Haraldson Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Bestilte netopp Tool's Undertow, Ænima og Lateralus Ahh! Det blir nok mine neste, men jeg kjøper nok Opiate isteden for Undertow. Noen som har noen innvendinger mot dette? Japp. Bestilte de på mandag, og håper de kommer snart Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hmm siste to jeg kjøpte var vel faktisk Van Halen - The best of both worlds og Amen - Death before music Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Benassi Bros - Pumphonia Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Built To Spill - Keep It Like A Secret Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 György Ligeti Edition 1: String Quartets and Duets - Arditti String Quartet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Siste plata jeg kjøpte var Lostprophets - Start Something Den var bare sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Kjøper alltid ett par cd'er i slengen. Siste var: PJ Harvey - Uh huh her (ok, ikke noe mer, hun har gjort bedre før) Morrissey - You are the quarrel (Ikke helt The Smiths, men bedre enn mye av tidligere soloalbum) A girl called Eddy - A girl called Eddy (helt ok, glemt om noen måneder) Endret 20. august 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
sete Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Siste plata jeg kjøpte var Lostprophets - Start Something Den var bare sinnsykt bra! Den siste plata jeg kjøpte også!!! Kostet bare 50 kr på billighyllene på Platekompaniet, bra plate Men jeg bestilte tidligere i dag Jewel - 0304 fra cdon.com for 89 kr (kostet 159 kr i går) og brukte selvfølgelig rabattkoden Endret 20. august 2004 av sete Lenke til kommentar
puts Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 The Roots - Tipping Point Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kjøpte Vintersorg - the Focusing Blur her for 2 dager siden, skjeldent vært så fornøyd med et album Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg kjøpte også BlackDebath. Måtte bare ha en metallskive hvor en av visene het "Styrk norskfaget". Også kan jo gutta spille. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Siste platekjøp: Bathory - Under the Sign of Black Mark og Emperor - Emperial Live Cermony Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Siste platene jeg gikk til innkjøp av var Nightwish - Century Child og Once Evergrey - The Inner Circle JORN - Out To Every Nation "Hadde" alle platene fra før "digitalt", men er noe spesielt med å ha platene fysisk. Endret 21. august 2004 av Misshaped Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Siste platene jeg gikk til innkjøp av var Nightwish - Century Child og Once Evergrey - The Inner Circle JORN - Out To Every Nation "Hadde" alle platene fra før "digitalt", men er noe spesielt med å ha platene fysisk. Enig der, hvertfall når musikken er god:) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Radiohead - High and dry, planet telex Endret 21. august 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
_Eirik_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Kjøpte endel musik cd/dvd'er sist lønning Opeth - Dammnation Opeth - Blackwareter Park Opeth - Deliverance Demons & Wizards Rhapsody - Tales From the Emerald Sword Saga The Tolkkien Ensemble & Christopher Lee - At Dawn In Rivendel Blind Guardian - Nightfall in Middle-Earth Blind Guardian - Somewhere Far Beyond Blind Guardian - Imaginations Through the Looking glass (DVD) Dream Theater - A change of Seasons Dream Theater - Metropolis 2000: Scenes From New York (DVD) Pian of Salvation - Entropia Pian of Salvation - One Hour by the Concrete Lake Pian of Salvation - The Perfect Element I Pian of Salvation - Remedy Lane Pian of Salvation Nydlig prog metal. Edit: Forhånds bestilite Pain of Salvation - BE Kommer 27 September Endret 21. august 2004 av _Eirik_ 1 Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 György Ligeti Edition 1: String Quartets and Duets - Arditti String Quartet. Virker som en interessant komponist, har interessert meg for mikropolyfonisk musikk ("lydskyer") en stund. Har til og med en bok på emnet (Microsound), men György Ligeti hadde jeg aldri hørt om. Nå går jeg bare ut ifra det jeg har funnet om virksomheten hans (først og fremst perioden i Cologne) på internett, men er dette noe a la Iannis Xenakis? Må nesten se om jeg finner noe av musikken hans, og høre selv :] Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 *..* Gled deg til du skal sjå Opeth - Deliverence live..det ER så rått... Ellers er Pain of salvation klar på bestillingslista mi. Et herlig band. Lenke til kommentar
carnage Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Et eksemplar av 1349 - Beyond the Apocalypse ble mitt i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå