Gouldfan Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Snurret igjennom Signed And Sealed In Blood her om dagen, skuffet ikke meg altså Fikk med CD`en i vinyl utgaven også, så det er jo bare kos! måtte bare kjøpe skiva når jeg hørte Rose Tattoo liker den Irske folkem stilen. Likte også Shipping up to Boston skiva men den har jeg ikke fått kloa i. Har dem på Spotify da, men ekstra stas med skiver. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Et lite lass i dag: Katatonia - Discouraged Ones (Dobbel Lp) Katatonia - Last Fair Deal Gone Down (Dobbel Lp) Katatonia - For Funerals to Come... (Lp) My Dying Bride - Turn Loose the Swans (Dobbel Lp) My Dying Bride - The Angel and the Dark River (Dobbel Lp) Deceased - Surreal Overdose (Farget Lp) Isengard - Høstmørke (Lp) Svartrit - Svarthetens Ridå (Farget Lp) Aura Saturnal - To His Kingdom (Lp) Aryan Art / Cripta Oculta - Split (Lp) Chelmno - Under Our Cemetery (Lp) Chelmno - Horizon of Events (Lp) Entrails - Tales from the Morgue (Lp) Entrails / Ominous Crucifix - Split (Farget Lp) Entrails skjorte Cripta Oculta - ...aos Nossos Ancestrais Lusitanos Cripta Oculta - ... Do Passado Cripta Oculta - Inabalável Orgulho Pagão Cripta Oculta - Eles chamam-me...bem de longe Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Ble disse skivene på meg idag... Endret 19. januar 2013 av Dropkmurphy Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Fikk doppelt opp av Ormgård -Ormblot tape, om noen vil ha får de den gratis. Eneste er shipping. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Fø faen har handla så mye digg gammel musikk nå, A-ha sine LP utgivelser (uten om stay on these roads som jeg har), 3 utgivelser fra Alphaville + original pressing av The Beach Boys sin All summer long! Vinyl ftw! Endret 19. januar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Spider Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 original pressing av The Beach Boys sin All summer long! Åfyttipokker! Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Old Skool Of Rock, plate en og to <3 Ble vel rundt 400 til sammen, og digger sangene! Endret 19. januar 2013 av iFire Lenke til kommentar
voident Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Joel Grind - The Yellowgoat Sessions (12" + t-skjorte) (pre-order fra http://joelgrind.ban...owgoat-sessions) Bandolero - Bandolero (12") Endret 20. januar 2013 av drgz Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Kjøpte meg: FARD - Invictus 11 Euro FARD - Omerta 10 Euro FARD - Alter ego 10 Euro Alle kjøpte jeg på Ebay i dag Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 Insomnium- In the Halls of Awaiting £11.04 Insomnium- Above the Weeping World £9.78 Katatonia- The Great Cold Distance (2 Disc Edition) £9.10 Katatonia- Viva Emptiness £8.54 Kjøpt på Amazon. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 The Heavy Eyes - S/T Witchcraft - Legend Sigiriya - Return to Earth Otis Redding - Blue Album Pluss at jeg fikk The Beatles - Abbey Road Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Cornelis Vresjwiik - Cornelis Synger Taube i julegave av en kompis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 I posten i går: Eremites - O Anoitecer Forest Grave - Winter Rehearsal Lenke til kommentar
voident Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 (endret) One Tail, One Head - S/T (7") One Tail, One Head - Tandava (7") Infant Death - Demo (tape) Vampire - Vampire (7", yellow) [pre-order] Endret 24. januar 2013 av drgz Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Vampire - Vampire (7", yellow) [pre-order] Kul demo! Måtte du ut med mye for OTOH? Saligia - Rehearsal Wod - Obskyr Förbannelse (kan trade denne om noen er interessert) Ormgård - Ormblot (kan trade) Sons of Fenris - Death Rune Szron / Cultes des Ghoules - Split Black Metal Endsieg Lenke til kommentar
voident Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 $60 totalt, $30 for hver. Litt mer enn jeg hadde håpet på, men "må man, så må man". Skal visstnok være ubrukt - får nå se på det, men bildene så i alle fall bra ut. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 jeg er en pirat men det siste albumet jeg faktisk kjøpte i fysisk form uten til og med å bruke itunes eller spotify, var David Guetta: Nothing But The Beat 2 disc Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 $60 totalt, $30 for hver. Litt mer enn jeg hadde håpet på, men "må man, så må man". Skal visstnok være ubrukt - får nå se på det, men bildene så i alle fall bra ut. Jaok, er en del det, men ikke helt krise heller. Ser ut som det kommer en fullengder fra OTOH i år, gleder meg litt :--D Lenke til kommentar
voident Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jaok, er en del det, men ikke helt krise heller. Ser ut som det kommer en fullengder fra OTOH i år, gleder meg litt :--D Nei, ser at folk betaler langt mer på discogs, og sett mange som vil ha type €40 for hver av de. Ellers, nettopp bestilt: Birth Ritual - Witching Metal (7") Birth Ritual - Kumagaya Demo (7") Lenke til kommentar
Spider Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Nye vinyler: Krazy Baldhead - The B-Suite fra Amazon.co.uk Serge Gainsbourg - Histoire de melody Nelson fra Platekompaniet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå