Fjellkriger Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Limbonic Art - Moon in the ScorpioNehëmah - Light of a Dead Star Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Bra kjøp Norbit! Elsker begge de albumene selv! Fikk en Ep i posten i går: Baptism - Black Ceremony (7'' Ep) Endret 14. mai 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 er det en slipmat den bak plata? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 ah den likte jeg! hvor fikk du den fra? Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Deeexpus, King of Number 33 og The Fusion Syndicate. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Bra kjøp Norbit! Elsker begge de albumene selv! Ja, fantastiske album! Ser du har kjøpt litt Baptism i det siste. Tenkt litt på å skaffe noe selv faktisk. Så dem live nå på Inferno, men synes desverre lyden ikke var på topp den kvelden. Hvilket album synes du jeg bør sjekke ut først eventuelt for å få det beste inntrykket? Endret 15. mai 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg synes Wisdom & Hate EPen inneholder de beste låtene. Jeg har ikke sånn skrekkelig peiling på bandet, men er den som sto mest ut for min del. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Skal du ha no' Baptism så går du for Primitive Finland-spliten, for der får du to Incriminatedlåter. Pissfett band! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) ah den likte jeg! hvor fikk du den fra? Den fulgte med vinyl versionen av Pentagram – Be Forewarned som ble utgitt i 2011. De 300 første kom med slipmat. Vowels: Wisdom & Hate utgivelsen til Baptism er faktisk den ene vinylen jeg mangler av dem nå...! Et herk og få tak i. Norbit: Wisdom & Hate kan absolutt anbefales, men sliter veldig med og velge favoritt utgievelse da jeg elsker alt. Er bare og kjøre på med alle fullenderene, gjerne i rekkefølge. Evil Mysteries epn må og sjekkes ut! Endret 15. mai 2013 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Har mista litt kontrollen over hva som har kommet i hus så har ikke fått med meg alt her nå. Hatt ett sortering/vaske-prosjekt på gang så da har det blitt litt kaos. Men ihvertfall, som vanlig er det variert materiale som har kommet i hus også denne gang Woods of Desolation - Torn Beyond Reason, blå LP (snurres nå, krem krem KREM) Woods of Desolation - Towards the Depths,rød LP Kraftwerk - The Man Machine Kratfwerk - Computerworld Coldplay : - Parachutes - A Rush Of Blood To The Head - Viva Lavida - Mylo Xyloto Ja, er Coldplay fan da så fack off Depeche Mode - The best of vol 1. 3xLP Muse - Origin of Symmetri Joe Bonamassa - Beacon Theatre 2xLP Kvelertak - Meir LP og CD (signert) Endret 15. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Tommel opp for Kraftwerk! Og Woods of Desolation. To til begge, og to tomler ned for Kverlertak. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Synes ikke Kvelertak er så ille egentlig. Ikke noe jeg rådigger akkurat, men funker i små doser når man skal lage middag eller vaske leilighet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Har enda ikke fått opplevd de live, men Kvelertak syns jeg er rimelig rått på skive ihvertfall Bra øl-musikk! Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er godt vi er forskjellige, gutter. Kvelertak er uten tvil noe av det absolutt dårligste jeg har hørt fra Norge noensinne. Blir uggen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Holder fortsatt en knapp på A-ha som kremen fra Norge! Endret 15. mai 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Bra Woods of Desolation innkjøp Mala! Resten,tja... Ikke tom postkasse hos meg heller i dag: Countess - The Gospel of the Horned One Og da mangler jeg kun en Countess cd og! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 3 stk. Ghost - Year Zero 10" Woodkid - The Golden Age CD Håper jeg får tak i den på vinyl og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå