Fjellkriger Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Summoning - Old Mornings Dawn [orange vinyl] (Limitert til 300)Enslaved - Mardraum: Beyond the WithinHorna - Perimä vihassa ja verikostossaSummoning var latterlig episk. Altfor tregt av meg å starte nå, men skal naturligvis utforske Summoning mer! Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Bra fangst Norbit! Forventer og få en Summoning pakke snart selv... Horna epn er jævlig bra, blandt dere beste utgivelser! Knall band. Ukens fangst for min del: Arckanum - The 11 Year Anniversary Album Arckanum - ÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞÞ (Farget Lp) Arckanum - Fenris Kindir Leviathan - Howl Mockery at the Cross Necroblood - Second Blood (7'' Ep) Fikk denne med gratis Aryan Blood - Through Struggle to Victory Demoncy - Within The Sylvan Realms Of Frost Mystifier - The World Is so Good That Who Made It Doesn't Live Here (Blå vinyl) Bölzer - Aura Impious Baptism - Wrath of the Apex Predator Àrsaidh - Roots Forest Grave - Through Thickets and Trodden Paths Forest Grave / Thunorsleap - Split Wulkanaz - HaglaNaudizEisaz Greit fornøyd! Endret 31. mai 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jævlig kult med Mystifier Demoncy. To jævlig undervurderte band! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Er det stort sett bare metall (og under sjangere) folk kjøper på forumet her? 1 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Bra fangst Norbit! Forventer og få en Summoning pakke snart selv... Horna epn er jævlig bra, blandt dere beste utgivelser! Knall band. Ja, veldig fornøyd med Horna EPen. Litt synd at jeg ikke forstår finsk, men gjør vel egentlig ingenting siden musikken høres veldig bra ut! PatSharpX: Ja, blir mange poster om metall her. Etter min erfaring så er det som oftest metallfans som er de mest ivrige på platekjøp og de som faktisk har en interesse av å dele det med andre likesinnede. Var jo noen poster om Daft Punk for litt siden som ble godt mottatt, så litt variasjon er det jo. Endret 1. juni 2013 av Norbit Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Ja, blir mange poster om metall her. Etter min erfaring så er det som oftest metallfans som er de mest ivrige på platekjøp og de som faktisk har en interesse av å dele det med andre likesinnede. Var jo noen poster om Daft Punk for litt siden som ble godt mottatt, så litt variasjon er det jo. Ja, har også inntrykket av at metallfans er flinke til å handle musikk også. For vel begynne å poste oftere her jeg da når jeg har vært å handlet. Så blir det litt mer variasjon 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg hører på masse forskjellig, men det er sjeldent jeg kjøper noe annet enn metal, og det er fordi jeg vil ha mer enn bare musikk. Jeg vil ha ekstremt lekre utgivelser, og det er sjeldent jeg kommer over hip hop-, pop-, punk-utgivelser som jeg mener er verdt penga. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Er det stort sett bare metall (og under sjangere) folk kjøper på forumet her? Blir fort litt mye metal ja, men handler andre ting også. For meg er en av grunnene at mange av utgivelsene er fryktelig limiterte og blir aldri gitt ut på nytt. Kjøper man ikke med en gang ender man ofte opp med å måtte betale mye penger for en LP på ebay eller discogs, eller i verste fall aldri få tak i den. Kjente utgivelser som Beatles, Pink Floyd, osv osv vil aldri bli spesielt dyre (om du ser bort i fra spesielle pressinger). Så disse kan jeg handle når som helst. Blir vel mer av sånt når jeg er ferdig som student og får bedre råd. Siste to månedene ca. Tre av LPene og fem tapes er ikke metal :--D Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Dukket visst opp noe i dag også!Vlad Tepes / Belkètre - March to the Black HolocaustVlad Tepes - Anthologie Noire (Samling av de fleste demoene)Mütiilation - Black Millenium (Grimly Reborn) Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det er ikke mange Les Légions Noires-skiver som holder mål, men splitten med Vlad Tepes og Belkètre er vilt bra! Vlad Tepes vinner duelen, dog. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 Det er ikke mange Les Légions Noires-skiver som holder mål, men splitten med Vlad Tepes og Belkètre er vilt bra! Vlad Tepes vinner duelen, dog. Er fortsatt litt i utforsknings fasen når det gjelder LLN. Foreløpig så liker jeg de førsteutgivelsene av Mütiilation, da spesielt Vampires of Black Imperial Blood som skiller seg ut. Hørt at spliten jeg fikk i dag er bra så gleder meg til å høre ordentlig på den. Hva mener du er de sterkeste utgivelsene fra scenen eventuelt? Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) March to the Black Holocaust, Vlad Tepes' "War Funeral March" og Torgeist "Time of Sabbath" er vel de LLN utgivelsene jeg mener man virkelig trenger. Mütiilation har en del kult, men bandet er veldig varierende og mange låtene låter litt slapt pga. kjedelig trommeprogrammering. Remains of a Ruined, Dead, Cursed Soul, Rattenkönig og Sorrow Galaxies er uten tvil favorittene der. Endret 1. juni 2013 av Cutman 1 Lenke til kommentar
voident Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Iron Maiden - Iron Maiden (12") Iron Maiden - Killers (12") Iron Maiden - The Number Of The Beast (12") Death - Scream Bloody Gore (12", Under One Flag press) Death - Leprosy (12", Combat press) Death – Spiritual Healing (12", Under One Flag press) Maiden-skivene er alle japanske førstepress med obi og hele pakka. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Siste to månedene ca. Tre av LPene og fem tapes er ikke metal :--D Kjøper du kassetter? Da må jeg spørre, hvorfor? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Fordi det kommer ekstremt mange demoer (og litt annet) som kun et tilgjengelig på tapeformatet, i tillegg til at tapes er et jævlig sjarmerende format, dog litt upraktisk. Venter selv på en firedobbel og en dobbel kassettutgivelse i posten. Blir stas, selv om jeg har begge på fete vinylutgivelse fra før. Men skal man ha så skal man ha. Endret 3. juni 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Kjøper du kassetter? Da må jeg spørre, hvorfor? Ser det har blitt besvart ovenfor. Utgivelsene er ikke tilgjengelig på annet format. Lyden fra kassett er også perfekt til mye black metal, noise og power electronics. Ofte er tapes selvutgitte demoer som bandet selv lager, en del billigere enn å trykke opp i feks vinylformat. Ny slipmat i dag: Men skal man ha så skal man ha. Uff, ja Endret 3. juni 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Running Away - Peacock Kitch på CD og vinyl til 219,- fra Platekompaniet. Lenke til kommentar
voident Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Blackholicus - Megaforte (CD) Blackholicus - Variations in Death Minor (CD) Interment - Into the Crypts of Blasphemy (12", ltd. 500 ex, red transparent) Lenke til kommentar
voident Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Cultes Des Ghoules - Henbane (2x12", black) Cultes Des Ghoules - Henbane (CD) Cultes Des Ghoules - Häxan (CD) 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Mye bra du kjøper, Cultes Des Ghoules spesielt :--D edit: Om noen er ute etter Cultes/Goat Tyrant split LP er dette siste sjanse til vanlig pris: http://agoniarecords.com/index.php?pos=shop&lang=en§ion=article&action=article&id=ARlp068d Limited to 150 copies half'n'half (solid black/grey) vinyl. A bunch of very few last copies we founded in warehouse. Endret 3. juni 2013 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå