Need44speed Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) siste plata jeg kjøpte var black debbath - nå skal det faen meg være rock på vinyl. den er signert. Endret 26. februar 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Kjøpte cd-versjonen av samme skive. God skive. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 ja, den er megabra. Liker spesielt FAFO, sytende ballade og nei til runkesti på ekeberg. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Kjøpte den på konsert i kveld Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 ja, den er megabra. Liker spesielt FAFO, sytende ballade og nei til runkesti på ekeberg. Ja, skikkelig godlåter. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Enslaved - Víkínglígr Veldí + Hordanes Land (2disk)Enslaved - FrostEnslaved - RIITIIЯ (med DVD)Enslaved - EldWindir - 1184Windir - LikferdWindir - Valfar, Ein Windir (2disk)Ulver - Nattens MadrigalTribute av Norske band - Darkthrone Holy DarkthroneCultes Des Ghoules - Henbane Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) ^Ja,ja,ja og ja! Mye fethet! Endret 1. mars 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Kan kose deg en stund der ja, mye fett! Hadde meg min vanlige fredags tur på posten i dag: Near - The Dark Art of Death Hidden in the Castle Near - The Opening of the Primordial Whirl Satanize / Eterna Penumbra - Split The Moon Mistress - Silent Voice Inside Wiht - The Harrowing of the North Hypothermia / Arkha Sva - Split (7'' Ep) Hypothermia / Svartnar - Split (7'' Ep) Hypothermia / Aska - Split (7'' Ep) Forteresse - Traditionalisme (7'' Ep) Saatkrähe - Supreme Misanthropic Dominance Saatkrähe - Requiem Saatkrähe - Les corbeaux de mes funérailles Saatkrähe - To the French Fields of Inspiration Drakonhail - Vieille forêt Klage Der Nacht / Varganocte - Wenn die nacht uber den tag fiegt... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2013 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvilke hyller er det du oppbevarer godsakene dine i Skogslik? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Ikea hyller! Denne typen, bare jeg har svart: Expedit heter dem. Må få handlet meg noen flere nå snart....! Endret 2. mars 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Haha, ja det tror jeg også gitt Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 (endret) Bruker expedit selv, anbefales på det varmeste. edit: Leter ette noe ala dette til kassetter. Om noen vet hvor man får kjøpt, skrik ut! Endret 2. mars 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Endelig! Cultes des Ghoules - Treading The Darker Paths Various – Tormenting Legends Part II Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Denne.. Truls Mørk Bach Cello Suites Endel bedre lydkvalitet... enn annet... Endret 5. mars 2013 av Wolfkiller 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Woho, pakke! Celestial Bloodshed - Ω Mgła - Presence Vemod - Venter På Stormene. Alle på CD, ~300,- fra Terratur. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jah, lenga sia sist men her er ihvertfall mesteparten som har akkumelert seg opp siden sist. Sigh kom visst dobbelt opp, og så jukser jeg litt med Enslaved og Mgla siden jeg glemte å ta bilde av de...er man sykemeldt og lat så...knis. Har jeg ikke postet variert musikk før, så gjør jeg ihvertfall reint bord nå Mgla - With Hearts Toward None Enslaved - Ritiir Foo Fighters - The Colour And The Shape Tusmørke - Underjordisk Tusmørke Lana Del Ray - Born to Die - Paradise Edition Kaizers Orchestra Violeta,Violeta vol.1 og 2 Sigh - Gallows Gallere, SE Koldbrann - Vertigo Fauna - Avifauna Kvelertak - Kvelertak Opeth - Deliverance Opeth - Damnation Storm Corrosion - Storm Corrosion Borknagar: - Borknagar - The Olden Domain - Empiricism - Epic - Universal Dropkick Murphys - Signed & Sealed In Blood Audrey Horne - Youngblood AC/DC - Back In Black Action & Tension & Space Coheed And Cambria - The Afterman - Ascension Elbow - Build a Rocket Boys Muse - Black Holes And Revalations Honningbarna - La Alarmane Gå Jimi Hendrix - Band of Gypsys Ramones - Rocket to Russia The Velvet Underground - The Velvet Underground og Loaded Turboneger - Ass Cobra Kjøtt - Kjøtt Sigh - Igjen! Hilmar Örn Hilmarsson & Sigur Rós - Angels Of The Universe The Beach Boys - All Summer long (gammel jævel fra 1964) A-ha: - Hunting High & Low - The Scoundrel Days - East Of The Sun, West Of The Moon Aplhaville: Forever Young Afternoon In Utopia The Breathtaking Blue Led Zeppelig - Celebration Day Marduk - Dark Endless Pink Floyd - The Wall Blodsrit - Supreme Misanthropy MMVIII Knut Avenstroup Haugen - Age of Conan: Hyborian Adventures OST Kashiwa Daisuke - Re: Marduk - Germania Borknagar - Origin 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Enslaved, Tusmørke, Kvelertak, Honningbarna og Kjøtt er kult. Lenke til kommentar
voident Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Celestial Bloodshed - Cursed, Scarred And Forever Possessed (12") Celestial Bloodshed - Omega (12") Mare - Spheres Like Death/Throne Of The Thirteenth Witch (12" + CD) Bastard Priest - Ghouls Of The Endless Night (12") Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg har kjøpt noe annet enn metall :--o Har også ryddet litt i kassettsamlinga 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Har faktisk spillt CD`er i dag i mens jeg har justert inn litt i vintage spiller racken min Har fått ny forsterker og da selvføgeig en DAC på plass, så lyden bare klatrer og klatrer! OG nye RIIA-trinnet til Concepten er justert inn korrekt nå, så da begynner det å ligne noe Kanskje jeg tar motet til meg å sortere LP-samlinga litt igjen i dag, det trengs... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå