Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Ny fangst, postkontoret denne gang:

img03912136x1424.jpg

Vlad Tepes - The Return of the Unweeping (Lp)

Vlad Tepes - Celtic Poetry (Lp)

Vlad Tepes - Into Frosty Madness (Lp)

Vlad Tepes - Dans Notre Chute (Lp)

img03992136x1424.jpg

Terrorizer - World Downfall (Lp)

Lord Wind - Ales Stenar (Lp)

Woods of Infinity - Hopplös Väntan (Lp)

img04042136x1424.jpg

Vlad Tepes / Belketre - March to the Black Holocaust (Tape)

Vlad Tepes - War Funeral March (Tape)

img04062136x1424.jpg

Finist - Crosses Shall Burn (Tape)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Terrorizer - World Downfall (Lp)

Vlad Tepes / Belketre - March to the Black Holocaust (Tape)

Synes Vlad Tepes/Belketre spliten er det eneste bra fra LLN scenen. Hvor kjøpte du den?

World Downfall er selvfølgelig enormt kul. Kanskje det feteste grindcore albumet som eksisterer.

Lenke til kommentar

World Downfall er selvfølgelig enormt kul. Kanskje det feteste grindcore albumet som eksisterer.

Oi, dette var overraskende. Hadde av en eller anenn grunn forventet at ei slik plata skulle ligge ganske langt ned på listen din over grindcore, mens ting som Horrified, Ultimo Mondo Cannibale, Horror of the Zombies, Scum, From Enslavement to Obliteration, A Holocaust in Your Head, Don't Be Swindle osv. skulle ligge ganske høyt oppe. Spesielt de mer punka skivene.

Men jeg er selvfølgelig enig i at World Downfall er jævlig bra. Kremskive!

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Oi, dette var overraskende. Hadde av en eller anenn grunn forventet at ei slik plata skulle ligge ganske langt ned på listen din over grindcore, mens ting som Horrified, Ultimo Mondo Cannibale, Horror of the Zombies, Scum, From Enslavement to Obliteration, A Holocaust in Your Head, Don't Be Swindle osv. skulle ligge ganske høyt oppe. Spesielt de mer punka skivene.

Men jeg er selvfølgelig enig i at World Downfall er jævlig bra. Kremskive!

Alt du nevner er rimelig kult, men for meg troner Horrified, From Enslavement og World Downfall listen. Nå skal det sies at det er en sjanger jeg ikke hører spesielt mye på. Grunnen til at jeg liker World Downfall så godt er nok pga den er nærme death, noe jeg hører mye mer på.

Hvorfor overraskende? :--D

Siste innkjøp:

Cannibal Ox - The Cold Vein LP

Cultes Des Ghoules - Odd Spirituality LP

Black Majesty - Baphe Metis tape (trader denne om noen er interessert)

Alle Morbid Tunes Of The Black Angels tapene.

edit: Ahh, du er VideoGirl brukeren. Stusset over en bruker med over ti tusen poster jeg aldri har lagt merke til før. Må slutte å bytte nick og avatar hele tiden.

Endret av Vowels
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt du nevner er rimelig kult, men for meg troner Horrified, From Enslavement og World Downfall listen. Nå skal det sies at det er en sjanger jeg ikke hører spesielt mye på. Grunnen til at jeg liker World Downfall så godt er nok pga den er nærme death, noe jeg hører mye mer på.

Hvorfor overraskende? :--D

Aha! Da sier det seg jo selv. Hadde faktisk inntrykk av at death metal ikke var helt det store for deg, men at harderer typer punk (crust, hardcore, d-beat osv.) falt godt i smak. Men da skjønner jeg at du setter World Downfall høyest, vøtt.

Selv setter jeg nok alt Impetigo har gjort, de tre første Blood Freak-skivene, begge Frightmare-skivene, Bolt Throwers "In Battle There Is No Law!" og Repulsions "Horrified" helt på topp når det kommer til grindcore. Fete greier.

edit: Ahh, du er VideoGirl brukeren. Stusset over en bruker med over ti tusen poster jeg aldri har lagt merke til før. Må slutte å bytte nick og avatar hele tiden.

Neida. Må variere så ofte som mulig, vøtt.

Lenke til kommentar

Enslaved - Riitiir

Finntroll - Blodsvept

Disse to over ligger på postkontoret og venter. Så var jeg på platemesse i dag, fant i grunn ikke noe jeg hadde veldig lyst på, men kunne jo ikke gå tomhendt heller. Derfor:

Marillion - Sounds that can't be made

Pagan's Mind - Heavenly Ecstasy

Lenke til kommentar

Skal heldigvis ikke ha alt. Ei heller så mange andre utgivelser egentlig. Ser kun etter noen få utgivelser av studioopptak - orker ikke alle de live-greiene (med mindre jeg skulle komme over noe kule greier til en levelig pris; f.eks. Magnesium-konsertene som har blitt gitt ut er ganske kule).

Edit; nye kjøp:

Gorgon/Magnesium - Heavy Metal Fever II (7")

Sabbat - Satanasword (12", pic-LP)

Endret av drgz
Lenke til kommentar

Rimelig håpløse greier. Men nyplata er jævlig bra. Det låter både større og veldig mye mer poppa enn debuten, og det kan man like. Til tider veldig mye mid-era Therion på skiva, faktisk, men det kommer best frem i Year Zero. Ghules / Zombie Queen er best. Latterlig kult med surf rock.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...