Gouldfan Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Bestilte Vivaldi fire årstider fra Platekompaniet. Liker fri frakt trekket deres. Håper det er noe som blir, som feks med Play.com Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 du bør sjekke ut max richter sin vivaldi four seasons recomposed også Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Serge Gainsbourg - Histoire de melody Nelson fra Platekompaniet Har lyst på den selv. Hvor mye koster den? Platekompaniet har helt grusomme priser på vinyl :/ Lenke til kommentar
Spider Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har lyst på den selv. Hvor mye koster den? Platekompaniet har helt grusomme priser på vinyl :/ En smule dyrt: 239,- Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 En smule dyrt: 239,- Ouch, såpass ja. Ser det ligger mange til en rimeligere pris på discogs. Dritfett album uansett, drøyet lenge med å sjekke det ut pga coverarten. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 1 ord, spotify Kvaliteten er mye bedre fra CD. Er uansett mye gøyere å holde CDen i handa og følge litt med på lyricsa mens man hører musikken. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Croatian Amor - Mermaids of Jadransko CS Fauna - Avifauna 2xLP Marching Church - Throughout the Borders 7" Endret 30. januar 2013 av SirUstinov Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fra sist uke: Hellhammer - Demon Entrails ( Trippel Picture Lp, poster og en snasen booklet) Witch Mountain - Cauldron of the Wild (Farget Lp) Candlemass - Ancient Dreams (Dobbel Lp) Attic - The Invocation (Lp) Manilla Road - Playground of the Damned (Lp) Manilla Road - Metal (Lp) Embryo / Stigmata - Split Absu - The Sun of Tiphareth ( Trippel Lp box + 7'' Ep) Absu - Absu (Farget Lp) Og to kassetter i posten i dag: Zeffon - Temple Of The Sun (21/33) Triangulum - Death Devotion (16/33) Lenke til kommentar
KingKush Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Kvaliteten er mye bedre fra CD. Er uansett mye gøyere å holde CDen i handa og følge litt med på lyricsa mens man hører musikken. Ja jeg forstår sjarmen med å ha cden i hylla osv, men hvis du virkelig mener det er verdt å betale like mye som en mnds abbonement på spotify som for en cd plate hvor du kanskje liker 3 av 15 sanger. Og ikke nok med at du betaler 100 kroner for et par sanger du liker, du skal så klart dra helt ned til en eller annen cd butikk og kjøpe cden hvis de har den, forså å dra hjem igjen også brenne det inn på pcen som tar en stund, forså å synkronisere det over på ipoden/iphone/mp3 eller hva enn du har som også tar laaaang tid for så å kunne høre det hvor som helst. Det anser jeg som ren idioti med mindre en samler på covere o.l, når du bare kan bruke spotify og betale 90 kroner måneden, og bare trykke på sangen og det er det så har du den i spillelisten, ikke noe mer komplisert enn det, da kan du høre den hvor som helst, når som helst, og skaffe sangene når som helst uten å dra noe sted. Hvis du mener det virkelig er verdt alt det bryet, styret og pengene for å ha en bedre kvalitet på lyden, som man for faen ikke har i det hele tatt, og kunne ha lyrics i coveret, som også det finnes apps for i spotify så du får sånn karaoke lyrics greie, så greit for meg men det er ubrukelig med tid, penger og ja, jeg har ikke ord.. det er ren idioti og sløs. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Absolute Hits '99 med bl.a. Eiffel 65 og Lou Bega. 1 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Macklemore & Ryan Lewis - The Heist På release date 9. oktober. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 *snip Jeg ser argumentasjonen din, og godtar fullt ut dine meninger. Men det er nytteløst å komme inn i en tråd som heter "Hvilken plate kjøpte du sist?" og argumentere for Spotify, den ser du vel? Hilsen fornnøyd Spotify bruker, og kjøper av musikk på fysisk medie. 4 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Neutral Milk Hotel Box Set 806,46kr + toll [...] Deg om det. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Ja jeg forstår sjarmen med å ha cden i hylla osv, men hvis du virkelig mener det er verdt å betale like mye som en mnds abbonement på spotify som for en cd plate hvor du kanskje liker 3 av 15 sanger. Og ikke nok med at du betaler 100 kroner for et par sanger du liker, du skal så klart dra helt ned til en eller annen cd butikk og kjøpe cden hvis de har den, forså å dra hjem igjen også brenne det inn på pcen som tar en stund, forså å synkronisere det over på ipoden/iphone/mp3 eller hva enn du har som også tar laaaang tid for så å kunne høre det hvor som helst. Det anser jeg som ren idioti med mindre en samler på covere o.l, når du bare kan bruke spotify og betale 90 kroner måneden, og bare trykke på sangen og det er det så har du den i spillelisten, ikke noe mer komplisert enn det, da kan du høre den hvor som helst, når som helst, og skaffe sangene når som helst uten å dra noe sted. Hvis du mener det virkelig er verdt alt det bryet, styret og pengene for å ha en bedre kvalitet på lyden, som man for faen ikke har i det hele tatt, og kunne ha lyrics i coveret, som også det finnes apps for i spotify så du får sånn karaoke lyrics greie, så greit for meg men det er ubrukelig med tid, penger og ja, jeg har ikke ord.. det er ren idioti og sløs. Jeg ser pointet ditt, men når du bruker den beqveme måten kan man også bruke den på CDer. Man må ikke labbe til butikken om man ikke vil. Det finnes også noe som heter internett, hvor man kan kjøpe CDplater. Og man kan få dem ganske billig om man bare venter på rette øyeblikk. Har selv kjøpt CDer for 20 kr stk. Og jeg kjøper ikke CDer som det bare er 3 av 15 gode sanger på. Da bruker jeg heller youtube til å høre dem, eller låner CDen av noen andre venner og importerer sangene på PCen. Som jeg også nevnte over er at kvaliteten er mye bedre fra CD om man spiller det av på ordentlig anlegg. Så om jeg har CDen så legger jeg den også over på PCen for å få den på iPoden ja, men det er bare på bussen jeg hører derfra. Hjemme har jeg da god og fin lyd som du med din spotify ikke kommer helt opp til. Nja det er kanskje litt bortkasta, men egentlig ikke. Siden jeg mener det er mere stilig med en CD samling av sanger man virkelig liker enn en haug musikk som man ikke klarer høre engang. Og jeg får jo noe reelt for pengene mine, mens dine penger er jo borte etter hver måned. Jeg har da fortsatt CDplatene. Alle er jo forskjellige. Så kommer til å fortsette med å kjøpe CDer, mens du fortsetter betal i måneden for musikk. Er jo greit det 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Neutral Milk Hotel Box Set 806,46kr + toll Awesome! 3 Lenke til kommentar
voident Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 så greit for meg men det er ubrukelig med tid, penger og ja, jeg har ikke ord.. det er ren idioti og sløs. HEHE. Eller noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 hsbhsbn Det er ingen i denne tråden som bryr seg om hva du mener. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 (endret) Ja jeg forstår sjarmen med å ha cden i hylla osv, men hvis du virkelig mener det er verdt å betale like mye som en mnds abbonement på spotify som for en cd plate hvor du kanskje liker 3 av 15 sanger. Og ikke nok med at du betaler 100 kroner for et par sanger du liker, du skal så klart dra helt ned til en eller annen cd butikk og kjøpe cden hvis de har den, forså å dra hjem igjen også brenne det inn på pcen som tar en stund, forså å synkronisere det over på ipoden/iphone/mp3 eller hva enn du har som også tar laaaang tid for så å kunne høre det hvor som helst. Det anser jeg som ren idioti med mindre en samler på covere o.l, når du bare kan bruke spotify og betale 90 kroner måneden, og bare trykke på sangen og det er det så har du den i spillelisten, ikke noe mer komplisert enn det, da kan du høre den hvor som helst, når som helst, og skaffe sangene når som helst uten å dra noe sted. Hvis du mener det virkelig er verdt alt det bryet, styret og pengene for å ha en bedre kvalitet på lyden, som man for faen ikke har i det hele tatt, og kunne ha lyrics i coveret, som også det finnes apps for i spotify så du får sånn karaoke lyrics greie, så greit for meg men det er ubrukelig med tid, penger og ja, jeg har ikke ord.. det er ren idioti og sløs. Dersom du liker låta, eller skiva mer enn gjennomsnittlig, så kjøper du skiva for å støtte bandet eller artisten! Dessuten vet du kanskje at det er bedre LYDKVALITET på en Cd eller en LP iforhold til mp3 fra spotify. Dersom du ikke har anlegg med cdspiller eller platespiller, men kanskje kun en laptop, eller en hodetelefon. Da skjønner jeg sef at man heller bruker spotify. Men det finnes rimeligere og enklere måter å handle CD på enn i butikk. Du kan kjøpe skiver av Platekompaniet, eller feks Amazon. Skivene kommer fram på bare noen få dager. Typ 2-4 dager her hos meg. Når det er sagt, så er Spotify genialt, når man skal drive ukritisk lytting, høre på en miks av forskjellig musikk, eller lytte til eller finne ny musikk og nye artister. Endret 1. februar 2013 av Dropkmurphy 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå