voident Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Mens jeg venter på LPene (Anno Domini og Seventh Day of Doom) skal komme; Tormentor - Anno Domini (CD, 2008 re-release på Saturnus Prod.) Endret 21. april 2013 av drgz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Litt godis til helgen: Abysmal Grief - Feretri (Farget Lp) Baptism - As the Darkness Enters Deceased - Supernatural Addiction Fell Voices - Regnum Saturni (Dobbel Lp) Morbosidad - Muerte de Cristo en Golgota Emperor - In the Nightside Eclipse (Dobbel Lp) Uncle Acid and the Deadbeats - Mind Control (Dobbel farget Lp) High Priest of Saturn - High Priest of Saturn (Farget Lp) Carcass - Necroticism - Descanting the Insalubrious Running Wild - Branded and Exiled (First press) Wooden Stake / Druid Lord - Split (7'' Ep) 2 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Kaosritual - Svøpt MorgenrødPest - Black Oath c/w Morbid Revelation (Bone White vinyl) [Limitert til 50] Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
voident Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Satan's Satyrs – Wild Beyond Belief! Endelig fant jeg en kopi til fornuftig pris (£10). Mulig det er re-pressen, men det får nå være. Endret 30. april 2013 av drgz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Jeg prøver å kvitte meg med livetapen om du er på leting etter den og vil trade Lenke til kommentar
voident Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Takk for tilbudet, men er ikke på utkikk etter den. Ville bare ha albumet på vinyl også. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 the zombies - odessey... PK 200kr skuffende pressing, høres direkte fælt ut på noen av sangene. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Dimmu Borgir - StormblåstNehëmah - Shadows from the Past... Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Tape: Sa Meute - Contre 1 Knokkelklang - Avgrunnens Klangverk Unbeing - Transcendence Vinyl: Cultes Des Ghoules - Spectres Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) Nehëmah! Fine greier! Ja, oppdaget dem nå nylig. Konge stemning. Neste oppdrag nå er å få skaffet meg vinylboxen som kom ut i 2012. Endret 2. mai 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Nehëmah! Fine greier! Mehe, har snust litt på den Tomb of Thoughts samleboksen fra Nehëmah, har vel ikke tilfeldigvis denne Skogslik, er det good shit i tilfelle? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 the zombies - odessey... PK 200kr skuffende pressing, høres direkte fælt ut på noen av sangene. tror dere jeg kan klage på den ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. mai 2013 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Mehe, har snust litt på den Tomb of Thoughts samleboksen fra Nehëmah, har vel ikke tilfeldigvis denne Skogslik, er det good shit i tilfelle? Den har jeg i hyllen ja! Enkelt og greit en genial box, alle albumene + live opptak og noe demo greier. Kjør på! Endret 3. mai 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
voident Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Bestilt i dag: Merciless - The Awakening (12", 2011 re-release på Temple Of Darkness) Merciless - The Treasures Within (12", 2012 re-release på Temple Of Darkness) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Noe nytt fra sist uke og i går: Emperor - Anthems to the Welkin at Dusk (Dobbel Lp) Fleurety - Min Tid Skal Komme (Dobbel Lp) Trelldom - Til et annet... Judas Iscariot - Moonlight Butchery (10'') Jammerskrik - Demo I Knokkelklang - Avgrunnens Klangverk Unbeing - III: Transcendence Unbeing patch Cultes des Ghoules - Henbane Kaleidoscope zines Nuit Noire - Depths of Night: Collection of the early demo tapes (Dobbel kassett) Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Mye bra der. Den Fleurety-skiva får å jævlig ufortjent lite omerksomhet. Mesterverk! Og... du har faktisk betalt for en Nuit Noire-tape? Hohoh! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Ja Fleurety er fine saker, på tide jeg fikk handlet meg denne dobbel lpn. Ikke bare en Nuit Noire tape, men to da gitt! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Har aldri kicket helt på Fleurety albumet. Litt snodig vokal, men absolutt noen kule partier her og der. Lenke til kommentar
voident Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tormentor - Anno Domini (12", 2013 re-release) Tormentor - Seventh Day Of Doom (12", 2013 re-release) Svartidauði - Those Who Crawl And Slither Shall Again Inherit The Earth (12") Knokkelklang - Avgrunnens Klangverk (Tape) Pre-order: Absurd - Discography '91-92 (12") Interment - Into The Crypts Of Blasphemy (12", 2013 re-release) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå