voident Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Pre-order: Dead Lord - Goodbye Repentance (12", red - 100 ex + CD) Endret 6. mars 2013 av drgz Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Er langt fra like hardcore som mange av dere andre her i tråden på vinylfronten, men her er de 9 siste skivene jeg har skaffet. Black Moon - Enta Da Stage Burial - Untrue Svartidaudi - Those Who Crawl and Slither Shall Again Inherit the Earth Peste Noire - La Sanie Des Siecles - Panegyrique De La Degenerescence Thatifaxath - Thantifaxath Ved Buens Ende - Written in Waters Mare - Spheres of Death / Throne of the Thirteenth Witch Urfaust - Der Freiwillige Bettler Peste Noire - Folkfuck Folie Har en god del saker som lander i postkassa om ca. en uke, så poster et nytt et når det skjer. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har ordna meg meg ett ekstra eksemplar av The Crypt sine utgivelser av Ghastly Funeral Theatre/Tragedies og Hail Horror Hail, de skal på veggen tenker jeg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har ordna meg meg ett ekstra eksemplar av The Crypt sine utgivelser av Ghastly Funeral Theatre/Tragedies og Hail Horror Hail, de skal på veggen tenker jeg Selg den ene Funeral Theatre til meg.....! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Selg Ghastly Funeral Theatre og Hail Horror Hail til meg. Skulle hatt et ekstra eksemplar av alle Sgh-vinylene. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Nick Cave and the Bad Seeds - Push the Sky Away Atoms for Peace - Amok Godspeed You! Black Emperor - F♯A♯∞ Godspeed You! Black Emperor - New Riot for New Zerø Canada Talk Talk - Laughing Stock Alle kjøpt en sjappe kalt Other Music på Manhattan for ca 70 dollar. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Baxaxaxa - Hellfire ltd. 300 med en skjorte og en sånn derre patch. 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Ha, bra bilde! Min fangst denne uken: Hour of 13 - Hour of 13 Hour of 13 - 333 Suffocation - Pinnacle of Bedlam The Wandering Midget - From the Meadows of Opium Dreams (Dobbel farget Lp, limitert til 100) Eremites - Mundo de gelo Sorcier des Glaces - Moonrise in Total Darkness Paysage d'Hiver - Das Tor Endret 9. mars 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Echoes of Yul - Cold Ground CD NOK 94,- fra avantgardemusic.bigcartel.com Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Pest - Blashphemy is My ThroneTaake - Gravkamre, Kroner og Troner (Signert av Hoest) Endret 9. desember 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 er den taake plata ny? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Kom vel tidligere i uken ja, må nesten ta meg en tur ned på PK å se om de n står i hyllene først som sist. Er snakk om en samle plate me litt nytt og mye gammelt etc. Endret 11. mars 2013 av Mala Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 ah, spennende. må nesten kjøpe fra svartekunst da, så får man signert. Er det nye no bra? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Har faktisk ikke hørt på den på Spotify Bestiller vel fra Svartekunst ja, mere signert Taake i hylla Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 jepp vet du forresten om det er nyinnspilt? appropo nyinnspilt, hva tenker dere om samleplata til burzum (depth of darkness)? Uvant å høre sangene i "bedre kvalitet" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 jepp vet du forresten om det er nyinnspilt? appropo nyinnspilt, hva tenker dere om samleplata til burzum (depth of darkness)? Uvant å høre sangene i "bedre kvalitet" Sakset dette fra en annen side: Denne gangen byr Hoest og co. på en broket rekke låter fra forskjellige vinylutgivelser, deriblant et knippe koverlåter – bl.a. av GG Allin, Burzum og Darkthrone – og en del alternative versjoner av allerede kjente ting. Et par tidligere uutgitte låter har også sneket seg inn. De to flunkende nye låtene «Et Pust av Oeyne» og «Hov Var Stein» holder det høye nivået man forventer seg fra Taake i dag, merkelig at de skulle dukke opp her og ikke på et kommende album. Sett vekk fra disse er det nok den tidlige utkast-versjonen av klassikeren «Nattestid Ser Porten Vid 1» fra debutalbumet som er mest imperativ for fansen her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 (endret) Ett par godsaker i posten, og selvfølgeig en snubletur innom Platekompaniet her.. Sigh - Hail Horror Hail Sigh - Ghastly Funeral Theatre/Tragedies Darkthrone - The Underground Resistance Muse - The 2nd Law Razika - På vei hjem Yes - Close to the edge Leonard Cohen - Songs by LC Endret 11. mars 2013 av Mala Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Dälek - Negro Necro Nekros CD NOK 94,- fra discogs.com Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Forhåndsbestilte nylig denne: £125 fra theweeknd.sandbaghq.com 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå