Mala Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Spotify er gull på fest og på farten rett og slett. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Spotify er gull på fest og på farten rett og slett. Selvfølgelig... på fest er jeg kanskje to ganger i året... på farten hører jeg mer på mine egne lister på iphone. Men med laptopen tilkoblet anlegget, eller med iphone og hodeklokker ute i hagen.. Da er spotify sjef. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Siste batch fra Fallow Field. Confess - S/t cs Carved Cross - Demo II cs Sepent Seed - S/t cs Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Windir - SóknardalrWindir - ArntorVildhjarta - MåsstadenGehenna - First Spell (Remastered)Immortal - Damned in Black Endret 9. desember 2013 av Norbit 1 Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jaa9 og OnklP - Lasse LP Jaa9 og OnklP - Geir LP Begge fra robotbutikken.no 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Vowels: Häxan.... Fra sist uke: Old Funeral - Our Condolences (1988-1992) (Dobbel Lp) Bolt Thrower - Realm of Chaos (Lp) Drowning the Light - Dead Soul Requiem (7'' Ep) Ravenmoon Sanctuary - Tren Grudniowej Melancholii (Tape) Shroud - Blood Rites (Tape) Northwinds - Winter (Lp) Northwinds - Chimères (Double Lp) Witch Mountain - South of Salem (Lp) King Diamond - In Concert 1987 - Abigail (Lp) Insalubre - Vozes do Passado Ostots - Heriotzaren Bidezidorrak Loser - Loser Maesus - Call Of The Black Plague Coven - Witchcraft Destroys Minds & Reaps Souls Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Deftones - Deftones for 39,- fra CDON. Gratis frakt på vinyl, pluss rabattkode, kjekke greier. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Vowels: Häxan.... Helt topp skive. Fikk den ganske billig også, helt til jeg fant ut at jeg måtte betale frakt fra Canada, meh Nå er jeg på jakt etter Spectres, selvfølgelig ventet jeg alt for lenge med å kjøpe den. Har Coven LPen blitt represset? En av mine favoritter fra 60-tallet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kjøpte akkurat Deftones - den selvtitulerte plata fra 2003 (?) og Deftones - B-sides & Rarities fra Ebay. Begge til en total kostnad av sånn cirka 110 kroner. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Heldig da! Frakt fra Canada er helt jævlig ja. Spectres, fantastisk utgivelse, som resten av det dem har gitt ut. Du finner den nok, som alt annet du klarer og få tak i...! Er en repress ja, fra 2003. Veldig fin en, kvalitet på både layout og lyd! Stemnings album delux! Endret 4. februar 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er en repress ja, fra 2003. Veldig fin en, kvalitet på både layout og lyd! Stemnings album delux! Får nok tak i den ja Ser ordentlig bra ut, kjøpt på discogs eller? Kikka litt etter førstepressen en periode, men ga opp å finne en til rimelig pris. Jeg har forresten dobbelt opp av Wod - Obskyr Förbannelse nå, om du er på jakt etter den og vil trade. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Nei, kjøpte den fra doooomed.com Dem la ut noen i storen sin for ikke så lenge siden, ser den er utsolgt nå. Wod er av interesse, spørs om jeg har noe og trade da men,hehe. Endret 4. februar 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Kjøpte desse for ikkje mange vekene sidan, alle fra Ebay. Fantastiske album! Rust in Peace, Countdown to Extinction og Youthanasia, alle av Megadeth Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) . Endret 31. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da er denne på vei i posten http://www.discogs.com/Horrorist-Flesh-Is-The-Fever/release/192500 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Sikker på det? Neeei, ikkje heilt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mer snadder fra bygdas postmann i dag: Vampire - Vampire (7'' Ep) Decrepitude - Demo III Decrepitude / Blackline - Split Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Er Vampire fett? Kult cover, selv om tape-coveret var enda fetere. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Synes det er ganske kult, death/thrash opplegg. Fikk med mp3 downloads til tapen, så om det ikke ligger ute på nettet kan jeg sende deg. edit: Fant en låt på youtube Endret 5. februar 2013 av Vowels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå