N* Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Noe jeg er ganske sikker på kommer til å øke i verdi, måtte være en plate med trad gras och stenar, eller guinea c. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Gårsdagens vinyl fangst. Marillion - Script for a Jester's Tear Pink Floyd - Animals (hadde denne fra før av, men har blitt bøyd) Pet Shop Boys - Actually Endret 9. juli 2013 av PatSharpX 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hin Håle - Beyond tape Svensk black/speed metal band. Minner meg om en blanding av Treblinka og Mefisto. Jævlig fete greier. http://deathinvocation.bandcamp.com/album/beyond Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Instant Karma: The Amnesty International Campaign to Save Darfur, €16.76 Fra Play.com 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Cave Ritual / Folteraar – Cave Ritual / Folteraar Tape Ante ikke det var ny Cave Ritual tape ute! Bestilt! Burzum - Burzum/Aske (vinyl) Immortal - All Shall Fall (limitert farget vinyl) Drowning the Light - The Longing (cd) Mütiilation - Majestas Leprosus (cd) Mütiilation - Sorrow Galaxies (cd) Da jeg skulle putte "The Longing" inn på PCen stod det at jeg hadde puttet inn "The Fallen Years" disk 2. Så ble litt skuffet over at det ikke egentlig ikke var tilfellet hehe, men nå har jeg jo alle musikken som er på den samleplaten uansett. To av CD-coverene var desverre litt skadet under frakt. Kanll fangst igjen jo! Hva syns du om DTL demoene? Fikk en 7'' EP selv i går: Bilskirnir / Marblebog - Split Nye Bilskirnir utgivelser, ja takk! Endret 10. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Ante ikke det var ny Cave Ritual tape ute! Bestillt! Digger bandet! Kjøpte den Cave Ritual/CC spliten, men dukket aldri opp i posten. Irriterende, får sikkert aldri tak i den igjen nå. Selg meg din :--D Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Kanll fangst igjen jo! Hva syns du om DTL demoene? Takker!Liker det faktisk en del. Selv om musikken kategoriseres som depressivt så får jeg nesten en koselig følelse av det, hehe. Synes "Drowned" var litt bedre, men forsåvidt ganske likt, så kommer nok til å kose meg med denne utgivelsen også!Watain - Rabid Death's Curse (Vinyl+mp3)Watain - Casus Luciferi (Vinyl+mp3)Watain - Lawless Darkness (Vinyl+mp3)Immortal - Blizzard Beasts (CD) Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Mgła - Mdłości and Further Down the Nest LP Mgła - Presence LP Mgła - Groza LP Carved Cross - Comp Tape Semilanceata – Evig Vaggvisa, Lathe Cut, 7" Mortuus - De contemplanda Morte Tape Chätiment – Sang Des Carpathes Tape ( !)Swarþ - Mors Rex Salvator Hominum Tape Kêres - The Wanderer's Path Demo Tape Lenke til kommentar
voident Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kom i posten i dag; VA - Invocation of Death Vol.1 (Tape) Reincarnage - Black Vision (Tape + logo pin) Reincarnage - Demo (Tape) Legio Occulta - Slime Crawler (Tape) Bestilt to tapes til i dag; Cave Ritual - Untitled Demo Sabbat - The Satanic Farm 1992 - 1997 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Mgła - Presence + Crushing the Holy Trinity (Power and Will) (LP)Mgła - Mdłości + Further Down the Nest (LP)Mgła - Groza (LP)Mgła - With Hearts Toward None (LP)Satanic Warmaster - Carelian Satanist Madness (CD)Deathspell Omega - Paracletus (CD)Darkspace - Dark Space I (CD)Darkspace - Dark Space II (CD)Darkspace - Dark Space III (CD)Ble litt Mgła på meg denne uken også! Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Mgla og Darkspace er JÆVLIG gode kjøp. Kremband! Sistnevnte er et av de mer unike black metal bandene du kan finne som ikke går helt jalla og blander inn alt mulig rart i musikken. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Alltids kult når folk liker musikken jeg kjøper! Har lenge hatt Darkspace i kikkerten og merker det du sier. De har en veldig unik atmosfære, de får virkelig til den mørke, kosmiske stemningen. På tide at jeg fikk albumene i samlingen! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Trippelcd-Henning Kraggerud the Essentials Nydelig lydkvalitet, eksepsjonell fiolinist. Endret 13. juli 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Alltids kult når folk liker musikken jeg kjøper! Har lenge hatt Darkspace i kikkerten og merker det du sier. De har en veldig unik atmosfære, de får virkelig til den mørke, kosmiske stemningen. På tide at jeg fikk albumene i samlingen! Helt enig. Ksn i samme slengen anbefale Paysage d'Hiver som er sologreiene til han ene i Paysage d'Hiver. Enda bedre enn Darkspace. Perfekt black metal IMO. Og siden jeg vet at du er glad i Pest; hørt bandets nye album og EP? Sykt fete greier. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Norbit: Herlig fangst, igjen! Darkspace er suverent, håper det nye albumet kommer ut snart...! Og som Cutman skrev, sjekk ut Paysage d'Hiver, om du ikke kjenner til det. Da snakker vi maks stemning. Fint og se flere som har sansen for Satanic Warmaster! Knall band. Nye vinyler på meg denne uken: Graveland - Thunderbolts of the Gods Pest - Dauðafærð Bolt Thrower - The IVth Crusade Running Wild - Black Hand Inn (Farget Lp, Bootleg) Manes - Svarte Skoger Aeternus - Dark Sorcery In The Woods - Isle of Men Arcturus - Aspera Hiems Symfonia Arcturus - Constellation Endret 13. juli 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Helt enig. Ksn i samme slengen anbefale Paysage d'Hiver som er sologreiene til han ene i Paysage d'Hiver. Enda bedre enn Darkspace. Perfekt black metal IMO. Og siden jeg vet at du er glad i Pest; hørt bandets nye album og EP? Sykt fete greier. Har egentlig litt blandede følelser når det kommer til Pest. Synes de har mange middelmådige utgivelser, men også en del bra og selvfølgelig mesterverket dems på 20 minutter! Har ikke fått hørt noe særlig på den nyeste skiva, men hørte på den sangen du linket til i metall tråden og følte ikke at det traff meg desverre. Det var via Paysage d'Hiver jeg fant ut om Darkspace, så kjenner til bandet heldigvis! For meg så er det akustiske partiet i "Welt aus Eis" noe av det mest stemningsfulle innenfor musikk noensinne omtrent. Et band jeg virkelig bør bli flinkere til å kjøpe av fremover. Norbit: Herlig fangst, igjen! Darkspace er suverent, håper det nye albumet kommer ut snart...! Og som Cutman skrev, sjekk ut Paysage d'Hiver, om du ikke kjenner til det. Da snakker vi maks stemning. Fint og se flere som har sansen for Satanic Warmaster! Knall band. Godt å se at du fikk deg Dauðafærð! Fikk også inntrykk om at Dark IV er på vei, så da får vi satse på det! Har egentlig ganske sansen for mange av de finske svartmetallerne merker jeg. Så er bare å kjøre på for min del når det kommer til disse bandene! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Cave Ritual - Untitled Demo Du kommer ikke til å bli skuffet, ordentlig kul demo. Litt Urfaust ish Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Har egentlig litt blandede følelser når det kommer til Pest. Synes de har mange middelmådige utgivelser, men også en del bra og selvfølgelig mesterverket dems på 20 minutter! Har ikke fått hørt noe særlig på den nyeste skiva, men hørte på den sangen du linket til i metall tråden og følte ikke at det traff meg desverre. Jeg er helt enig og liker på ingen måte alt de har gitt ut. Synes bandet blir jævlig tamt og kjedelig når de kjører på med dødsdøllDarkthrone-rip off. Blasphemy Is My Throne, Desecration og In Total Contempt er alle middelmådige på sitt beste IMO. Dødskjedelige greier. Men Daudaferd er et mesterverk, og Rest in Morbid Darkness, The Crowning Horror og Black Oath c/w Morbid Revelation liker jeg jævlig godt. Nå har jeg ingen oversikt over hva jsom har blitt utgitt i år, men "The Crowning Horror" og "Black Oath c/w Morbid Revelation" er, sammen med Summonings "Old Mornings Dawn", årets beste metalskiver for min del. Coffins' "The Fleshland", Peste Noires "Peste Noire" og Jex Thoths "Blood Moon Rise" følger etter der. Har egentlig ganske sansen for mange av de finske svartmetallerne merker jeg. Så er bare å kjøre på for min del når det kommer til disse bandene! Nå hater jeg Satanic Warmaster, men det er jævlig mange av disse typisk finske bandene som er så jævlig bra. Sargeist, Horna og Noenum er nok favoritene. Veldig bra band. I tillegg til Mortualia og Musta Surma, men de to synes jeg ikke låter så veldig finsk. Satanic Warmaster, Goatmoon og Azaghal er nok de dårligste, spør du meg. Haha, se på det her, a. Introen er onde greier. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 De siste ukene: Det meste er handla fra discogs. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Siste platekjøp Iron Maiden-X factor Overkill-Ironbound Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå