Suppelars2k Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Gjør jobben sin den, men det begynner å irritere meg hvor j*vla mye strykere og blåsere etc. helt streite råkkeband skal bruke for tida. Må liksom way back for å få helt vanelig vræl dunk dong. EDIT: Post 1000. Endret 25. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 *utlevere bukett.* Jeg tror jeg står over både Bigbang og Madrugada denne gang. Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 TURBONEGER - PARTY ANIMALS Kjøpt 7 andre siden mandag, men orker ikke å ramse opp. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Gjør jobben sin den, men det begynner å irritere meg hvor j*vla mye strykere og blåsere etc. helt streite råkkeband skal bruke for tida. Må liksom way back for å få helt vanelig vræl dunk dong. EDIT: Post 1000. Lurer på om eg skal gidde å dra meg på Big Bang-konsert... Worth it ye thenk? Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Covenant - Northern Lights Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 må vell være Pen Jakke for 2 år siden Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Gjør jobben sin den, men det begynner å irritere meg hvor j*vla mye strykere og blåsere etc. helt streite råkkeband skal bruke for tida. Må liksom way back for å få helt vanelig vræl dunk dong. EDIT: Post 1000. Lurer på om eg skal gidde å dra meg på Big Bang-konsert... Worth it ye thenk? Tror det, jeg liker veldig godt det nye albumet. Jeg skal og på matinèkonsert (siden jeg er under 18år) 14 mai. Jeg gleder meg i hvertfall Jan Erik, jeg synes ikke det er noen grunn til å droppe Big Bang platen Endret 26. april 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
FM Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Og etter over 50 sider ble navnet på tråden skiftet. Joda, bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 DAVID BOWIE - Bowie At The Beeb -The Best Of The BBC Radio Sessions Et must for Bowie fans! Shonah Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Turbonegro - Party Animals Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Covenant - Northern Lights er den noe bra? manowar - Battle Hymes vinyl Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tanakh - Villa Claustrophobia. To MP3er fra skiva: Pharaoh's Lonely Daughter Voice Against Memory Villa Claustrophobia is shadowy, menacing, and of indeterminate time and geography. East, West, past and future all collide as violin, guitar, hand percussion, sitar and horns blend with layered production complete with electronic touches. It's difficult to pin down a particular era in the music, though it's impossible to discuss Villa Claustrophobia without mentioning the word 'gothic.' Late-period Swans is one clear reference point, as are the poly-ethnic medieval soundscapes of Dead Can Dance, but these artists seem more like fellow travelers rather than direct inspirations. What makes Villa Claustrophobia is how it all comes together. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hmm...tror faktisk det var Led Zeppelin - Coda Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Muse - Showbiz og Primus - Sailing the Seas of Cheese. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 U2 - How to dismantle an atomic bomb Fantastisk plate!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jimi Hendrix - Elecrtic Ladyland Radiohead - OK Computer The National Bank - The National Bank Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Turbonegro - Party Animals Skuffande plate. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jimi Hendrix - Elecrtic Ladyland Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hm, det var på helgens loppemarked. Ble vel strengt tatt ca 30 stk, men noen av høydepunktene: Betty Wright - Live I-Roy - Heart of a lion The Three Degrees - Maybe Bird and Pres - The '46 concerts - Jazz at the philharmonic Nena - Nena Pelle Parafins Bøljeband og ett lass med Etta James, Nina Simone, Dinah Washington, Bessie Smith og Ella Fitzgerald. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Covenant - Northern Lights er den noe bra? Jeg har hatt mye glede av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå