voident Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Gravlund - Goat Funeral Night (CD) Gravlund - Horns Of Hallucinogenic Creation (Tape) Lenke til kommentar
o39k Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hver Gang Vi Møtes - Sesong 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Saker som ble hentet på posten på fredag: Kaos Sacramentum - Scars of Revelation (Lp) Kaos Sacramentum - Bloodcurse Stigmata (Lp) Kaos Sacramentum - Avgrundens Konst (Lp) Reverorum Ib Malacht - Demo 09 (Lp) Balwezo Westijiz - Urkraftens Mystik (Lp) Grav - Mental Illvilja (Lp) Grifteskymfning - Demo 2008 (Lp) Grifteskymfning - Djävulens Boning (Lp) Untitled Lp Forteresse - Les hivers de notre époque (Lp) Trist - Zrcadlení melancholie (Lp) Lustre - Night Spirit (Lp) Ancestors Blood - When the Forest Calls (Lp) Thergothon - Stream From the Heavens (Farget lp, limitert til 100) Evoken - Embrace The Emptiness (Dobbel Lp) Northwinds - Masters of Magic (Dobbel Lp) Carcass - Symphonies of Sickness (Lp) Sacramentum - Far Away From the Sun (Lp) Vlad Tepes - War Funeral March (Lp) Vlad Tepes - Morte... lune (Lp) Vlad Tepes / Belkètre - Split (Double Lp) Saatkrähe - Of Ravens and Graves... Elffor - Heriotz Sustraiak Cultes des Ghoules - Henbane Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Cultes des Ghoules - Henbane Hva synes du? Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ikke at du spurte meg, men jeg synes "Henbane" virker JÆVLIG bra etter 4-5 gjennomhøring. Sinnsykt vokaprestasjon fra vokalkisen. Herre min hatt! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Helt enig. Er ikke ett dårlig sekund på det albumet, absolutt alt er som det skal være. Spesielt vokalen og produksjonen, frister å si det er det beste innen sjangeren på flere år. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Henbane er rå! Plukka opp denne på posten i dag. Philip Glass - Glassworks Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Idag har eg kjøpt Absolute Satanrock 16 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Ser en del snakk om Cultes des Ghoules - Henbane her, så sjekket det ut og ble selvfølgelig fan som følge av dette. Sliter litt med å finne et sted å kjøpe platen(CD i mitt tilfelle) og lurer på om det er mulig å bestille noen steder. Virket som det var utsolgt på de fleste nettstedene jeg fant. Endret 23. februar 2013 av Norbit Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Ser en del snakk om Cultes des Ghoules - Henbane her, så sjekket det ut og ble selvfølgelig fan som følge av dette. Sliter litt med å finne et sted å kjøpe platen(CD i mitt tilfelle) og lurer på om det er mulig å bestille noen steder. Virket som det var utsolgt på de fleste nettstedene jeg fant. Jeg kjøpte genser og cd her: http://www.utsogprod....pl/index2.html Send han en mail med bestillingen, funker som bare det. Og ja, helt enormt album, noe av det feteste jeg har hørt på lenge...! Fikk forøvrig noe nytt i går: Pestilentia - Rotten (LP) Total Genocide / Krüel Kömmando - Kamp Satan (12'' + 7'') Summoning - Lugburz ( Dobbel gullfarget lp + poster, limitert til 200) Wulkanaz - Afgrundjaslukin (7'' Ep) Wulkanaz / Skuggeheim - Split (7'' Ep) Wulkanaz - Kwetwan jah Dreuzaz Durazis - Rehearsal 4/29/09 Durazis - Demo 2012 Durazis - Nox Odium de Profundum 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Alice in Chains Jar of Flies kjøpt fra Platekompagniet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 PK kjører 20% avslag på vinyl på en del butikker rundt om forresten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 (endret) Endret 23. februar 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Jeg kjøpte genser og cd her: http://www.utsogprod....pl/index2.html Send han en mail med bestillingen, funker som bare det. Og ja, helt enormt album, noe av det feteste jeg har hørt på lenge...! Ok, takk! Sendte han mail nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 None So Vile! Fet skive. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Korrekt det Lycan. Nato uniformen er også bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå