Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør jobben sin den, men det begynner å irritere meg hvor j*vla mye strykere og blåsere etc. helt streite råkkeband skal bruke for tida. Må liksom way back for å få helt vanelig vræl dunk dong. :shrug:

 

EDIT: Post 1000. :woot:

Lurer på om eg skal gidde å dra meg på Big Bang-konsert... :hmm:

Worth it ye thenk?

Lenke til kommentar
Gjør jobben sin den, men det begynner å irritere meg hvor j*vla mye strykere og blåsere etc. helt streite råkkeband skal bruke for tida. Må liksom way back for å få helt vanelig vræl dunk dong. :shrug:

 

EDIT: Post 1000. :woot:

Lurer på om eg skal gidde å dra meg på Big Bang-konsert... :hmm:

Worth it ye thenk?

Tror det, jeg liker veldig godt det nye albumet. Jeg skal og på matinèkonsert (siden jeg er under 18år) 14 mai.

Jeg gleder meg i hvertfall :D

 

Jan Erik, jeg synes ikke det er noen grunn til å droppe Big Bang platen :)

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

Tanakh - Villa Claustrophobia.

 

To MP3er fra skiva:

Pharaoh's Lonely Daughter

Voice Against Memory

 

Villa Claustrophobia is shadowy, menacing, and of indeterminate time and geography. East, West, past and future all collide as violin, guitar, hand percussion, sitar and horns blend with layered production complete with electronic touches. It's difficult to pin down a particular era in the music, though it's impossible to discuss Villa Claustrophobia without mentioning the word 'gothic.' Late-period Swans is one clear reference point, as are the poly-ethnic medieval soundscapes of Dead Can Dance, but these artists seem more like fellow travelers rather than direct inspirations. What makes Villa Claustrophobia is how it all comes together.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hm, det var på helgens loppemarked. Ble vel strengt tatt ca 30 stk, men noen av høydepunktene:

 

Betty Wright - Live

I-Roy - Heart of a lion

The Three Degrees - Maybe

Bird and Pres - The '46 concerts - Jazz at the philharmonic

Nena - Nena

Pelle Parafins Bøljeband

og ett lass med Etta James, Nina Simone, Dinah Washington, Bessie Smith og Ella Fitzgerald.

 

:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...