*F* Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Var innom den lokale bruktbutikken og fant denne her: Various – The Night Of The Hellraisers - Torture 5 (Return Of The Wicked) http://www.discogs.c.../release/164586 Full av riper, men virker å spille bra foreløbig. Endret 8. juni 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Nice one, jeg har Torture 3 (Hell on Earth), også kjøpt i bruktbutikk. Don Martin - En gang romsåsgutt, alltid romsåsgutt for 150 kr fra Tee Productions. 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Fikk dette mesterverket i posten i dag:Pest - Dauðafærð (12" Vinyl) Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
voident Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Bestilt i dag: Sabbat - Black Up Your Soul... (CD, 2013 re-release) Sabbat - Evoke (CD, gold cover, 2013 re-release) Sabbat - And The Sabbatical Queen (CD) Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Pest - Dauðafærð (12" Vinyl) Enormt bra, ute etter den selv. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Enormt bra, ute etter den selv. Kjøpte min fra No Colours Records ihvertfall. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Har litt lyst på den Pest epn selv, takk for tipset! Min fangst denne uken: Mortuary Drape - Tolling 13 Knell (Dobbel Lp) Wardruna - Runaljod – Yggdrasil (Dobbel Grønn Lp) Summoning - Dol Guldur (Dobbel Gull Lp) Summoning - Old Mornings Dawn (Dobbel Gull Lp) Summoning - Old Mornings Dawn (Special edition Cd box) Countess - Hell's Rock and Roll (Cd) LCF - The Desolate One Demo I Maléfices - Asarlai Black Stench / Maléfices - Split Kêres - The Wanderer's Path Kêres - To the Cold Moon Endret 8. juni 2013 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
voident Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Entombed - Left Hand Path (CD, Combat pressing) Sabbat - The Dwelling (CD, Evil records, gold cover) Endelig begge utgavene av The Dwelling på Evil Records. Nå gjenstår det bare å få tak i de andre albumene på Evil rec. uten å punge ut altfor mye. Endret 9. juni 2013 av drgz Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) Baptism - Morbid Wings of SathanasBaptism - As the Darkness EntersBaptism - Grim Arts of MelancholyTok litt tid, men her fikk jeg altså 3 utgivelser fra Baptism + en metal pin. Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Kjøpte min fra No Colours Records ihvertfall. Takktakk Entombed - Left Hand Path (CD, Combat pressing) Sabbat - The Dwelling (CD, Evil records, gold cover) Endelig begge utgavene av The Dwelling på Evil Records. Nå gjenstår det bare å få tak i de andre albumene på Evil rec. uten å punge ut altfor mye. Begynner å bli litt Sabbat på deg nå! Lenke til kommentar
voident Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Begynner å bli litt Sabbat på deg nå! Haha, ja. Men fortsatt altfor mye igjen, selv når jeg som regel kun prioriterer utgivelser med studioopptak. Men, skal nok nå målet. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Byttet til meg en Beasts of Bourbon "Axemans Jazz" på CD. Det var èn av flere plater jeg byttet til meg, men kun denna var signert. Noe av signeringen "Eat it" hex tex (Det vil jeg tro er Tex Perkins` signatur) Den er også signert ene gitaristen, som ikke er Spencer P. Jones, men han andre. Husker ikke navnet i forbifarten. Endret 11. juni 2013 av Vintersafta `86 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 cypress hill - black sunday vampire weekend - modern vampiresss (HVIT) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Elephant9 - Walk The Nile. Drit bra album! 2 Lenke til kommentar
voident Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Obliteration - Nekropsalms (CD) - hadde ikke denne på CD av en eller annen grunn. Diskord - Doomscapes (CD) Teitanblood - Woven Black Arteries (CD) Teitanblood - Seven Chalices (2x12") Teitanblood - Purging Tongues (12") Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Turbonegro - Sexual Harassment (Limited Edition) (Digipack), 19 kr hos CDON.com Lenke til kommentar
Radar Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Daft Punk - Random Access Memories ^^ Endret 17. juni 2013 av Radar Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Litt ordentlig "oldschoolmusikk". Vivere: The Greatest Hits - Andrea Bocelli (CD) Vivaldi: The Four Seasons (Hybrid SACD) Pavarotti - The Essential (2CD) Glenn Gould Volume 24 - Beethoven: Piano Concerto No.5 In E-Flat Major, Op.73, 'Emperor' (CD) Endret 18. juni 2013 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Imagine Dragons - Night Visions LP Imagine Dragons - Night Visions CD Imagine Dragons - Radioactive singel Mumford & Sons - Babel CD Mumford & Sons - Sigh No More CD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå