GamingSleaze Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvilken bank er det du har? Har selv Handelsbanken, og jeg har hatt en kode for å kunne kjøpe det siden jeg fikk bank kort når jeg var 16. Visa Electron. Ikke mulig å betale på internett med fordi det har ingen kortnummer Rett og slett.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Dagens fangst: Instinct / White Medal - Split (7'' Ep) Carved Cross / Sump - Split (7'' Ep) Mons Veneris / Morte Incandescente - Split (7'' Ep) Cave Ritual / Folteraar Niderung - Niderung Tune Of The Skies – Seven Stars Mors Atra Crucis - I Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Sigh - Imaginary Sonicscape 3LP Fet sak. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Venter på den selv, gleder meg til den dukker opp! Fikk noen flere vinyler og en kassett på fredag sist uke: Katatonia - Viva Emptiness Katatonia - Night Is the New Day (Double Lp) Katatonia - Dead End Kings (Double Lp) Autopsy - The Headless Ritual + patch Satan - Life Sentence Raio Negro - Demo II Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Mottok den i dag. Tok under en uke fra den ble sendt til jeg mottok den. Fornøyd med det. Og den Satanskiva er jævlig fet. Helvete for noen riffmeisters. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Bestilt: http://www.play.com/Music/CD/4-/45571521/Grand-Theft-Audio/Product.html?searchstring=Grand+Theft+Audio&searchsource=0&searchtype=allproducts&urlrefer=search Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 (endret) Noe kanadisk musikk i dag:Sombres Forêts - La Mort du Soleil (CD)Gris - À l'Âme Enflammée, l'Äme Constellée... (Digipack CD) Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Spitalfield - Stop Doing Bad Things (2005) Broadway - Kingdoms (2009) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Fangsten denne uken: Sigh - Imaginary Sonicscape (Trippel farget Lp) Sigh - Ghastly Funeral Theater / Tragedies Paul Chain - Whited Sepulchres Paul Chain - Life and Death The Wizar'd - Ancient Tome of Arcane Knowledge (Farget lp) Jex Thoth - Blood Moon Rise Drowning the Light - Oceans of Eternity Atra - Death Coven Nakkiga - Maketa '05 Nakkiga - Belebeltzeta Sentimen Beltza / Andromeda - Split Sentimen Beltza / Hellthrone / Ur - Split Maléfices - Rites Crvels Satanize - Satanize Perfidus - I Preeminência - Modernidade Que Jaz Num Poço De Sangue Eterna Penumbra - Ceniza y polvo Finist - Awakening Grausamkeit - Christenschmähung Grausamkeit - Nostalgia/ Okkultes Blut Fant endelig huset ditt Mala... 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jævlig fett med Sigh(!!!) og Paul Chain. Sistnevte er dessverre jævlig oversette greier. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Sigh er fetere en svidd bacon! Ja Paul Chain er nok ganske så oversett, veldig synd da det er latterlig fett. Aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg når det settes på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Fant endelig huset ditt Mala... Haha, ja nå måtte jeg faktisk sjekke i hylla her Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Maléfices - Rites Crvels Hvor kjøpte du denne? Leter etter den selv. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Hvor kjøpte du denne? Leter etter den selv. Den kjøpte jeg fra ''Ahdistuksen Aihio Productions'' men det var den siste. Har letet en stund etter denne selv, nå har jeg endelig alle utgivelsene til nå av Maléfices, knall band. Er to til salgs på discogs, billigeste er til 13,54 Euro. Mala: Var en amerikaner som hadde en til salgs plutselig, Mint stand. Så du kan bare sette i gang og henge din på veggen! Endret 29. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
voident Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Noe fra de siste ukene; Digg å endelig få "Nekropsalms" inkl bonus EP til en pris milevis unna det folk vil ha på discogs (og rundt om). Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Den kjøpte jeg fra ''Ahdistuksen Aihio Productions'' men det var den siste. Har letet en stund etter denne selv, nå har jeg endelig alle utgivelsene til nå av Maléfices, knall band. Er to til salgs på discogs, billigeste er til 13,54 Euro. Ah, okei. Synd, jeg mangler de to første. Får nok tak i dem etterhvert, skal ble gitt ut på vinyl også. Noe fra de siste ukene; Digg å endelig få "Nekropsalms" inkl bonus EP til en pris milevis unna det folk vil ha på discogs (og rundt om). Cool. Den Liturgia EPen er helt topp, rart den har fått så lite oppmerksomhet. Måtte du ut med mye for Black Majesty 7"ern forresten? Katechon - Man, God, Giant Nåstrond - Toteslaut Ødelegger / Ostots Carved Cross / Sump Lenke til kommentar
voident Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Betalte 200kr for Black Majesty EPen. Siden den er uspilt tenkte jeg at det var en helt greit pris. Nå gjenstår det bare å finne Mare-EPen og MLPen til noe annet enn blodpris. Endret 29. juli 2013 av drgz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå