Fjellkriger Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 (endret) Noe av det som har kommet i det siste:Burzum - Hvis Lyset tar oss (hvit vinyl)Burzum - Filosofem (vinyl)Gehenna - Seen Through the Veils of Darkness (The Second Spell)Summoning - LugburzSummoning - Minas MorgulSummoning - Dol GuldurSummoning - StrongholdSummoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Black Debbath - Welcome to Norway. Tok med den nye skiva på vinyl også. Kult å ha. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Fikk denne i posten fra play i går, mye bra. Evil Activities – Evil's Greatest Activities - The Best Of http://www.discogs.c...release/4271249 http://www.play.com/...urlrefer=search Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Norbit: Nydelig score igjen! Min fangst den siste uken: Polske saker: Mgła - Presence/Power and Will Mgła - Mdłości/Further Down the Nest Mgła - Groza Cultes des Ghoules - Henbane (Farget dobbel Lp) Necrostrigis - Wilkołaki księżycowego pentagramu Wolfnacht - Dawn of Heathens Wolfnacht - Zeit der Chersuker Bilskirnir - Atavismus des Glaubens Clandestine Blaze - Harmony of Struggle Irae - Rites of Unholy Destruction (12''+7'') Cruel Force - Under the Sign of the Moon Bell Witch - Longing Void Meditation Cult - Sulfurous Prayers of Blight and Darkness Entrails - Raging Death Ødelegger / Ostots - Split 7'' Inthyflesh /Sentimen Beltza - Split 7'' Necrostrigis - Blackness Fullmoon Blood 7'' Woddrea Mylenstede/ Black Cilice - Split 7'' Maldição/ Ruach Raah - Split 7'' Austerity / Black Temple Below - Split 7'' Satanize - satanize Eterna Punição Nakkiga - Ipar basoetako memoriak Rainha Cólera - Mother of all Diseases Preeminência - Triunfo De Uma Vontade Antiga Andromeda - Fustaña 06 Servitutem - Sob o Jugo do Ferro Servitutem - Pelos Caminhos Manchados de Sangue 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Takk, Skogslik! Artig at du skulle kjøpe så mye Mgla akkurat når jeg tenkte på det, knall band! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Lindsey Stirling - Lindsey Stirling, $13.99 fra merch-sida hennes. Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Sigh - Infidel Art 4 x tape med en liten booklet, sticker, poster og en button. Jævlig fet sak som inneholder Infidel Art og tre konserter fra 90, 91 og 94. Sigh - Scorn Defeat 2 x tape. Inneholder Scorn Defeat og en konsert fra 94. Endret 29. juni 2013 av Cutman Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 MGLA repressene Henbane dlp Light Bearer nye dlp Vår debut lp High Priest of Saturn s/t lp Beach Fossils nye lp Clandestine Blaze nye lp + en haug med kassetter. 1 Lenke til kommentar
voident Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Pyre - Ravenous Decease (12") Decomposed - Decomposed (12") Lucifericon - The Occult Waters (12") Dr Shrinker - The Epynom (7") Lenke til kommentar
voident Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Kom i dag: Jævlig fornøyd med å finne Nihilist-LPen, uåpnet, til $22. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ikke dårlig det, jævelig bra er den også. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 hvordan bruker man platebørset ordentlig? Lenke til kommentar
GamingSleaze Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Noen som vet om en side der en kan kjøpe CD'er og betale i Postoppkrav? Altså ikke faktura rekning, men postoppkrav på postkontor... ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Det vet jeg ikke, men om du finner en må du vel ut med like mye i postoppkravsgebyr som cd-en koster. Har du ikke visa elns kjøp visa gavekort Endret 3. juli 2013 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
GamingSleaze Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Det vet jeg ikke, men om du finner en må du vel ut med like mye i postoppkravsgebyr som cd-en koster. Har du ikke visa elns kjøp visa gavekort Ja har visa men er under 18, så kan ikke handle online med det. Skal nok se at jeg får ordnet det Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ja har visa men er under 18, så kan ikke handle online med det. Skal nok se at jeg får ordnet det du kan jo sjekke ut sånn spendonkort man får kjøpt i kiosken cdon.no har postoppkrav tror jeg 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har ikke kjøpt CDer på noen år nå, så det er faktisk folk som fremdeles kjøper det? Lenke til kommentar
Joplin Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har ikke kjøpt CDer på noen år nå, så det er faktisk folk som fremdeles kjøper det? Hvorfor tror du det finnes musikkbutikker om ingen kjøper CDer? Så klart folk fortsatt kjøper det. Bare fordi du ikke gjør det betyr ikke at andre ikke gjør det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå