentar
voident Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Kjøpt så jævlig mye plater i det siste at jeg ikke har helt oversikt. Men det beste kan vel oppsummeres somGrave Miasma - Odori Sepulcrorum (CD+DLP)Svartidaudi - Flesh Catherdral (DLP)Alchemyst - Nekromanteion (LP)Fulmination - Humanity's Dirge (CD+DLP)+ en haug av EPer, tapes, etc.Sånn ellers, ingen som har en kopi av "Svartidaudi - Those Who Crawl And Slither Shall Again Inherit The Earth" (CD) som ble solgt under NBM pt III til salgs? Endret 18. september 2013 av drgz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kan trade bort min kopi om du har noe på wantlisten. Har den på tape også, om det er av interesse. Lenke til kommentar
voident Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har ingenting på den lista gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå