Gouldfan Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Wow det er jo den med den uberkjente hiten. Rosa Helikopter... Originaliteten... tsk, slår jo det meste. Finnes sikkert også på kasett.. http://www.youtube.com/watch?v=v26eXtuatCE Endret 1. april 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 jævlig fet plate som kom i posten i dag! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hoest signerer plater på Shadowland klokken 15:00 i dag for de som er interessert! aw maaan dårlig timing har to usignerte taake plater. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Kvelertak - Meir LP (Limited Norwegian Edition) Kvelertak - Meir Man The Machetes - Idiokrati Blodig Alvor - Mørkets Frembrudd Overthrow - Adjust To Darkness Vreid - Welcome Farewell 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Nye Kvelertak plata er smørfet! Har fått den sorte utgaven, men ser for meg LE-utgaven på veggen. Har fått signert cd-utgave da Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Nickelback - All the right reasons Nickelback - Dark horse Fikk begge til bursdagen, så kjøpte dem ikke selv 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dagens fangst: Dire Straits - Dire Straits (Uten cover) Fant den i veikanten på jobb i dag! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 I grepet til hånden du kuttet av og har lagt ved siden av? :-----)))) 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 kuttet av med den miniatyr-motorsagen! Lenke til kommentar
voident Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Morbid Holocaust - Nocturnal Sin (MC) Morbid Holocaust - Holocaustic Morbid Compilation (MC) Endret 3. april 2013 av drgz Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 I grepet til hånden du kuttet av og har lagt ved siden av? :-----)))) Sagde den av i fart ja... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Fant den i veikanten faktisk...ser den OK ut ? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Eller spiller den ok? Gøyalt å finne uansett. jævlig fet plate som kom i posten i dag! Stilig, hva er det her? Endret 3. april 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) andrew jackson jihad - people who can eat people are the luckiest people in the world det er folk-punk Endret 3. april 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Andrew Jackson Jihad er veldig, veldig kult. Foretrekker Knife Man fremfor People (...) Siste jeg kjøpte var vel Gasoline Heart - You Know Who You Are, digitalt fra platekompaniet. God amerikansk alt-rock med noen touch av country og klassisk amerikansk rock (tenk Tom Petty). Undervurdert band som anbefales på det varmeste. I det siste har jeg dog for det meste benyttet meg mest av lovlig gratis musikk på nettet, både album, ep-er og samplere. Begynner å bli litt uoversiktlig, men samtidig masse kul musikk. Neste blir vel Restorations nyeste, som jeg hører på bandcamp akkurat nå. Virker meget bra Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Synes knife man var en skuffelse utenom et par sanger, people er bare gull hele veien gjennom. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Fant den i veikanten faktisk...ser den OK ut ? Ganske overaskende og finne vinyl i veikanten ja, men morro det! Var litt møkkete, men etter en vask med salo så er den så god som ny! Vowels: Overaskende fin lyd, bare litt småknitring. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Synes knife man var en skuffelse utenom et par sanger, people er bare gull hele veien gjennom. En stund siden jeg hørte noe særlig på dem, men mener å huske at jeg foretrakk Knife Man. Men sånn er det, man kan ikke være alltid være enige. Men bandet er kult, da Lenke til kommentar
voident Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 VA - Far East Gate In Inferno (CD, pink cover). Har med brunt cover fra før, men rosa var mye tøffere så måtte ha den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå