Mala Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Fretexen på raglamyr du var og handlet? Var og studerte i hyllene der selv for en liten uke siden, men fant ikke noe spennende Skulle egentlig se om dem hadde kassettspillere, men neida... Og fet den Halo saken! Og,tenkt deg på Jorn i morgen? På Raglamyr ja, Abba (why not lol) og The Hooters ble fangsten, ikke mye å holde fest på der akkurat. Ja nei har ingen planer om konsert i kveld da, havna jo på den jævlige shottefylla med noen kollegaer i natt..Jesus altså Så får se om det blir byen i kveld, har jo allerede handla inn konsumeringsvarer sååå... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Skal kjøpe den nye skiva til Kvelertak samt noe av Corelli.. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 (endret) Dark Funeral - Diabolis Interium + Teach Children to Worship Satan (Litt vinyl fra meg også!)Marduk - Those of the Unlight Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Kaosritual - Live opptak Kaosritual - Rituell Katarsis Malefica - Black Magic Chants From the Void-n/t Triumph of the Moon-Rehearsal 14.5.2012 Ormgård - ////\ Cornigr - Relics Of Inner War Cultes Des Ghoules - Angel of Poison and Death Istorn - Gjennom Mørke Skogen Endret 27. mars 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Stemmer fra graven-Sint Demon Gargarath-Body of Demon Forbannede Ugler-Fattig Gravstein Og sist men ikke minst.. Black Debbath-Nå får det faen meg være rock Endret 1. april 2013 av Wolfkiller Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Avantasia - The Mystery of Time CDON.COM 149,-' Fantastisk album. Lenke til kommentar
voident Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Sabbat - The Dwelling (CD, Evil rec, blue cover, 450ex) Heavy Load - Monsters Of The Night (7") Svartidauði - The Temple of Deformation (MCD) Endret 27. mars 2013 av drgz Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Darkthrone - Ravishing GrimnessDarkthrone - PlaguewielderDarkthrone - The Underground ResistanceVreid - Welcome FarewellSacramentum - Far Away From the Sun Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Norbit: Nye Darkthrone albumet er jævlig fett! Litt nytt og kose meg med i påsken, mellom gudstjenestene og høytlesning fra bibelen på kveldstid: Nokturnal Mortum - Коловорот (Trippel farget Lp) Root - The Revelation (Dobbel Lp) Enslaved - Blodhemn (Farget Lp) Revenge - Triumph.Genocide.Antichrist Northwinds - Great God Pan King Diamond - The Graveyard Og Bioshock snek seg vist med og...! Endret 27. mars 2013 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Bioshock er ballefett, men det visste du sikkert fra før! Startet på det i dag, awesomesauce! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Revenge - Triumph.Genocide.Antichrist Barskt album. Hva er Коловорот? Har ikke fått med meg at Nokturnal M har gitt ut nytt album :O Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Er bare et livealbum såvidt jeg vet. Håper på noe nytt fra NM i nærmeste fremtid, uansett om det er en EP eller full-length.. The Voice of Steel begynner nesten å bli 4 år gammel nå. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ah, ok. Livealbum er ikke så interessant. Hadde vært bra med noe nytt ja, høye forhåpninger etter The Voice of Steel. Beste albumet deres etter min mening. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Live album ja, Kolovorot som det og heter. Muligens det beste live albumet jeg har hørt, helt rått! Dem kommer med nytt album i år, er i hvert fall planen. Tittelen på det er ''The Truth'' Og Revenge knuser det meste ja, rimelig heavy! Mala: Full kontroll på Bioshock ja! De to første er helt rå, og ser virkelig ut til at Infinite skal infri uten problem! Endret 27. mars 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Haha, denne tråden er så full av godstemning! Hoest signerer plater på Shadowland klokken 15:00 i dag for de som er interessert! Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 (endret) Taake - Hordalands Doedskvad (Vinyl)Og fikk signert noen andre godsaker.Edit: Skogslik: Ja, tøff den nye Darkthrone skiva! Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Steve Reich -Tehillim, vinyl 30kr på en bruktsjappe i Stavern. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hits for Kids 8, 2002 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå